Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2013


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BLI_GKlCQAEI1OB.jpg

Hva er det Boateng driver med her? Får håpe det ser verre ut enn det er.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10103553

 

Svar på hvorfor

Arjen Robben skaffet straffe, skrittet opp, og bommet. Dette var for et drøyt år siden, da Bayern München tapte seriefinalen i tysk eliteserie for Borussia Dortmund.

 

Dortmunds midtstopper Neven Subotic var ikke nådig i måten han feiret på. Serberen løp rett opp i ansiktet på Arjen Robben, skadefro over nederlenderens straffemiss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den stemplingen fra Lewandowski mot slutten av kampen ser også temmelig forsettlig ut i mine øyne, men ikke like klar som slaget fra Ribery. Og Dante sin er jo helt uforståelig at ikke blir nytt gult. Alt i alt en sabla feig dommer i går.

 

Hva gjelder Subotic så kan han jaggumeg bare ha det så godt. Man kan selvfølgelig mene at Bayern-gutta burde være "the better man", men når du ler i trynet på noen som bommer på straffe, så får du igjen. Synes forsåvidt Boateng kunne holdt seg for god til å rope i trynet hans, de kunne holdt seg til å feire ved siden av ham (som jeg antar var bevisst).

Lenke til kommentar

Syns Boateng kunne holdt seg for god til det der. Subotic kan gjerne få kjenne litt på det etter måten han har oppført seg på, men stor feiring rundt ham av mange Bayern-spillere er i mitt syn nok. Unnet virkelig Robben dette.

 

Jeg jubler over Bayern-seier, men innser også at jeg ikke er så hardbarka Bayern-fan at det ikke hadde gjort meg noe om Dortmund hadde vunnet heller. De er et likbart lag :) Så lenge spanjolene ikke kom til finale er det liksom greit.

Syns seieren var fortjent; Bayern var det beste laget spillemessig i går. Men samtidig, tatt i betraktning alle usportslige forseelser, hadde det vel fint kunne bikket i Dortmunds favør. Og det hadde vært helt greit det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...