Gå til innhold

Her er de nye spill-hodetelefonene til Monster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Monster "Beats på Dr.Dre" kommer til å selge uansett, det har vell hodetelefonene deres bekreftet for lenge siden.

 

Nå skal det riktignok sies at jeg er mer positiv til at det selges mye Monster, kontra mye Koss for eksempel som lekker lyd til tusen og kan irritere deg grønn når du sitter på bussen osv osv.. Men Monster har en lei tendens til å sette opp prisen en god del bare basert på merke, og ikke minst justere opp bassen med 50% bare fordi "det er kult".

 

 

Tror nok dette headsettet vil være et av de bedre på markedet, problemet blir nok heller det at Sennheiser PC 350 og PC 360 (som forøvrig kommer i nye utgaver iløpet av året) koster 1'000kr mindre og neppe står tilbake på verken lyd eller mikrofonkvalitet, og mest sannsynlig er langt mer komfortable å bruke over lengre tidsperioder.

 

Til denne prislappen så kan du jo få deg Beyerdynamic MMX 300 (eventuelt Q-Pad QH-1339 som er Q-Pad rebrand av MMX 300) som nesten garantert vil være hundreganger mer komfortable, ha langt bedre lydbilde og i det hele tatt være bedre på samtlige områder til samme pris.

 

 

Og hvorfor kjører de EA SPORTS logo på dem? Hadde vell holdt med helt vanlige EA logo, også SPORTS av alle ting?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg har kjempelyst til å betale flere tusen så jeg kan reklamere på selskapet som for andre år på rad er nominert til verdens verste selskap.

 

De stakk forresten av med 92% av stemmene fra første runde i går.

 

http://consumerist.c...ica-tournament/

 

Lurer forresten på hvor mange mikrotransaksjoner det koster å åpne pakken.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Her er det nok snakk om helt andre høyttalerelementer enn du finner på SteelSeries FLUX, så det blir tøvete å dra slike sammenligner bare fordi designet ligner...

 

Brukte selv Beyerdynamic MMX 300 (som er identisk med Q-Pad QH-1339) under TG, som på mange måter er et sett Beyerdynamic DT 770 32 ohm, gjort litt mer lettdrevne og hvor lydsignaturen er smått optimalisert for at man enklere og mer effektivt skal klare å plassere lyd i spill.

 

Dette kombinert med Creative Titanium HD lydkort, med Creative CMSS:3D aktivert. Som alltid med CMSS:3D så er det ingenting å si på den virtuelle surround opplevelsen i spill, men fyttirakkern for en skarp lyd det er på dette headsettet... Det er noe av det drøyeste jeg har opplevd, hver gang noen fyrte av skudd i Battlefield 3 så føltes det som hode mitt blei kløyvet i to.

 

Dette er jo ikke at billig headsett, og blir av mange sett på som noe av det beste du kan kjøpe som kommer ferdig med mikrofon osv.. Mitt går sporenstreks tilbake til Netshop på angrerett da de er utrolig drøye og slitsomme i bruk, selv vokaler i YouTube videoer for en såpass skarp tone at det er tidvis direkte ubehagelig å høre på.

 

 

Aldri noengang opplevd noe liggende med mine Sennheiser HD 650, men trengte et godt headsett med støydempning og mikrofon som jeg kunne bruke på TG og satset på "det beste", men den gang ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...