Gå til innhold

Luis Suarez-tråden


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suarez fikk 8kamper ban ja, finger'n kom utenom. (Suarez bør drikke litt av Butters Creamy Goo)

Syns 4 var vell lite, en mer kamp enn direkte rødt. Fem hadde jeg godkjent som minstekrav.

Det kan jeg være enig med. Hadde egentlig ikke stilt noen spørsmål om Terry fikk 8 heller, men slik jeg har forstått det er det slik FA har håndtert saken. Synes ikke de er helt på jordet med det heller.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Rasisme ass. Ærlig talt, hvor mange tror på at Evra ble veldig fornærmet av ordet «negro»? Ferdinand/Terry-sagaen var jo av litt verre sort, men tviler på at førstnevnte er hårsår.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Suarez fikk 8kamper ban ja, finger'n kom utenom. (Suarez bør drikke litt av Butters Creamy Goo)

Syns 4 var vell lite, en mer kamp enn direkte rødt. Fem hadde jeg godkjent som minstekrav.

Det kan jeg være enig med. Hadde egentlig ikke stilt noen spørsmål om Terry fikk 8 heller, men slik jeg har forstått det er det slik FA har håndtert saken. Synes ikke de er helt på jordet med det heller.

Terry fikk forøvrig mye større bot enn Suarez.

 

Suarez: 40.000 Pund

Terry: 220.000 Pund

 

Hva sier det deg?

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Synes hele håndteringen av Terry-saken var helt bak mål fra FA sin side. Om jeg ikke husker feil, så ble begge kampene spilt forrige oktober. Suarez fikk sin straff et par måneder senere, og Suarez og Evra rakk (utrolig nok) å ta hverandre i hånda innen Terry fikk sin straff. Uansett hvor mye jeg liker at Terry blir satt i et dårlig lys, så skulle det strengt tatt ha blitt lagt lokk over denne saken for evigheter siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...