Gå til innhold

Hvem er ligaens beste keeper?


Latias

  

41 stemmer

  1. 1. Hvem tror du blir kåret til PLs beste keeper 14/15?

    • De Gea
    • Lloris
    • Courtois
    • Forster
      0
    • Mignolet
      0
    • Szczesny/Ospina
    • Hart
      0
    • Andre (Adrian, Fabianski, Foster, Heaton osv.)
      0


Anbefalte innlegg

Cool, håper han klarer det da! Litt artig når nye (ikke fått den før) keepere får utmerkelsen, og det kan kanskje være et boost for han i fremtiden også.

 

Alltid artig når nye unge talenter kommer gjennom og setter preg på PL, uansett klubb. Hazard, Sterling, Januzaj, Barkley og Ramsey gir meg frysninger alle sammen! Keepere får ikke like mye oppmerksomhet, men fremtiden ser vanvittig lys ut med tanke på De Gea, Courtoise og Szczesny! Mignolet også, selv om jeg ikke tror han blir like god som de tre andre :)

Endret av ESPP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp. Begge to har 16 clean sheets akkurat nå, men Cech leder pga. mindre mål sluppet inn tror jeg. Men dersom Szcz holder clean sheet mot Norwich i siste kampen så vinner han. Regner med at Cech ikke spiller mot Cardiff.

Cech leder pga mindre kamper spilt, men tviler på at han står mot Cardiff. Tror polakken tar Golden Glove.

Jepp. Begge to har 16 clean sheets akkurat nå, men Cech leder pga. mindre mål sluppet inn tror jeg. Men dersom Szcz holder clean sheet mot Norwich i siste kampen så vinner han. Regner med at Cech ikke spiller mot Cardiff.

Cech leder pga mindre kamper spilt, men tviler på at han står mot Cardiff. Tror polakken tar Golden Glove.

Jepp. Begge to har 16 clean sheets akkurat nå, men Cech leder pga. mindre mål sluppet inn tror jeg. Men dersom Szcz holder clean sheet mot Norwich i siste kampen så vinner han. Regner med at Cech ikke spiller mot Cardiff.

Cech leder pga mindre kamper spilt, men tviler på at han står mot Cardiff. Tror polakken tar Golden Glove.

Hva skjedde nå??

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...