Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Bestilte akkurat denne telefonen fra Multicom, men avbestilte med en gang fordi det tok såpekokerne 5 dager bare å sende telefonen.

 

Kommer dog til å kjøpe den fra et annet nettsted snart. Så hva syns folk om telefonen?

 

Fra min 920 og sgs3 er jeg betydelig mer fornøyd med s4.

 

Den gjør det jeg vil den skal, og den føles bra balansert i hånden. Ser nydelig ut og.

 

Syntes Samsung link streamer litt hakkete på film fra pcn på samme nettet, dog. Finfint om jeg laster ned på tlf da, noe som er en stor greie for meg. Hvis jeg er på besøk utenbys blir filmlageret til søsknene mine og meg utvidet betydelig.

 

SwiftKey er som alltid knallbra.

 

Den er rask og digg i menyer men først når jeg slo av s-voice og fjernet tre animasjoner i settings ble homekey rask. Før det var det litt delay.

 

Skjermen er nydelig, men ikke så leselig i solen. Dette kan justeres ved å helle auto brightness mot pluss rett fra notification tray så det funker greit, men ikke like bra som 920 sin skjerm.

 

Ellers må du bare spørre hvis du tenkte på noe mer spesifikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvilke animasjoner var det du fjernet?

 

Windows animation

Transition animation

Animator duration scale

 

Under developer options (dukker opp under Settings hvis du trykker syv ganger på en av tingene under About Device, enten android version eller build number tror jeg).

Lenke til kommentar

 

 

Windows animation

Transition animation

Animator duration scale

 

Under developer options (dukker opp under Settings hvis du trykker syv ganger på en av tingene under About Device, enten android version eller build number tror jeg).

er din rootet? Jeg får det ikke til og min er ikke rootet :p

 

Nvm. Fikk det til

Endret av Deiligeimpy
Lenke til kommentar

Fra min 920 og sgs3 er jeg betydelig mer fornøyd med s4.

 

Den gjør det jeg vil den skal, og den føles bra balansert i hånden. Ser nydelig ut og.

 

Syntes Samsung link streamer litt hakkete på film fra pcn på samme nettet, dog. Finfint om jeg laster ned på tlf da, noe som er en stor greie for meg. Hvis jeg er på besøk utenbys blir filmlageret til søsknene mine og meg utvidet betydelig.

 

SwiftKey er som alltid knallbra.

 

Den er rask og digg i menyer men først når jeg slo av s-voice og fjernet tre animasjoner i settings ble homekey rask. Før det var det litt delay.

 

Skjermen er nydelig, men ikke så leselig i solen. Dette kan justeres ved å helle auto brightness mot pluss rett fra notification tray så det funker greit, men ikke like bra som 920 sin skjerm.

 

Ellers må du bare spørre hvis du tenkte på noe mer spesifikt.

 

Takk for svar :) Liker telefon som er raske og responsive. Hvordan syns du batteritiden har vært sålangt? Med min HTC sensation har jeg brukt en litt facebook, snapchat, nettleser osv. Hvordan syns du den har vært?

Lenke til kommentar

Jeg har desverre fått en Telenor versjon av S4. Noe som gjør at jeg vil få oppdateringer etc senere enn andre.

Noen som vet om man kan flashe vanlig Nordic ROM manuelt? Slik at jeg da får en ulåst versjon av S4.

På www.sammobile.com kan jeg laste ned nyeste Nordic ROM, men vet ikke om jeg kan installere denne helt uten videre med ODIN.

 

Ikke kjøpt med binding, så det er litt surt å ha fått Telenor sin versjon. Men det var det eneste de hadde sier de.

Om du ikke er kunde hos Telenor så kan du jo låse opp mobilen?

 

http://www.telenor.no/privat/kundeservice/mobilhjelp/operatorlas/

Lenke til kommentar

 

 

Takk for svar :) Liker telefon som er raske og responsive. Hvordan syns du batteritiden har vært sålangt? Med min HTC sensation har jeg brukt en litt facebook, snapchat, nettleser osv. Hvordan syns du den har vært?

 

Helt suveren, faktisk. Holder en dag med moderat tung bruk for min del. Mye nettlesing, litt spilling, en del smser, samt push mail og Facebookchatting og slikt.

 

Edit: ny kamera-fw, ser uuuut til at det gir bedre macrobilder, men jeg kan ikke nok til å si noe definitivt der.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...