Jump to content
Sign in to follow this  
Redaksjonen.

Fortell oss hva du vil vi skal skrive mer om

Recommended Posts

Flere guider hvor dere lærer bort språk (html, css, osv.) hadde vært fint! Dere hadde en bra om PHP, men gjerne lag flere. Også en guide om Photoshop hadde vært kult.

Kult at dere tar i mot forslag fra lesere.

• Like 9

Annonse

Vil gjerne lese mer om Oculus Rift, etterhvert som den gjør sitt inntog. Dev kit'en sendes ut neste månede, og fortjener definitivt en hel del oppmerksomhet!

Ellers, er dere veldig flinkte til å skrive om HW. Kjølepasta i form av mat artikkelen deres var genial! Veldig morro å lese! Vil har mer av dette!

• Like 5

- Litt mer analyser av ytelse vs pris

- Oppsummeringer av programvare innen ulike felt. F.eks backup-programvare. (Det ligger noen gamle opplistingsartikler i arkivet, men jeg ønsker noe mer)

Edited by Simen1
  • Like 7

Disse "småsprø" eksperimentene deres har jeg elsket. Gjør gjerne flere av disse.

Samtidig hadde det vært greit med noen lettfattelige guider på forskjellig hardware- og softwareutfordringer. Hva bør man f.eks. fokusere på når man oppgraderer en maskin. Eller hva betyr alle forkortelser? Hvordan fungerer de forskjellige komponentene i maskinen? Hva er egentlig en prosessor-arkitektur og hva skiller disse fra hverandre? Dere ser hvilken gate jeg tenker.

• Like 6

Flere guider hvor dere lærer bort språk (html, css, osv.) hadde vært fint! Dere hadde en bra om PHP, men gjerne lag flere. Også en guide om Photoshop hadde vært kult.Kult at dere tar i mot forslag fra lesere.

Denne er jeg med på!

Disse "småsprø" eksperimentene deres har jeg elsket. Gjør gjerne flere av disse.

Enig.

en "langtidstest" av ketchup som termisk pasta bør komme først i køen:-)

Edited by firefox

Savner nyheter om prosjektorer. Test gjerne også noen om det er mulig.

Bruker selv en prosjektor som monitor og tv, og det er virkelig "the holy grail" av skjermer :-)

Edited by morten-89
  • Like 3

Flere artikkeler om besøk til Norske/utenlandske bedrifter/selskaper som dere har hatt noen artikkler om. Ting som hvilken teknologi de bruker, server park, hovedkvarter osv. Et eks kunne vært hvordan NetFlix streamer. Hvilken hardware de bruker, software, oppset. Eller hvordan Corsair går frem når de lager vifter osv.

Også mye mer innhold om Linux.

• Like 3

Usikker på om Hardware.no ligger under dette, men jeg vil gjerne høre mer om Arduinoer og Raspberry Pi's, feks, vise litt flere prosjekter, kanskje lage noen guider om RPi og Arduino vis noen fra Tek/Hardware.no kan sånt, det hadde isåfall vært awesome :D

• Like 4