Gå til innhold

3DMARK resultater [ny versjon av 3DMark ute]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har win 7 ultimate, og når jeg bencher så er kun cpuz, coretemp og hwinfo64 kjørende. Skal ikke bruke så mye av ressursene. Jeg får bare kjøre flere tester, se om det hjelper å klokke rambrikkene litt til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker win7 home ed. Ikke kjør cpuz eller lignende programmer mens du bencher! Bruk heller tid på ctrl+shift+esc og lukk ALLE programmer du ikke har bruk for..

Skrevet (endret)

Nei, kjører manuel. Har nå plukket ut 4 rambrikker og kjører med 16gb ram. Mye lettere å klokke. Kjører bench med 2133mhz og 10.11.11.27 timings. Kanskje går det an å stramme timings enda mer? Bruker 1.6v på minne nå.

Fikk dårligere score på fysikk delen med ram på 2133mhz. Skjønner ingenting, hehe.

post-74183-0-05365200-1379368472_thumb.png

Endret av samye83
Skrevet

Skulle til å nevne "4" RAM brikker før du nevnte det selv :) 1.6v på 2133mhz høres fint ut, men hvis fikk dårligere resultat nå, så kanskje du burde gi dem bittelitt mer volt.

Uansett må jeg legge meg nå. 6 timer til jeg skal opp!

Skrevet

http://www.3dmark.com/fs/878299

2x Asus GTX Titan

Intel i7 4770k

Asus ROG Maximus Extreme

4x8GB Corsair Dominator 1866MHz

Corsair AX1200

3x Corsair Force GS 120GB (RAID0)

3TB WD Green

In Win H-Frame King Size

Corsair H80

Driver på med overklokking nå, så kanskje jeg klarer enda mer. Drømmer å komme på Hall of Fame, men har litt å gå da.

Skrevet (endret)

Holder på å overcloke 780 Lighting så her er et foreløpig resultat, men satser på å få enda litt høyre score etterhvert. Sliter forsåvidt fortsatt med at 3DMark ikke klarer å gjenkjenne skjermkortet, noen tips?

Endret av ChristofferRudi
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...