Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Usiker på kona og en kamerat


Anbefalte innlegg

Hei hei...

Trenger litt hjelp her til å tyde disse samtalene mellem min kone og en kamerat!! Hvis noen kan hjelpe meg...Kom tilfelig over dette på FB... Fikk ikke med meg helle samtalen, men fikk med meg noe...var på hytte tur i helgen...og dette skrev dem på søndag...vi har to nydelige barn sammen...så er så usikker på om jeg skal ta det opp med hu...vi ikke lage til noe hvis det ikke ligger noe i dette...Takker for svar...

K er det Kona som skriver--- 0 står for hva kamerat min skriver...

 

0-ok K-men akkurat bading er jeg fast bestemt på.men ødelegger jo ingenting er jo med på moroa for det... 0-hahahaha forstår det lover...du imponerte i helgen.. K-hmmm gjorde jeeeeg??? 0-ja K- hva gjooooorde jeg?Ååååå i gangen?!!! 0-ja K-haha woooooow ja det var jo stort!!! haha 0-fra deg ja,det var det K-Ååååå var det såååå skummelt?tenkte jøss gratulerer mohahaha 0-Skummelt nei. langt derifra...tenkte jøss gratulerer? K-Ja velkommen hahaha bare tuller 0- heheheheheh kommer seg lamo K-haha jepp men du må bare blir litt tøffere....!!!!!!hahaha dauer av latter!! 0-tøffere ja det kan jeg bli men har jo sakt jeg går veldig forsiktig frem..og det først nå i helga du har tatt igjen så nå kan jeg bli tøffere

K-hahahahahahahahaha!!!!! tøffere en toge du...14år haha hahaha 0-er jeg 14 år?hehehehehehe

K-ja det føltes slik mohahahahahaha 0-hvorfor det lol K-hvorfor.....så ut som det var første gang for deg hahaha!!! nei nå kødder jeg litt mye her hahahahahaha 0-hehehehehehehe ok da så er din feil, du får meg til å føle meg som 14 år igjen hahahahahahahahaha K-ahaaaa kuuuult!!!du blir utrygg hahaha av meg mohahaha

0-jupp men det er fordi du ikke svarer opp K-ja du sa jo at jeg gjorde det jo!!! 0-ja første gang nå i helgen hehehehehe K-hahahaha.....jajaa slakta men sikkert da! 0-lamo moro når du tar igjen liker det kansje jeg blir eldre enn 14 år hvis du tar igjen mere :dribble: K-haha roooooolig nå lile gutt

0-hahahahahaha er ikke jeg alltid rolig da K-hahahahaha blanda drops 0-lamo er ikke lett å forstå hvor jeg har deg altså :wee: lol men nå er det dusjen på meg..nå har jeg tengt på det lenge nok. kommer tilbake hvis du er inntrisert :dribble: K-gooooo dusj...... 0-Ikke innterisert nei hehehehehehe sov godt K-hva da? 0- hehehe bare tuller med deg K-godt 0-blir nok tidelig kvelden på meg i dag K-jeg tror jeg ser på en thriller... Aleine...kanal fem 0-det er thriller ja K-blæææææ trørr jeg dette da...er den veeeeldig skummel? 0-har ikke sett den før...klart du tørr det K-hmmmm... jeg for jo skru av lyden om det blir skummelt 0-hehehe ser ikke ut som en skummel thriller...ser på den selv nå...du vet jo jeg elsker grøssere thriller osv K-hehe jaaaaa litt skummelt nå... 0-nei da spenning heter det K-åååååhhhh 0-skal se film vi....lmao vi skal se Insidus vi...elsker den filmen K-skal vi.....hmmmmskummet???? 0-vi skal se den sammen K-kult 0-uten tvil K-hiha 0- lmao masse lyd i mørket med meg...tørr du detta da? K-haha det er filmen jeg er redd...ikke deg 0-oki...godt du ikke er redd meg...bare virker sånn lol....sov godt a kyss og klem K- haha redd deg,er du farlig da? 0-veldig farlig bøøøøøøøøø!!!!!!!!! K-jaja det går greit,har blitt vandt med deg nå haha 0-såpass ja hørtes ikke bra ut...blitt vandt med meg liksom K-jaaaa har det vettøøø....blikke overraska en gang hahaha 0-skal overraske deg jeg K-uhuuuuu hahaha vi får se da vettøø haha 0-ja vi får det K-ja det gjør vi 0-du kommer nok ikke til å like det...eller er kansje det du vil K-skal du gjøre meg usikker nå hehe 0-nei K-nei da liker jeg det!!!kommer til å eeeelske det!!! 0-ufff så det vil si du hater sånn som jeg har gjort i helga?? K-høøø???snaker du om tema bytte eller?????!!!hahaha 0-bytter ikke tema jeg K-ååå jeg som er trett.....humm skjedde det noe jeg hatet i helgen???? 0-ja siden du elsker det jeg skal gjøre det som overrasker deg K- ja jeg er veldig nyskerrig på hva det er jeg 0-hvis jeg sier det blir det ikke noen overraskelse K-at det ikke blir noe overaskese mener du??neinei slik er livet, mange skuffelser men flere gleder... 0- lol liker ikke at jeg ikke klarer å overraske deg lengere K-hahaha girlpower!!! 0-det skulle du ikke sakt...sov godt snx............grunnen er at folk som sier girlpower eller gutta er best. ja hvordan skal jeg forklare den. for du er ikke sånn egentelig...vi for ta den en annen gang.... K-hæææ nei den forsto jeg ikke...men nååååå ble jeg nyserig... 0- hehehehehe tar den en annen gang....snx legge tid på meg...

 

det er det jeg har fått med meg...alle samtaller dem i mellom blir sletter fort...så for ikke med meg noe mere...er så usikker...oven for meg så virker hu ikke så glad i han...han har oxo kone og 1 barn...så trenger litt hjelp her...takker for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva som var mest fantastisk, den samtalen eller kommentarene her, er nok det morsomste jeg har lest på en stund, made my day!

 

Det er nesten så man kan tro posten er trollbasert da, om ikke annet fordi ingen skriver på den måten, i alle fall ikke personer som er gift med barn. Om det er så er sant er det bare å dra på ny hyttetur langt uti skogen, drepe de begge og dumpe de i sjøen i hver sin sovepose fylt med stein.

 

På en litt mer seriøs tone, ville jeg utvilsomt konfrontert kona, med mindre det har seg slik at du har overvåket og spionert og av den grunn faktisk vet om denne samtalen. I så fall kan du ikke konfrontere henne uten at hun klarer å vri det om til din feil, så du må "tilfeldigvis" snuble bak henne en gang hun sitter på facebook og "tilfeldigvis" se samtalen på den måten. Eller kanskje hun "glemte" å lukke fanen en kveld etter ett glass for mye vin... :)

 

Eller så kan man naturligvis bare konfrontere henne og si det som det er.

 

Lykke til!

Endret av Liquicity
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg leste alt. Jeg kapitulerer livet.

 

Som de andre har nevnt over så kan det virke som mer eller mindre uskylding, men unødvendig flørting. Det er jo også ganske tydelig at kameraten din er interessert i kona di, og prøver seg mer enn han burde (bryter en grense som ikke er ok.)

 

Og helt seriøst - hvor gamle er de to?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Og helt seriøst - hvor gamle er de to?

 

Og trådstarter "vikingsworriors"? Som for øvrig nettopp ble medlem og har kun dette ene innlegget. Lukter troll av mer enn en faktor her, for å si det slik.

 

EDIT: Etter en pekefinger fra moderator som jeg føler havnet i alle fall delvis på meg, skal jeg la tvilen komme trådstarter til gode i stedet for å skrike "troll" :)

Endret av Liquicity
Lenke til kommentar

At det er dårlig skrevet er totalt irrelevant for tråden egentlig.

Når det gjelder trollpåstandene er det intet IP-treff på andre poster/medlemmer og det er ikke en spoofet IP heller. Ved trolling pleier det å være minst en av delene. Så la nå tvilen komme tiltalte til gode.

 

Da var pekefingeren ferdig. Tilbake til temaet.

Vi kan ikke på bakgrunn av dette konkludere hundre prosent med utroskap. Men at de har en veldig familiær og flørtende tone og at det er rom for mistanke er jeg enig i. Spesielt siden hun prøver å skjule dette for deg. Jeg hadde vært interresert i å lese flere meldinger om du har slik at vi lettere kan konkludere. Det KAN ha vært noe uskyldig som skjedde denne lørdagen, men personlig synes jeg det høres veldig suspekt ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

HOT DAMN WALLOFTEXT

 

Ot: Rimelig mistenkelig. Se om du klarer å finne flere logger, så har du kanskje noe litt mer konkret. De skriver jo på en helt latterlig måte, og selv om det er latterlig, så gjør det en god jobb med å skjule hva de faktisk snakker om.

 

Som moderator sier og, det kan ha vært noe uskyldig, men det hele virker veldig suspekt.

Endret av fiskerdigg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Høres ut som de er massivt på flørter'n. At det er kona di det er snakk om, og ikke bare en mer eller mindre midlertidig kjæreste gjør saken verre. Mye verre.

 

Jeg ville slengt en print av teksten på bordet og bedt henne forklare seg. Jeg sagt noe som dette: "Det er nå du er helt ærlig. Ellers går jeg fra deg. Da mister du mannen din. Nå er du helt ærlig, dette er på alvor." Så ville dansen gått sin gang og begge måtte akseptert utfallet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som de er massivt på flørter'n. At det er kona di det er snakk om, og ikke bare en mer eller mindre midlertidig kjæreste gjør saken verre. Mye verre.

 

Jeg ville slengt en print av teksten på bordet og bedt henne forklare seg. Jeg sagt noe som dette: "Det er nå du er helt ærlig. Ellers går jeg fra deg. Da mister du mannen din. Nå er du helt ærlig, dette er på alvor." Så ville dansen gått sin gang og begge måtte akseptert utfallet.

 

KAN JO VÆRE EN TANKE å ikke gjøre det helt enda, kanskje se om det er noen fler samtaler å få tak i for å få det helt bekreftet/avkreftet før man gjør det du foreslår.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...