Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med andre ord ikke så mye klaging?

Tok ikke utgangspunkt i bare denne sesongen.

 

Pass dere for trollet. Jeg kalte han "smålig" grunnet klar generalisering i TIA, og fikk smekk på rumpa av en moderator.

Saklig du er da. Har du noe å si til meg kan du sende det på en PM ingen moderatorer blander seg inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det jo engang slik på dette forumet diskusjon.no at først og fremst skal man beskytte trollene. Årsaken til dette er jo ganske klar:

 

Det finnes ingen regler mot å være idiot på forumet. Ergo kan ikke moddisene slå ned på idiotene på forumet. Og for ikke å kjede vettet av seg så må de jo da finne på noe annet. Da tar de heller det de kaller for "personangrep" på disse dakars små trollene våre. Fordi det er ikke lov å kalle en taper for en taper. Man må si at han er smart.

 

Begynner å bli passelig drittlei deggingen av trollene våre her inne. De får ture fram akkurat som det passer seg. Mens vi andre må bare leve med det og FOR ALL DEL IKKE SI IMOT DE for da får man advarsel. ooooooh. DET er skummelt.

 

Så blir vel dette fjernet da man overhodet ikke skal stille spørsmålstegn ved styre og stell her på forumet. Nei det skal gjøres i en lukket tråd som aldri blir besvart.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Med andre ord ikke så mye klaging?

Tok ikke utgangspunkt i bare denne sesongen.

 

Pass dere for trollet. Jeg kalte han "smålig" grunnet klar generalisering i TIA, og fikk smekk på rumpa av en moderator.

Saklig du er da. Har du noe å si til meg kan du sende det på en PM ingen moderatorer blander seg inn.

 

Har generelt svært lite å si til deg. Du er ikke verdt tiden min. Generalisering med overlegg fra din side i TIA etter min kommentar om Youth-matchen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å bli passelig drittlei deggingen av trollene våre her inne. De får ture fram akkurat som det passer seg. Mens vi andre må bare leve med det og FOR ALL DEL IKKE SI IMOT DE for da får man advarsel. ooooooh. DET er skummelt.

Morsomt at dette kommer fra deg forresten.

 

 

 

Har generelt svært lite å si til deg. Du er ikke verdt tiden min. Generalisering med overlegg fra din side i TIA etter min kommentar om Youth-matchen.

Synd det da, jeg er sikker på du har mye annet fornuftig å bruke tiden din på ;)

 

Denne du mener?

 

De som synger om Heysel er ikke representative for dere, men de som synger om Munchen hos oss er representative for oss eller?

 

Var du som la opp til at du mente det sånn.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Begynner å bli passelig drittlei deggingen av trollene våre her inne. De får ture fram akkurat som det passer seg. Mens vi andre må bare leve med det og FOR ALL DEL IKKE SI IMOT DE for da får man advarsel. ooooooh. DET er skummelt.

Morsomt at dette kommer fra deg forresten.

 

 

 

Har generelt svært lite å si til deg. Du er ikke verdt tiden min. Generalisering med overlegg fra din side i TIA etter min kommentar om Youth-matchen.

Synd det da, jeg er sikker på du har mye annet fornuftig å bruke tiden din på ;)

 

Denne du mener?

 

De som synger om Heysel er ikke representative for dere, men de som synger om Munchen hos oss er representative for oss eller?

 

Var du som la opp til at du mente det sånn.

 

Man skal være på drypp for å vinkle det på den måten. Hvordan du har fått det til å bli slik i den skrudde knollen din vil jeg helst ikke vite. Å i det hele tatt spørre et slikt spm. vitner om at bruker kun er ute etter å provosere. Ergo; smålig som faen.

Lenke til kommentar

Sky Sports

FA Charge West Ham manager Avram Grant with improper conduct relating to comments made after game with Stoke.

 

Noen som vet straffen og hva han sa?

"Maybe this [Piquionne's goal] is the reason the referee started the second half very, very strange. Until they scored the goal, he gave fouls and penalties, everything for them."

 

“It was a penalty for us at the end and he didn’t give it. Maybe he felt a little bit weak,”

 

Har vel ikke kommet noen straff enda, men det kan godt hende vi ender opp med ingen managere på sidelinjen til kampen 2. April.

Lenke til kommentar

27.000

Hehe, stemmer det ja. Men vil si den ikke er like drøy som :"Når jeg så hvem som skulle dømme fryktet jeg det værste". Men det er vel opp til hver enkelt hva de synest.

 

 

Man skal være på drypp for å vinkle det på den måten. Hvordan du har fått det til å bli slik i den skrudde knollen din vil jeg helst ikke vite. Å i det hele tatt spørre et slikt spm. vitner om at bruker kun er ute etter å provosere. Ergo; smålig som faen.

Okai! Synest du virker litt smålig nå jeg :).

Lenke til kommentar

Overse Smågal, han er som vanlig på jakt etter billig oppmerksomhet. Lar meg irritere så ufattelig mye mer av personer som har noe substans i det de skriver og som faktisk har litt kunnskap på lur. Smågal er bare en hormonsprengt ninja turtle som ser på How I Met Youre Mother og leker the barnacle på internettz. Trist.

 

Maffe: Helt på trynet om Avram skal straffes for de uttalelsene (stadfester utelukkende sannheten) men han burde jo i praktis få fem kamper når Ferguson får det samme. Umulig å spå med den inkonsekvente gjengen der, så hvem vet? Uansett, hvor ligger logikken i at tv-selskapene som eier rettighetene til PL ukentlig maser på managerne, som er påbudt å svare, om dommerinnsatsen? Klart det sprekker innimellom når managere risikerer at kubben vedkommende representerer taper millioner som følge av direkte inkompetanse fra en arrogant og overbeskyttet dommerstabb. Avram kan jo miste jobben sin fordi en dommer ikke klarer å se at Huth leker mortal combat med Hitzl. Og klart managere er bitre etter tap, det er jo bare mennesker det også. Se på oss supportere feks. Jeg hadde sikkert blitt plassert i isolat på alcatraz for verbal vold mot dommerne etter annenhver kamp. FA er regelryttere som dømmer folk litt her og der på bakgrunn av historie og mediapress.

 

Jeg fatter ikke hvordan verdens største idrett kan være gjennomsyret av så uendelig mye ræva ledelse. Fra toppen av FIFA ned til FA. Råtten dritt fra a til å. Riv det opp fra roten og start på nytt. Noen ganger så lurer jeg på om FA-komiteen er besatt av kloffsk, kjakan og wendelinho

Endret av Game
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hm, kan noen påpeke forskjellen mellom disse to episodene:

 

Sir Alex Ferguson + Martin Atkinson

Tony Pulis + Mike Dean. (Link)

 

Og en ting til:

 

- Du vil ikke snakke med media -> Du blir bøtelagt og kritisert.

- Du forteller sannheten til media -> Du blir utestengt og bøtelagt.

- Du lyver rett oppi trynet til media -> All is good.

Lenke til kommentar

Avram vil da i verste fall få 3 kamper, siden SAF allerede hadde 2 betingete kamper. Dette er vel omtrent første gangen Avram får advarsel også, har ikke særlig til rulleblad når det kommer til FA, ihvertfall ikke i forhold til Ferguson.

 

I bunn og grunn er hele systemet fucked up. Dommere skal få tåle kritikk, kanskje ikke fra 7-8 spillere midt i kampen(vil heller ha en kapteinsordning her), men når alt er over, kampen er ferdig og med ingen sjanse til å påvirke dommer i samme kamp, burde det være mulig å reflektere over dommerens prestasjon.

 

Det verste med Avram mot Stoke saken, er at han faktisk har et reelt poeng, da det har kommet rapporter på at Pulis var og klagde hos dommere i pausen. Latterlig at ikke Pulis blir straffet noe da, spesielt siden han høyst sannsynlig påvirket dommerens dømmekraft i andre omgang. Noe som kommer fram i alle de håpløse avgjørelsene mot West Ham i andre.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...