joppzter Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Er det ikke bare å kjøpe en custom kontroller hvis du ikke er fornøyd? Ser ikke problemet. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Ekstremt stygg, men vil jo vise seg hvordan den blir i faktisk bruk (om dette representerer endelig design) AtW Du vet utvalget av tredjepartskontroller er godt på de fleste plattformer? Eller kanskje du burde spille på PC, som har flest native kontrollere, og overganger til alle konsollkontrollerene i tillegg? AtW Takler ikke kjøpe uoriginale kontrollere. Jose. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Ok, da er PC ditt beste valg, da den støtter både PS3, wii og X-box-kontroller AtW Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Ok, da er PC ditt beste valg, da den støtter både PS3, wii og X-box-kontroller AtW Spiller ikke på pc. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Tviler på at dette er siste design. Ferdig funksjonalitet, men selve utseendet blir nok hakket penere håper jeg. Dessuten er det ikke en skjerm, men en touchpad. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Spiller ikke på pc. Riktig, så det er ikke kontrolleren alene som er avgjørende for deg allikevel? AtW 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Riktig, så det er ikke kontrolleren alene som er avgjørende for deg allikevel? AtW Du er bare ute etter en krangel du. Du skal vri og vende på ting..... Lenke til kommentar
Kellman Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Meget fornøyd over at det denne gang er 'Concave' analogstikker!! Håper kontrollen er stor nok og føles behagelig i hånden. Synes DS kontrollene er litt for liten, og kanskje litt 'klomsete' formet, så dette lover bra. Utseende bekymrer meg ikke da dette er uansett en prototype. Lenke til kommentar
Populært innlegg RadJostein Skrevet 15. februar 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 12 Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 hvor i helvete er start og select knappen der a? og hva er det med det høyttaler hulla på kontrollern a? ser jo helt teit ut. håper for guds skyld ikke at man må være nær touch faenskapet for og komme på start og select. 1 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 hahahaha helt konge! Derfor det blir skjerm på nye kontrolleren ja Ellers for min del driter jeg litt i utseendet - viktigste er hvordan den er å holde og bruke... Vel er jo vant til Nintendo som bytter hver eneste generasjon. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 hahahaha helt konge! Derfor det blir skjerm på nye kontrolleren ja :)Ellers for min del driter jeg litt i utseendet - viktigste er hvordan den er å holde og bruke... Vel er jo vant til Nintendo som bytter hver eneste generasjon. Yeah, den ser helt OK ut syns jeg! Bare syns den gifen var morsom Lenke til kommentar
angeland89 Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 men så er jo det en prototype, det ser man på kabelen som er fast. så den fedige blir en del tynnere, prototyper el altid en hel den fysisk større en ferdige versjoner Lenke til kommentar
0crysis Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Jaja, nå blir det vel 1200 kroner dyrere fordi ps4 kontrollen skal ha en skjerm. Skikkelig langt de har kommet... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Dette kan være PlayStation 4-KONTROLLARENNår begynte de å skrive på dialekt? må ikke si i mot de som bruker nynorsk dialekta si her... da blir det smekk på fingrene... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Om de fortsetter med samme designet som vanlig, burde de i alle fall lage noen større versjoner for oss med litt større hender. 360-kontrolleren er nesten perfekt. Ved lang bruk blir den også litt slitsom, men PS3-kontrolleren er helt ubrukelig for meg. Både analoger og skulderknapper buler utover, noe de ikke burde. Dårlig ergonomi, og lite effektivt. Det siste er at analogene er feil plassert, i alle fall den på venstre, der har 360 gjort det hakket bedre. På PS3 er det D-paden som er i hovedfokus, som blir teit når den nesten aldri blir brukt. jeg har store hender og har ikke noen problem med playstation kontrolleren... men xbox kontrolleren derimot har jeg problemer med. får gnagsår av batteri pakken, og når spakene ikke er symtriske så får jeg krampe i tommelene. så når du sier at playstation kontrolleren er for små så betviler jeg dette sterkt.. fordi jeg har store hender og bruker sko størrelse 49. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 Finnes værre ting enn nynorsk. Folk som ikke bruker store bokstaver og som overdriver bruken av punktum f,eks. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 må ikke si i mot de som bruker nynorsk dialekta si her... da blir det smekk på fingrene... Ha ha... kukk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) Finnes værre ting enn nynorsk ja, designet på den kontrollen der er en av de. Helt klart en tidlig prototype det der, det oser Nille-produkt lang vei av hele greiene altså. Endret 15. februar 2013 av Mala Lenke til kommentar
Maverickmusikk Skrevet 15. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2013 men så er jo det en prototype, det ser man på kabelen som er fast. så den fedige blir en del tynnere, prototyper el altid en hel den fysisk større en ferdige versjoner Er ikke det kabelen til maskinen i bakgrunnen bare? Jeg er mest nysgjerrig på hvordan de har klart å få den til å stå sånn som den gjør på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå