Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nokon som er flinke til å lese på lepper? Hadde vore morosamt å visst kva Reina sa då West Brom fekk straffe på laurdag. Det vesle eg innbiller meg at blir sagt er i same gate som Rooney. To kampar på Reina og då FA? Blir kjekt dei næraste vekene når det blir 22 raude kort (ja, eg veit det ikkje er mogleg) for banning kva bidige kamp..

 

edit: såg viss feil takling frå Essien :blush: Skulle ha vore raudt, men sidan Chelsea ikkje sel i media gidd ingen lage eit oppslag om den saka.

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Nokon som er flinke til å lese på lepper? Hadde vore morosamt å visst kva Reina sa då West Brom fekk straffe på laurdag. Det vesle eg innbiller meg at blir sagt er i same gate som Rooney. To kampar på Reina og då FA? Blir kjekt dei næraste vekene når det blir 22 raude kort (ja, eg veit det ikkje er mogleg) for banning kva bidige kamp..

 

edit: såg viss feil takling frå Essien :blush: Skulle ha vore raudt, men sidan Chelsea ikkje sel i media gidd ingen lage eit oppslag om den saka.

 

 

 

"No Fucking Way" kom ut av Reinas munn.. :w00t:

Lenke til kommentar

@Vamos: Ein kamp ekstra dersom anken ikkje blir tatt til følgje antar eg. Det er iallfall det FA vanlegvis praktiserer.

 

 

 

Nokon som er flinke til å lese på lepper? Hadde vore morosamt å visst kva Reina sa då West Brom fekk straffe på laurdag. Det vesle eg innbiller meg at blir sagt er i same gate som Rooney. To kampar på Reina og då FA? Blir kjekt dei næraste vekene når det blir 22 raude kort (ja, eg veit det ikkje er mogleg) for banning kva bidige kamp..

 

edit: såg viss feil takling frå Essien :blush: Skulle ha vore raudt, men sidan Chelsea ikkje sel i media gidd ingen lage eit oppslag om den saka.

 

"No Fucking Way" kom ut av Reinas munn.. :w00t:

Bra av FA å vere konsekvente iallfall!

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Og folk sier at vi ikke har grunnlag når vi klager på FA? Dette føyer seg jo bare inn i den lange rekken med fullstendig blåste avgjørelser den drittorganisasjonen slenger vår vei for å ødelegge for oss. Fuck off, dette er helt på trynet... ikke prøver de å skjule agendaen sin heller. Skjønner ikke at det ikke vekker harme hos folk som har makt nok til å gjøre noe med saken, for det er åpenbar korrupsjon/ABU-hat på gang her.

 

Støtter at Rooney og Rio trekker seg fra landslaget.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herregud hvor latterlig FA er...

 

Og hvor mange kamper får Rooney ekstra om han anker?

 

Riktignok kan angriperen anke den strenge straffen fra FA, men dersom en eventuell anke ikke fører frem, vil fotballforbundet øke scouserens straff med ytterligere én kamp - slik at han altså kan bli nødt til å avfinne seg med å se hele tre kamper fra tribuneplass.

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...