Gå til innhold

[SimCity] - <navn her> - Diskusjon.no's SimCity region! - |REGION ER FULL|


Valg av region  

35 stemmer

  1. 1. Vil du ha en tilfeldig spesialisering?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke mye industriområde om du techer innbyggerne dine samtidig som du techer industrien. Tror jeg har 6 fabrikker i byen min og har fortsatt plass til flere arbeidere.

 

Det må være bugget det der. Jeg har 15000 innbyggere i oljebyen min (privat region). Et knøttlite industriområde. Mangler arbeidere i hopetall.

Lenke til kommentar

Er det ingen i regionen som har tenkt å ordne universitet snart? Trenger sårt å få oppgradert solcellepanelene. Eventuelt få kjøpt strøm av noen.

 

Må stadig holde strømmen ved like, hvis ikke mister jeg industri, og da mister jeg inntekt. Og mister jeg inntekt, får jeg aldri bygd operahus. :tease:

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Er det ingen i regionen som har tenkt å ordne universitet snart? Trenger sårt å få oppgradert solcellepanelene. Eventuelt få kjøpt strøm av noen.

 

Må stadig holde strømmen ved like, hvis ikke mister jeg industri, og da mister jeg inntekt. Og mister jeg inntekt, får jeg aldri bygd operahus. :tease:

 

Jeg kan sikkert lage et universitet på noen timer. Men må bli invitert først. Masemase :)

Lenke til kommentar

får ikke invitet en sjel atm. Vet ikke helt hva problemet er. Får dog invitert de som allerede er en del av regionen på nytt. Ikke at det hjelper.

 

Jeg har bygd universitet nå, men det er på hengende håret at ikke hele byen går til helvete. Veksler mellom 2k pluss og 3k minus atm. Alt startet etter at jeg bygde universitetet. Lagde det litt for nærme industriområdet som resulterte i at alt av industri skulle teche opp. Fra 3k pluss og rett ned til 7k minus på under 2 sekunder.

Lenke til kommentar

Har feila totalt med byen min Stoneberg. Jeg valgte å rive alt, da ting gikk ganske dårlig. Jeg fikk lagd et mye bedre grunnlag med RCI, fant ut for seint at det var best å bygge en høyskole ved industri området, og ikke spre alt. Det jeg startet med; Jeg var for opptatt med å få alt til å se "fancy" ut med kurvede veier. Alt ble for sprett, jeg gikk i minus, prosessor produksjonen stoppet opp, jeg fikk for mye utgifter. Status nå; jeg har 0 simeloner, en inntekt på -1 457/T, har 3 lån som må betales ned, men det er umulig slik det er nå. Noen som har noen penger til overs jeg kunne ha lånt? For å betale ned lånene, slik at inntekten min ikke ligger i rødt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...