Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk også en ny oppdatering nå i morgentimene.

 

Oppdateringen inneholder visst:

 

- E-Mail font størrelse rettelser.

- Sim lås funksjon

- Kamera - Når du trykker på "hjem knappen" i "Lyd og Bilde"-modus vil du se en melding men ingen lyd vil bli spilt.

- Forbedret "Ghost touch" / Hanske-touch respons.

- Multi View - Sett standard innstilling til AV.

- S-health app er oppgradert til versjon 1.5.4.5.

- Videokamera og Stemme opptager - oppgradert lyd kvalitet ved å forbedre S/W parameterne.

Lenke til kommentar

Jeg fikk også en ny oppdatering nå i morgentimene.

 

Oppdateringen inneholder visst:

 

- E-Mail font størrelse rettelser.

- Sim lås funksjon

- Kamera - Når du trykker på "hjem knappen" i "Lyd og Bilde"-modus vil du se en melding men ingen lyd vil bli spilt.

- Forbedret "Ghost touch" / Hanske-touch respons.

- Multi View - Sett standard innstilling til AV.

- S-health app er oppgradert til versjon 1.5.4.5.

- Videokamera og Stemme opptager - oppgradert lyd kvalitet ved å forbedre S/W parameterne.

 

Er det samme som jeg fikk?

Lenke til kommentar

Jeg klarte å få støv under når jeg la den på og endte opp med å ødelegge den....

 

Ble en kortvarig glede... Og jeg tror det er veeeeeldig vanskelig å få den der på med et perfekt resultat...

 

Jeg aksepterer filleren meg ikke bobler under glasset.. Da bruker jeg den heller uten...

 

Det samme skjedde med min. Måtte bare kaste den til slutt.

 

Har bestilt ny da fra Spigen. Nå har jeg også sett på YouTube hvordan man legger til filmen på skjermen best mulig måte, så forhåpentligvis vil det gå bra denne gangen jeg skal legge den på.

Lenke til kommentar

Jeg har desverre fått en Telenor versjon av S4. Noe som gjør at jeg vil få oppdateringer etc senere enn andre.

Noen som vet om man kan flashe vanlig Nordic ROM manuelt? Slik at jeg da får en ulåst versjon av S4.

På www.sammobile.com kan jeg laste ned nyeste Nordic ROM, men vet ikke om jeg kan installere denne helt uten videre med ODIN.

 

Ikke kjøpt med binding, så det er litt surt å ha fått Telenor sin versjon. Men det var det eneste de hadde sier de.

Lenke til kommentar

 

Det samme skjedde med min. Måtte bare kaste den til slutt.

 

Har bestilt ny da fra Spigen. Nå har jeg også sett på YouTube hvordan man legger til filmen på skjermen best mulig måte, så forhåpentligvis vil det gå bra denne gangen jeg skal legge den på.

 

Hvis det er en "hard plast" skjermfilm, er det et fint tips å bruke teip til å fjerne støv under. Løft opp skjermbeskytteren med en teipbit i hjørnet, ta en annen teip bit og klistre på støvet.

 

Har bare perfekte resultater med den metoden ;) Funker dog ikke på typen ala Copter eller Zagg (Myk)

Lenke til kommentar

 

Det samme skjedde med min. Måtte bare kaste den til slutt.

 

Har bestilt ny da fra Spigen. Nå har jeg også sett på YouTube hvordan man legger til filmen på skjermen best mulig måte, så forhåpentligvis vil det gå bra denne gangen jeg skal legge den på.

 

Ja, det er hardplast

http://www.spigen.com/cell-phone/samsung/galaxy-s4-cases/galaxy-s4-screen-protector-steinheil.html

Lenke til kommentar

Jeg har desverre fått en Telenor versjon av S4. Noe som gjør at jeg vil få oppdateringer etc senere enn andre.

Noen som vet om man kan flashe vanlig Nordic ROM manuelt? Slik at jeg da får en ulåst versjon av S4.

På www.sammobile.com kan jeg laste ned nyeste Nordic ROM, men vet ikke om jeg kan installere denne helt uten videre med ODIN.

 

Ikke kjøpt med binding, så det er litt surt å ha fått Telenor sin versjon. Men det var det eneste de hadde sier de.

 

Er i akkurat samme situasjon som deg.. Frister velding å forsøke å legge inn Nordic ROM,- men er kjipt om man ødelegger telefonen.. Flotters om noen vet noe om dette...

Lenke til kommentar

Noen som vet hvilket namn jeg må bruke som fungerer på Canal digital boksensån at det fungerer på watch on?

 

Velg Handan. Hvis ikke prøv Sagem eller Canal Digital.

Handan fungerte for meg som har en gammel type Canal Digital dekoder.

Lenke til kommentar

Jeg har desverre fått en Telenor versjon av S4. Noe som gjør at jeg vil få oppdateringer etc senere enn andre.

Noen som vet om man kan flashe vanlig Nordic ROM manuelt? Slik at jeg da får en ulåst versjon av S4.

På www.sammobile.com kan jeg laste ned nyeste Nordic ROM, men vet ikke om jeg kan installere denne helt uten videre med ODIN.

 

Ikke kjøpt med binding, så det er litt surt å ha fått Telenor sin versjon. Men det var det eneste de hadde sier de.

 

Sikker på det er en "Telenor-versjon"? Boksen på min er Telenor-merket, men selve telefonen har ingen forbindelse til noen operatør på noen som helst måte.

Lenke til kommentar

Sikker på det er en "Telenor-versjon"? Boksen på min er Telenor-merket, men selve telefonen har ingen forbindelse til noen operatør på noen som helst måte.

 

Helt sikker på det ja. Den har masse Telenor apps installert som det ikke går an å avinstallere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...