Øystein.F. Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Ubisoft har ingen planar om å starte ein ny trilogi. Les hele saken Lenke til kommentar
Cowman the Wuzz Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Er jo mange tegn som viser til Nikolai Orelov (Russland) som den neste.. hadde vært awesome om det hadde blitt han! Lenke til kommentar
elgitar Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Ville selv likt å sett noe fra et 1800-talls London. Alt dette med Jack The Ripper og slikt kan jo flettes fint inn i et nytt Assassin's Creed spill. 3 Lenke til kommentar
Ruinous91 Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Er jo mange tegn som viser til Nikolai Orelov (Russland) som den neste.. hadde vært awesome om det hadde blitt han! Hvilke tegn?? Link? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Problemet med AC ut fra de videoene jeg har sett og bittelitt spilling av AC1 er da vitterlig at fiendene stiller seg jo i kø for å bli drept av vår helt etter tur. De venter tålmodig på sin tur... Endret 7. februar 2013 av oOF Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Litt overrasket og litt skuffet. Synes jeg så klare hint om en oppfølger noen få år senere i Paris, det hadde vært stas.. Og revolusjons-Paris burde passe bra inn også.. Lenke til kommentar
Abc1234 Skrevet 7. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2013 Litt overrasket og litt skuffet. Synes jeg så klare hint om en oppfølger noen få år senere i Paris, det hadde vært stas.. Og revolusjons-Paris burde passe bra inn også.. Funker vel dårlig mtp. hvordan AC3 endte? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Ryktene sier at det skal hete AC: Black Flag, og blir et sjørøverspill satt til Karibien. Den skipsteknologien i AC3 har nok ikke kostet rent lite penger, og den passet jo ikke inn i AC3 egentlig, så det var nok mer som en tech-demo. Mange, meg selv inkludert synes jo at skipsdelen i AC3 var den beste, så gleder meg. Tipper at vi får følge Haytham Kenway på et vis. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Problemet med AC ut fra de videoene jeg har sett og bittelitt spilling av AC1 er da vitterlig at fiendene stiller seg jo i kø for å bli drept av vår helt etter tur. De venter tålmodig på sin tur... I AC3 så hender det til tider at 2-3 stykker angrip samtidig, eller det vil sei, ein angrip men du avvergar angrep frå 2 andre, + det står ei "firing line" med muskett og skyt samtidig, men ja, det burde kanskje vore moglegheit for å velga vanskeleghetsgrad der alle kunne angripa på likt... Eg kjem nok til å kjøpa det neste og, sjølv om spela har blitt dårlegare... Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2013 Funker vel dårlig mtp. hvordan AC3 endte? Meh.. De må jo uansett komme opp med en forklaring, så å inkorporere det kan da ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
WeeroX Skrevet 9. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2013 Har vært kult om neste AC har utspillet seg i kina/japan Awzuuum fan art på 9gag satt i kina: Www.9gag.com/gag/6300403 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå