Gå til innhold

Ferguson og FA


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og denne taklingen har ikke fått noe oppmerksomhet i det store hele

 

Essien-assault1.jpg

 

 

Can you imagine what today's papers would be like today had Wayne Rooney committed this assault on another player?Just before half time, Michael Essien clattered in to Jermaine Pennant, with studs up and both feet off the floor.

 

He wasn't even booked.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Idiotisk avgjørelse, og jeg skjønner frustrasjonen deres, men ikke faen om Arsenal klarer å ta tittelen. Hjemme mot Fulham kan dere stille med Joshua King på topp og likevel vinne 4-0. Tradisjonelt sett en av de letteste trepoengerne for United (hjemme altså). Den andre kampen svir nok mye mer ettersom den påvirker FA Cup-sjansene betraktelig. Men PL tar dere rimelig lett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idiotisk avgjørelse, og jeg skjønner frustrasjonen deres, men ikke faen om Arsenal klarer å ta tittelen. Hjemme mot Fulham kan dere stille med Joshua King på topp og likevel vinne 4-0. Tradisjonelt sett en av de letteste trepoengerne for United (hjemme altså). Den andre kampen svir nok mye mer ettersom den påvirker FA Cup-sjansene betraktelig. Men PL tar dere rimelig lett.

 

Tror nesten Rooney blir hvilt mot Fulham uansett. Han starter garantert på topp mot Chelsea på onsdag, så ikke umulig at Berbatov og Chicharito/Owen ville fått sjansen fra start mot Fulham uansett.

 

Det svir utrolig mye å ikke ha Rooney med i semifinalen mot City, men også den kan selvfølgelig vinnes uten han, men idiotisk avgjørelse.

Lenke til kommentar

Det morsomme er jo at han gjorde akkurat det samme i VM for landslaget for bare noen mnd siden, men det fikk ingen konsekvens laugh.gif

 

FA og dommerstanden fortjener hverandre, patetiske kukslikkere. Pulis og Grant mfl totalslakter dommerene men slipper unna, mens Fergie sendes på tribunen for fuckings endte gang. Det er så innkonsekvent at det føles som en dårlig 1. april spøk.

 

Håper på total presseboikott fra klubben. Media dikterer helt åpenbart hvem som får straff og ikke, så da er det ikke så rart at klubben som skaffer flest nettklikk og kjøpte aviser havner i uføre oftest.

 

Jeg er fra meg over denne urettferdigheten, men det burde jeg ikke være, dette er ikke noe nytt. Og faen ikke kom her å si at vi er paranoide og at det er slik alle supportere føler det. Det kan man godt si om dommeravgjørelser, men ikke når det gjelder FA's agaenda.

Endret av Game
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det morsomme er jo at han gjorde akkurat det samme i VM for landslaget for bare noen mnd siden, men det fikk ingen konsekvens laugh.gif

Da sa han vel kun noe sånn som; "Nice to see your own fans boo at you, thats what i'm calling supporters."

 


  •  
  • check2.jpg The only player to be banned for 8 months for missing a drugs test
  • check2.jpg The only player to be banned for writing an autobiography
  • check2.jpg The only player to get banned for getting into handbags with a racist groundsman outside of match-time
  • check2.jpg The only club for whom red cards in friendlies lead to suspension in the league
  • check2.jpg The only manager who gets banned for syaing the ref was not "fair and strong"
  • check2.jpg The longest ever ban for violent conduct in Premier League history (not that Eric didn't deserve a long ban, but how long would Shearer have got for the same offence? A couple of months I reckon)
  • check2.jpg The only player to get banned for swearing during a goal celebration

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Haha, enda jeg hater Rooney og syns feiringen hans var helt forferdelig, så er det latterlig å gi han noe karantene på den. Sykt hvor mye presseoppmerksomhet den saken har fått, og som en konsekvens har jeg fått se det stygge trynet til Rooney utallige ganger ekstra også.

 

Tror ikke touchline-ban for Ferguson har veldig mye å si dog, siden han kommuniserer med benken og kan være med spillerne i pausen. Er det 1 som skal få straff, så er det Ferguson, da han oftere har krass kritikk mot dommeren, men regelen er uansett helt på trynet.

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Media får altså ture i vei som de vil med overskrifter som "banneorgie" og helt sikkert en god del andre godt overdrevne tolkninger. Men å svare dem er ikke lov.

 

Her er det bare å boikotte media. La oss boikotte media ut neste sesong.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Grant suspended and fined

 

Monday, 04 April, 2011

 

West Ham manager sanctioned following media comments.

At an Independent Regulatory Commission Avram Grant was handed a touchline suspension for two matches and fined a total of £6,000.

 

The Commission found the charge of improper conduct relating to media comments proven, following remarks made in relation to match official Mike Jones in a post-match interview following West Ham United’s fixture with Stoke City at the Britannia Stadium on Sunday 13 March 2011.

 

The ban will commence with immediate effect.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...