Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

np :)

 

 

Hvordan går man opp i Squad rank egentlig? Må man gjøre "Squad ting"? :p

 

Hvordan slår man av lommelykten default? irriterende når jeg spawner som et juletre på Squad Deathmatch i Hardcore.. :p

Lommelykten aktiveres kun når du aimer. Når du springer rundt er den slått av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med lommelykta er vel avhengig av hvilken lommelykt du har?

Noen er konstant på, andre har en "tactical-mode".

(Tror jeg. Har ikke testet dette ut selv eller noe, så ta det med en klype salt.)

Skrevet

Åh, Trodde taclight var det samme som flashlight.

 

Hører mange som skryter av gunsounds i spillet. Kan ikke si at jeg akkurat er så imponert på det området. Revolver f,eks høres jo ut som en papp pistol. Hadde DICE bare lært litt fra Arma 3. Der har du skikkelig våpen lyd <3

Skrevet

Åh, Trodde taclight var det samme som flashlight.

 

Hører mange som skryter av gunsounds i spillet. Kan ikke si at jeg akkurat er så imponert på det området. Revolver f,eks høres jo ut som en papp pistol. Hadde DICE bare lært litt fra Arma 3. Der har du skikkelig våpen lyd <3

Seriøst? Arma 3 sine lyder er jo ræva. Våpene i BF4 er jo ganske nært hvordan dem høres ut i virkeligheten.

Skrevet

Folk må skjønne at et virkelig våpen ikke gir fra seg noe bass, bare en jævelig skarp og kraftig. Synes opptakene deres er gode, men synes ikke alltid skuddtakten høres helt riktig ut.

 

For å sammenligne se de første sekundene i denne videoen:

 

 

Og så litt etter 0:40 i denne:

 

Skrevet (endret)

Seriøst? Arma 3 sine lyder er jo ræva. Våpene i BF4 er jo ganske nært hvordan dem høres ut i virkeligheten.

Nei de er ikke i nærheten engang :p Til og med BF3 sine våpenlyder er nærmere virkelighet enn BF4 sine lyder.

 

http://youtu.be/238-BnDq3-0

Endret av 1982kims
Skrevet (endret)

Edit: Scratch that.

 

Alle lyder er visst fra opptak, men jeg tror wartapes er 1:1 opptak uten forskjellige effekter, equalizer osv.

Endret av Feh
Skrevet

Skal lyden være autentisk må den nesten være slik den oppleves med hørselvern, enten klokker eller propper, ellers må man jo nesten simulere at spilleren blir halvdøv i løpet av spilletiden=P

Skrevet (endret)

Det er jo ikke utenkelig at spilleren blir halvdøv etterhvert :p

 

Gått opp lvl 3-4 7 ganger i dag :S

Endret av jihn
  • Liker 1
Skrevet

Hva bør jeg "network smoothing factor" til? Det viktigste for meg er best mulig "hit-detection" enn det visuelle. Spiller med en snitt på 60 fps og på servere med en ping på fra 8 til 40?

 

Tom

Skrevet

Trenger tydeligvis ikke bra maskin for å kjøre spillet veldig bra. Core i5 2500k, GTX 680, 16 GB Ram kjører eg alt på High med 60 fps stabilt. Venter på en maskin som er langt bedre men spillet er veldig bra optimalisert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...