Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha leita opp og ned etter automatisk opplåsing av telefonen i hjemmenettverk, ser det ut som det har blitt fjernet av Samsung. Fant denne tråden og det virker som denne funksjonen fikk samme behandling som trådløs lader til Galaxy S3. Annonsert og glemt.

 

Var faktisk en av de tingene jeg så fram til å ha innebygget på telefonen selv om det finnes løsninger på Play. Spørsmålet da er hva man egentlig definerer i Plasseringstjenester/Mine steder?? Ser ingen forskjell i oppførsel etter å ha lagt inn min hjemme-router der.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte med S view coveret i går. Den fyker opp hele tiden etter at man har bøyd den bak etter en samtale. Trodde den skulle legge seg inntil (Magnet). Noen som har noen tips for at den skal legge seg bedre inntil skjermen? Eller er det bare og sende det i retur?

Lenke til kommentar

Jaja... da har jeg jo brukt telefonen litt da og ente jo opp med å måtte legge inn Go Launcher på denne og brukte da en backup fra titanium slik at alt ble identisk...

 

Og det er jo nettopp den følelsen jeg har da... Det er ikke store forskjeller på min S2 og S4...

 

Noe er det jo, men ikke noe ekstremt. .. Fikk jo 13012 poeng i Quadrant da, men det merker jeg ikke i praktisk bruk...

Lenke til kommentar

Pappa har fått seg en S4 med s-view flip cover.

Jeg fikk ikke til å sende fil med nfc / s-beam fra min telefon til hans, de oppdaget simpelthen ikke at de bumpet mot hverandre. Det var aktivert på begge telefonene, og jeg fikk sendt fra min telefon til min søsters S3.

 

På mitt flip-cover er det kontakter som visstnok skal være til nfc-chippen som sitter i coveret, det mangler på min fars, til tross for at det ser ut som om det er kontaktpunkter på telefonen...

 

Anybody?

Jeg prøvde å google, fant ikke noe...

Lenke til kommentar

Jaja... da har jeg jo brukt telefonen litt da og ente jo opp med å måtte legge inn Go Launcher på denne og brukte da en backup fra titanium slik at alt ble identisk...

 

Og det er jo nettopp den følelsen jeg har da... Det er ikke store forskjeller på min S2 og S4...

 

Noe er det jo, men ikke noe ekstremt. .. Fikk jo 13012 poeng i Quadrant da, men det merker jeg ikke i praktisk bruk...

 

Var av samme oppfatning tidligere. Nå gikk jeg riktignok over fra over "customisert" S3 til stock S4 i motsatt farge og da ble forskjellen akseptabel. Merker også at ting flyter mye jevnere nå og at telefonen har mer fornuftig design. På en måte en sammensmelting av S2 og S3..

 

Prøv å gi Touchwiz en sjanse. Ble overrasaket over hvor greit det funker hvis man bruker litt tid til å sette det opp. Eneste jeg savner er litt tettere ikonplassering men det kan man visstnok fikse når man rooter.

 

Nå har jeg droppa både Nova, Switkey og par andre ting og savner det ikke + at det ser litt freshere ut.

Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at telefonen låser seg? Ved noen anledninger når jeg har spilt "Need for speed" så leser telefonen seg fullstendig. Den reagerer ikke på noen knapper, og vil ikke skru seg av. Eneste måten å få igang telefonen igjen er å ta ut batteriet.

 

Litt skuffet.

 

Programvare er oppdatert osv.

Lenke til kommentar

Var av samme oppfatning tidligere. Nå gikk jeg riktignok over fra over "customisert" S3 til stock S4 i motsatt farge og da ble forskjellen akseptabel. Merker også at ting flyter mye jevnere nå og at telefonen har mer fornuftig design. På en måte en sammensmelting av S2 og S3..

 

Jeg er langt i fra misfornøyd altså... Men ettersom jeg også hadde en telefon som var rootet og kjørte en mod var liksom ikke overgangen helt WOW på en måte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...