Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

 

Hva er deres tanker rundt dette? Enige/uenige?

 

Medgangssupporter much? En hands fra Suarez får begeret til å renne over? Hehe, vittig type. Men når det er sagt så forstår jeg litt hva han mener, man blir faktisk et lite hakk mer likegyldig til hva som skjer når alt er så jævlig kaos. Suarez, rasisme, filming, elendig håndtering rundet rasisme greiene osv. Nå drar denne karen det rimelig langt da, og at han har sluttet å være supporter sier vel mer om han enn noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner han kisen godt, jeg. Jeg regner med at han kisen vil huske liverpool som en respektabel klubb, og ikke den drittklubben de er nå om dagen. Helt forstålig, spør du meg. Alt det hadde tatt for liverpool å virke som en seriøs klubb var og håndtere suarezXEvra-saken og alt det drittet med suarez på en ordentlig måte, men når de ikke en gang greier det så skjønner jeg at supportere som har fulgt en klubb som var respektabel i mange, mange, mange år, snur ryggen til klubben.

Om det kun var suarez som var en dritt og klubben hadde håndtert det på en bra måte hadde saken vært en annen.

 

Så det så.

Endret av Sex Raptor
Lenke til kommentar

Men helt ærlig nå, dette styret rundt Liverpool har jo bare vart i en halv sesong. De har riktignok ikke vært i nærheten av gamle bragder på en god stund men for meg lukter det der medgangssupporter lang vei. Det han skrev var greit helt frem til de siste setningene, da diskvalifiserte han seg selv for å mene noe om klubben spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, det er nå så. De eneste som roper om Suarez nå for tiden, er andre lags supportere, som selvfølgelig bruker enhver anledning til å rakke ned på Liverpool FC og spillerne.

 

Dessuten hjelper det ikke om Suarez blir solgt. Vi kommer fortsatt til å få høre det langt inn i fremtiden "men du heier jo på laget som hadde Suarez, du har ingenting du skulle ha sagt". Ikke at jeg nok en gang skal gi oss en offer-rolle, men Suarez-greiene kommer til å være en permanent mørk flekk på rullebladet til Liverpool Football Club.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Liverpool dyrker juks, han har blitt voksen, og han vil melde seg ut av felleskapet fordi ? Jo, han er kritisk til en spiller. Ikke forstår han hva YNWA dreier seg om. Han bruker tid på å produsere en negativ ladet artikkel fordi han ikke lenger kan si han er stolt over å være LFC-supporter.

 

Skikkelig supporter altså! Håper han kommer tilbake ASAP.... NOT.

 

Hva YNWA dreier seg om? Ikke en pøkk. Det er en klein sang som Liverpool har tatt til seg i forsøk om å forsøke å heve seg over noe annet enn en helt "ordinær" fotballklubb.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nå var det vel sånn at ballen omtrendt ikke skiftet retning da den var borti hånda til Suarez og gikk inn i mål. Ingen ting tyder på at det var med vilje heller. Hadde hvilken som helst annen spiller gjort det samme hadde det aldri blitt diskutert en gang. La Suarez være i fred!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nå var det vel sånn at ballen omtrendt ikke skiftet retning da den var borti hånda til Suarez og gikk inn i mål. Ingen ting tyder på at det var med vilje heller. Hadde hvilken som helst annen spiller gjort det samme hadde det aldri blitt diskutert en gang. La Suarez være i fred!

Er du sarkastisk?
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, se selv: http://www.101greatg...llowed-v-wigan/

 

Det ser ikke ut som det er med vilje og ballen ville gått inn uansett. ja den skifter retning 20 grader, men det er ikke mye.

 

Edit: Er spent på hva den filmen der du synes er så forferdelig og fortjener en hovedartikkel i nettavisen. Dritt lei alle latterlige manu fans++ som prøver å sette Suarez i ett dårlig lys uansett hva han gjør.

Endret av magb
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ballen ville antagelig ikke gått inn om forsvareren ikke hadde fått et kne i ryggen, og ettersom det faktisk bare er hånda til Suarez som er borte i ballen er det hands, og målet skal selvsagt annuleres. Med tanke på hands-historikken til Suarez er det helt naturlig at det blir oppstyr i media når noe slikt skjer.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Har aldri påstått at det var en feil avgjørelse. Det jeg skal frem til er at det ikke er noe uvanlig stygt som skjer i den situasjoner. I nesten hver eneste fotballkamp har du situasjoner som er minst like "stygge". Da snakker jeg om alt fra tofots-taklinger til hands, ordbruk eller dytting. Den situasjonen vi nå diskuterer er det ingen ting uvanlig med, og saken hadde ikke vært nevnt i media engang hvis det ikke var Suarez.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå var det vel sånn at ballen omtrendt ikke skiftet retning da den var borti hånda til Suarez og gikk inn i mål. Ingen ting tyder på at det var med vilje heller. Hadde hvilken som helst annen spiller gjort det samme hadde det aldri blitt diskutert en gang. La Suarez være i fred!

 

Hvor lenge siden er det egentlig vi kun snakket om det laget vårt presterte på banen, og ikke ting som tvinger på seg oppmerksomhet utenfor banen? Rafa, Hodgson, H&G, og nå Luis Suarez. Jævlig trist at det skal være sånn hvert eneste år. Ett eller annet som ikke har noe med fotball å gjøre skal stjele all oppmerksomhet fra det som faktisk betyr noe. Hvordan laget presterer sportslig.

 

Du sier at vi skal la Suarez være i fred. Hvorfor? Om en spiller presterer dårlig på banen i flere serierunder på rad, så får han fortjent kritikk rettet sin vei. Noe Suarez også burde få. En av våre desidert beste spillere (i følge mange), som gang etter gang misser på store sjanser. Dribleraidene hans er utrolig å se på, men det blir sjelden noe ut av det. At han bommer på megasjanser er ikke så vanskelig å tilgi om han hadde vært en type lett og like ellers. Jeg var skeptisk når vi først signet ham, men jeg var blindet av positivitet over at vi hadde fått en god spiller inn, og ting så bedre ut enn på lenge. Jeg skulle vist bedre, mannen sonet en ban i Nederland, handsen i VM bedret heller ikke synet mitt på ham. For hver gang han divet som juling, så tenkte jeg, desto kortere tid til at Kenny tar en alvorsprat med ham om usportslighetene. Siden den gang har jeg sett ufattelig mange situasjoner hvor jeg har tenkt "flaut at han spiller i LFC". Generell diving, når han løp i beinet til Kompany med vilje(!) for å se slenge seg ned og ha vondt, rasismesaken (hvor han dreit både seg selv og klubben ut), t-shirt greia (flaut for KD om det var hans ide), kjefting på dommere, medspillere, motspillere osv (kan komme på en god del ting til, men har prøvd mitt beste og fortrenge så mye som mulig). Så har vi handsen nå sist. Om han gjorde det med vilje eller ikke så spiller det liten eller ingen rolle. Han hadde fått den desidert største stjerna i boka han noengang har fått hos fotballfans om han hadde latt være og feire å si til dommeren at han var borti med hendene. Poenget mitt var vel at han fortjener all den kritikken rettet hans vei imo, når du oppfører deg som en cunt mot alt og alle så må du skjønne at folk vil mislike deg. Håper vi selger han til sommeren, selv om jeg selvsagt kommer til å støtte uansett og har gjort det i nesten hele mitt liv, betyr ikke det at jeg er nødt til å stå bak en spiller som setter klubben mitt i dårlig lys. Og som har gjort det gang på gang over altfor lang tid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hva er verst? Gå rundt å slenge rasistiske kommentarer opp til flere ganger mot en spiller uten grunn, eller å slenge en rasistisk kommentar, i en krangel der begge kaster drit mot hverandre?

 

Suarez fikk vel i tillegg den 8. kampen for å gi fingeren til Fullham-fansen. Eller fikk han 9 til sammen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...