Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fått ett irriterende problem på S4`en her nå.

Er jeg inne i ett program, og vil til hjem-skjermen, har jeg alltid trykket på "HJEM" knappen å vips jeg er der.

Men nå, når jeg trykker på "HJEM" knappen, kommer jeg til oppgavelisten (den man kommer til/skal komme til om man holder inne "HJEM" knappen).

 

Dette skjer ikke alltid, men si 8/10 ganger.

Løsninger? Erfaringer? tips?

Vet ikke om du har samme problemet nå. Men jeg slet med det jeg også. Tok bare en omstart av telefonen og vips det var borte.

 

Skal sies at hele telefonen ble en del raskere. Vil anta den har godt av å få en omstart en gang i blandt.

Lenke til kommentar

Fått oppdateringen S4, greit nok. Men hvordan slår jeg av oppstartstonen? mener jeg har gjort det før, men finner det ikke igjen..

----------edit-------

Jeg har nok bare satt den på lydløs før restart. Ser ikke ut som det går an :(

Endret av MonaH
Lenke til kommentar

 

Fått ett irriterende problem på S4`en her nå.

Er jeg inne i ett program, og vil til hjem-skjermen, har jeg alltid trykket på "HJEM" knappen å vips jeg er der.

Men nå, når jeg trykker på "HJEM" knappen, kommer jeg til oppgavelisten (den man kommer til/skal komme til om man holder inne "HJEM" knappen).

 

Dette skjer ikke alltid, men si 8/10 ganger.

Løsninger? Erfaringer? tips?

Vet ikke om du har samme problemet nå. Men jeg slet med det jeg også. Tok bare en omstart av telefonen og vips det var borte.

 

Skal sies at hele telefonen ble en del raskere. Vil anta den har godt av å få en omstart en gang i blandt.

 

 

 

du skal kunne endre funksjonen til den tasten men husker ikke i farten hvor.

 

samme skjedde meg for en stund siden :\

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med Exchange mail etter oppdateringen. Ikke mulig å synke fra email klienten, synking fra Instillinger, konto menyen virker.

 

Har prøvd med å slette og legge inn Exchange konto på nytt.

 

Står at synkronisering er deaktivert for email kontoe. På kontoinstillinger , Synkroniseringsinnstillinger har jeg bare valgene Hovedsynkronisering deaktivert eller synkronisering deaktivert (undertekst på Synkroniser E-post med tick box)

 

Har unbranded Nordic telefon.

 

Hei,

 

Jeg kom over en med samme problem her igår - sync deaktivert etter oppdatering.

Det viser seg at problemet lå på drop down menyen på hovedskjermen.

Her har man en del valg om man tapper på knappen helt oppe til høyre i drop down menyen. Der viste det seg sync var avslått derfra. Reaktiver denne igjen og alt skal være ok.

Lenke til kommentar

Prøv og gå inn på innstillinger under synkronisering og slå av picasa tjenestene

 

Jeg kan ikke finne denne på min tlf. Skal den være under Connections, My device, Accounts, eller More-fanen på Settings??

 

ok. Fant den. Under google-kontoen... seff....

Endret av polsen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei!

 

Min under 1 år gamle Samsung Galalxy S4 har fått en slags sprekk i skjermen som ser ut som delevis knust is.. masse bitte små sprekker som gradevis vokser.

 

I starten brydde jeg meg ikke så mye om det men nå har den blitt så stor at det er plagsomt. Er dette et kjent problem å er det en garanti sak?

Lenke til kommentar
snipp.....

Er dette et kjent problem å er det en garanti sak?

Verken eller, dessverre.

 

Når den er under 1 år tilbyr Samsung skjermbytte til rundt en tusenlapp, men dette er et dårlig regissert tilbud, så ikke alle forhandlere som tilbyr det, eller engang kjenner til det for den sak skyld.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Knust skjerm kan byttes for 1500 + frakt det første året: http://www.camera.no/no/artikler/samsung-quick-support-center/

Hvis det er kun frontglasset som er ødelagt og ikke digitizer under, så går det an å bytte kun glasset selv. Dette koster ikke mange kronene om man kjøper på ebay, men vær klar over at det som regel selges billigglass (ikke gorilla). Men det krever at man er fingernem og nøyaktig. Bruker man for mye varme, så ødelegges digitizeren. Det er gjennomsiktig tape mellom glass og digitizer. Pass på at du kjøper det om det ikke følger med glasset.

Du finner guider for bytting av glass på Youtube. Det sprekker lett opp og det er ikke så enkelt å fjerne om det er masse fragmenter.

Endret av Lars Dongeri Oppholdsnes
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...