Gå til innhold

Pute på magen


cowboy bob

  

81 stemmer

  1. 1. Dersom du sitter i sofaen, liker du da å ha en pute på magen?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke huske å ha prøvd å ha pute på magen mens jeg sitter i sofaen. Nå har vi heller ikke puter i sofaen, så da må jeg inn på soverommet for å finne meg en hodepute...og det er jo ingen magepute.

 

Jeg pleier uansett å ha enten baby eller laptop på magen når jeg oppholder meg i sofaen. Eventuelt en kombinasjon av de to.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sofa, så spørsmålet er kanskje ikke så relevant for meg. Men i tidligere sofaerfaringer har jeg ikke hatt pute på magen. Det er ikke dermed sagt at jeg ville mislike det, for jeg har aldri vurdert å prøve. Jeg kan tenke meg at den puta ville være i veien hvis jeg spiste eller gjorde andre ting.

Lenke til kommentar

Ja, når jeg en sjelden gang ligger på sofaen gjør jeg dette stort sett alltid når det er pute tilgjengelig. Når tjukke mennesker sover på en sofa f.eks har de veldig ofte hendene foldet over den tjukke magen i det som ser ut som en veldig behagelig stilling. En pute er det som skal til for at vi tynne kan få oppleve litt av den samme gleden.

 

Jeg gjør det ofte når jeg sitter også når jeg tenker meg om, uten at jeg kan forklare hvorfor. Generelt sett deilig å ha noe mykt å holde på kanskje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

hva betyr "mage"?

Mage er området mellom brystkassen og bekkenet, også kjent som abdomen, eller buk hos mennesker og andre virveldyr.

 

Magen hos virveldyr inneholder blant annet fordøyelsessystemet som består av en rekke organer som magesekk, lever, galleblære, bukspyttkjertel, tynntarm og tykktarm. I tillegg finner man urinsystemet, bestående av nyrer og blære, i magen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Mage er området mellom brystkassen og bekkenet, også kjent som abdomen, eller buk hos mennesker og andre virveldyr.

 

Magen hos virveldyr inneholder blant annet fordøyelsessystemet som består av en rekke organer som magesekk, lever, galleblære, bukspyttkjertel, tynntarm og tykktarm. I tillegg finner man urinsystemet, bestående av nyrer og blære, i magen.

 

åja, nå skjønner jeg ... men, hva er nå den derre "magefølelsen" for noe rart? Jeg har hørt at folk får èn magefølelse, men jeg får fire (jepp, altså 4 stk) magefølelser samtidig - hva er i veien med meg?

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du skulle kanskje ikke spist den ertestuingen...

 

mamma kaller meg Dagros

 

"Dagros ... DAGROOOOOS - kom nå inn å spis kveldshøyet ditt - i kveld er det lørdag, og da er det bare digg timotei på fjøsdørken ..."

 

:)

Lenke til kommentar

 

 

Hehe, klarte jeg virkelig å provosere deg med den kommentaren? Ja ja, det var ikke meningen. :)

Det er nok noen tykke som gjør det for å skjule magen. Det er helt sikkert. Men det er nok ikke den eneste grunnen. Mange (deriblant jeg), synes det bare er godt å ha en pute der. Men folk er forskjellige :) (heldigvis)
Lenke til kommentar

Det er nok noen tykke som gjør det for å skjule magen. Det er helt sikkert. Men det er nok ikke den eneste grunnen. Mange (deriblant jeg), synes det bare er godt å ha en pute der. Men folk er forskjellige :) (heldigvis)

 

Seriøst? En pute på magen for å skjule at man er tjukk? Man ser jo om en person er tjukk eller ikke uavhengig av den puten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...