Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Spigen så allfor lik iPhone, synes jeg. Liker ikke. Smak og behag :-)

 

En annen ting, hvordan er det med trådløs lading, man kan lade med usb kabel og? Ikke samtidig, men om jeg er på "besøk" og ikke har lade stasjonen med meg, så må jeg kunne lade via lånt usb?

Lenke til kommentar

En annen ting, hvordan er det med trådløs lading, man kan lade med usb kabel og? Ikke samtidig, men om jeg er på "besøk" og ikke har lade stasjonen med meg, så må jeg kunne lade via lånt usb?

 

Selvsagt.... Den mottakeren er jo inaktiv når den ikke ligger på platen uansett...

 

Kunne dog vært morsomt å forsøkt begge deler også.. i teorien skulle det jo gå dobbelt så fort :p

 

Hvor gale kan det gå da...

 

Den Spigen så allfor lik iPhone, synes jeg. Liker ikke. Smak og behag :-)

 

Hvem av dem.... ?

 

Huh?? Liker du ikke iPhone designen.. jøss.. synes den er fin jeg... Ikke så ekstremt ulikt samsung faktisk..

Lenke til kommentar

Mange har gitt s4 kritikk for kjedelig design og plastikkropp. Konkuransemessig er det riktig. S4 har et design som ikke svarer til dagens toppmodeller i form av tilnærmet uendret design og stusselig bruk av plastikk. Etter å ha eid en s4 to døgn, så forstår jeg Samsungs valg av matrialer:

 

-plastikk er lettere enn aluminium

-plastikkens "varme" er langt mer behagelig enn de kaldere konkurentene som One eller Iphone 5.

 

S4 ga meg desigmessig akkurat det jeg var ute etter. Designen kan minne mer om S2 med mer rektangulær form og hardere kanter, samtidig som den ivaretar s3's hovedtrekk. 

 

S4 er ingen solid perle. Derfor må jeg ofre kompakt og stor skjerm mot en case, som primært beskytter skjermen mot en uvørn mobilbruker.

Endret av gingerviking
Lenke til kommentar

Du kan jo teste noen av disse: https://play.google....r+remote&c=apps

 

Men den funker vel den som fulgte med eller??

Fant denne en app som heter Smart Remote For Galaxy S4. Tror jeg skal prøve den. Takk for hjelpen.

Link https://play.google.com/store/apps/details?id=com.remotefairy&feature=search_result

Men jeg har et spørsmål til. Jeg vurderer å roote S4en min, men er det mulig og unroote den senere da?

Lenke til kommentar

Ginger: selv syntes jeg det er mye mer designmessig nice å ha så bra front-til-skjerm ratio som s4 har, lagt sammen med tykkelsen og vekten, enn at den er laget i diamant eller underlegne materialer som aluminium og glass.

 

Det ser rett og slett bedre ut og mer techy ut enn feks HTC one og iphone5. I mine øyne.

Lenke til kommentar

Ginger: selv syntes jeg det er mye mer designmessig nice å ha så bra front-til-skjerm ratio som s4 har, lagt sammen med tykkelsen og vekten, enn at den er laget i diamant eller underlegne materialer som aluminium og glass.

 

Det ser rett og slett bedre ut og mer techy ut enn feks HTC one og iphone5. I mine øyne.

 

Absolutt ikke uenig i den altså.. Selv må jeg si jeg liker S4 mye bedre enn S3 fordi den har tilnærmet samme fasong som S2 som jeg synes var så perfekt som det er mulig å bli...

 

Men smaken er som baken sies det :D

Lenke til kommentar

Ser på telenor at det er inkludert fri data bruk på Komplett XL

https://nettbutikk.telenor.no/Mobil/samsunggalaxys416gbsvart/#endreabonnement

 

Jeg har et Samsung Galaxy Note 10.1 tablet med 3G(ikke bundet til noe), så med det ønsker jeg mest mulig data.

MEN hva skjer etter 5Gb data bruk? Settes farten ned?

 

Mobil pris 499kr

Mnd pris 899kr x 12mnd= 10788kr/året

Total pris 11287kr

 

Kjøpe mobil til ca 5200kr

Mnd pris abb. 599x12= 7188kr/året

Total pris 12388kr

 

I dette regnestykke så er mobil kjøp med abonomang billigere, ikke at det betyr så mye da.

 

Er andre mobil abonomang som gi samme data bruk? Trenger ikke så mye sms, ringe tid. Viktigst er mye data, og evt billigere å ringe ifra utlandet(ringe ifra og til når jeg er i disse landene her; USA, Spania og UK).

Lenke til kommentar

Ser på telenor at det er inkludert fri data bruk på Komplett XL

https://nettbutikk.telenor.no/Mobil/samsunggalaxys416gbsvart/#endreabonnement

 

Jeg har et Samsung Galaxy Note 10.1 tablet med 3G(ikke bundet til noe), så med det ønsker jeg mest mulig data.

MEN hva skjer etter 5Gb data bruk? Settes farten ned?

 

Mobil pris 499kr

Mnd pris 899kr x 12mnd= 10788kr/året

Total pris 11287kr

 

Kjøpe mobil til ca 5200kr

Mnd pris abb. 599x12= 7188kr/året

Total pris 12388kr

 

I dette regnestykke så er mobil kjøp med abonomang billigere, ikke at det betyr så mye da.

 

Er andre mobil abonomang som gi samme data bruk? Trenger ikke så mye sms, ringe tid. Viktigst er mye data, og evt billigere å ringe ifra utlandet(ringe ifra og til når jeg er i disse landene her; USA, Spania og UK).

https://mobil.onecall.no/#detalj_fri

 

Og Chess sjakk mat 199 kr så velger du fri bruk av data til 149 så havner det på 349. Sjekk Chess.no

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...