Gå til innhold

Utlendingsnemda tror ikke at mennesker skifter tro?


Anbefalte innlegg

Individet har full råderett over sin tro, mens UDI har en jobb å gjøre, og må vurdere påstand vs faktum. Jeg blir helt ærlig frustrert over den formuleringen du benytter her, det må jo være ganske innlysende at det må foretas en vurdering av sannhetsgehalten i påstanden "jeg har skiftet tro", og at noe annet i praksis ville resultere i full åpning av grensene?

Ja jeg er enig i at reglene må endres.

 

Men sannhetsgeshalten i min tro kan kun måles utifra mine påstander. Sier jeg at jeg har sluttet å tro på islam så har jeg per definisjon gjort det.

 

Det vi må gjøre er å finne andre måter å sperre grensene på. At staten skal fortelle individer hva de tror på og ikke tror på er rett ut bullshit.

Det er bare løgn at mennesker henrettes i Iran utelukkende fordi de er homofile eller har kristent livssyn. Det ligger alltid andre kriminelle handliger bak evt. dødsdommer, men det tier eller unnlater norsk media å belyse.

Dermed har man skapt et klima der man kan "konvertere" både til kristendom eller homofili (helst begge deler samtidig) for å oppnå opphold i Norge

Så hva bør myndighetene forholde seg til? Løgn eller sannhet?

Det er utelukkende kjeltringregimet i Iran som skaper problemer og enorme menneskelige lidelser for sine innbyggere, som igjen gir ringeffekter helt opp til det kalde Norge.

 

Husk at det er kriminelt å være homofil i Iran, det er kriminelt å være homofil, det er kriminelt å være kritiker av terrorregimet der, det er kriminelt å bruke ytringsfriheten.

 

Så hva som går for å være "kriminelt" i et slikt land er fullstendig likegyldig hvis man skal se på skyldighet og moral. Fullstendig uskyldige mennesker blir kidnappet, torturert og henrettet av politiet der.

 

Dette miljøet skaper frafalne muslimer og noen vil påstå at de har blitt homofile eller sluttet å tro på islam for å komme seg unna.

 

Det finnes ikke noe måleinstrument eller annen måte å avgjøre om et menneske har sluttet å tro på sin tidligere religion eller skiftet seksuell legning.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg sier at jeg er homofil så kan hverken UDI, politiet eller kongen selv nekte for det. Sier jeg at jeg er homofil - så er jeg per definisjon homofil. Hva du sier spiller ingen rolle.

Men når du senere voldtar damer i Norge, så kan vi vel si noe? Det har skjedd.

 

Ang. tro/ikke tro.

Jeg foreslår at kandidater gjennomfører bacon & pils-testen. Består de den, så er det greit.

Lenke til kommentar

Men når du senere voldtar damer i Norge, så kan vi vel si noe? Det har skjedd.

Definitivt!!!

 

Bacon og pils testen høres morsom ut.

 

Men husk, noen mennesker liker ikke smaken av for eksempel lakris. Å skulle bestå en test ved å spise lakris kan føles som et hån. Å få en test bestående av pils og bacon kan være ganske frekt det og. Og det finnes nok av ikke-muslimer som hverken drikker alkohol eller spiser gris og svinekjøtt. Eller noe slags kjøtt for denslags skyld.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...