Gå til innhold

Hvem er ligaens beste keeper?


Latias

  

41 stemmer

  1. 1. Hvem tror du blir kåret til PLs beste keeper 14/15?

    • De Gea
    • Lloris
    • Courtois
    • Forster
      0
    • Mignolet
      0
    • Szczesny/Ospina
    • Hart
      0
    • Andre (Adrian, Fabianski, Foster, Heaton osv.)
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis han ikke signerer ny kontrakt så er det ikke noe Chelsea kan gjøre med det.

Skjønner det. Enten så signerer han en ny kontrakt nå snart, eller så tror jeg det er en byttehandel på gang her mellom han og Costa.

 

Edit: Men Cech er fortsatt PL`s beste keeper.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Skule hatt en avstemning her.

 

Det er forøvrig bare Arsenal-supportere som mener at Szczesny er best. Men det er mange som ikke er Chelsea-folk som mener at Cech er best.

 

Cech er nok best uansett..

 

Det er nok fordi man er vant til fra tidligere sesonger at Cech har vært blant de beste keeperne, mens Szczesny har rotet fælt. Arsenal supporterne er de som virkelig har sett fremgangen hans denne sesongen.

Lenke til kommentar

Yep, Cech har alltid vært GOD. Og er fortsatt GOD.

Szczesny har hatt blitt bedre som du selv sier, men fortsatt ikke bedre enn Cech.

Enig, han har alltid vært god og er fortsatt god. Men ikke best. Bedre enn Szczesny mener vel ihvertfall jeg at han er, men definitivt ikke best i PL. Han har vært mest stabil i PL over de siste 5 årene, men har vel kun vært best i 1-2 sesonger. Samtidig er det vanskelig å bedømme keepere uten å samtidig bedømme forsvaret og akkurat forsvar er jo noe Chelsea er kjente for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg mener at Cech er en bedre keeper enn Szczesny, men det betyr ikke at polakken ikke han stått bedre enn han i år. Cech har hatt vanvittig god hjelp av taktikken til Mourinho, mens Szczesny har hatt det værre.

 

Det er fortjent uansett hvem av de to som får utmerkelsen, og siste kamp avgjør vel det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...