Gå til innhold

3DMARK resultater [ny versjon av 3DMark ute]


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Temp stiger MYE. Hehe! vcore på 1.58v. Nådde 79 grader max under benching av gpu. :p

hehe :) men det funker vertfall ;)

 

eg skal mest sannsynlig bytte til Corsair 540 kabinett- men det blir vel høsten tenker eg. kansje en cøstom vannloop også :) bytte av hovedkort og prosessor skjer ikke før di enten ryker, eller det kommer en ny generasjon som er "verdt" å oppgradere til :)

Lenke til kommentar

 

Temp stiger MYE. Hehe! vcore på 1.58v. Nådde 79 grader max under benching av gpu. :p

hehe :) men det funker vertfall ;)

 

eg skal mest sannsynlig bytte til Corsair 540 kabinett- men det blir vel høsten tenker eg. kansje en cøstom vannloop også :) bytte av hovedkort og prosessor skjer ikke før di enten ryker, eller det kommer en ny generasjon som er "verdt" å oppgradere til :)

 

Holder med deg der. Venter på DDR4 ram og en god ytelsesøkning fra nåværende Intel prosessorer. Anbefaler Corsair 540. Genialt kabinett. Skal ikke bytte det på LENGE. Har en 360+240 rad der. Helt kanon. :)

 

65.plass på Hall of fame:

http://www.3dmark.com/hall-of-fame-2/fire+strike+3dmark+score+performance+preset/version+1.1/1+gpu

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

 

 

Temp stiger MYE. Hehe! vcore på 1.58v. Nådde 79 grader max under benching av gpu. :p

hehe :) men det funker vertfall ;)

 

eg skal mest sannsynlig bytte til Corsair 540 kabinett- men det blir vel høsten tenker eg. kansje en cøstom vannloop også :) bytte av hovedkort og prosessor skjer ikke før di enten ryker, eller det kommer en ny generasjon som er "verdt" å oppgradere til :)

 

Holder med deg der. Venter på DDR4 ram og en god ytelsesøkning fra nåværende Intel prosessorer. Anbefaler Corsair 540. Genialt kabinett. Skal ikke bytte det på LENGE. Har en 360+240 rad der. Helt kanon. :)

 

65.plass på Hall of fame:

http://www.3dmark.com/hall-of-fame-2/fire+strike+3dmark+score+performance+preset/version+1.1/1+gpu

 

 

 

har pcn i stua.

 

har tenkt å kjøpe en ny sort tv benk- og ha kabinettet der ;)

 

derfor eg vil ha 540- plass til det eg trenger, med god luft gjennomstrømming. kabinettet eg har er shiit xD hehe.

Lenke til kommentar

 

 

Plassering på Hall Of Fame! yay :w00t:

Grattis :thumbup:

 

Måtte inn og sjekke selv :p

Vanlig FS med 2 GPU'er

Ser ut som Nizzen må jobbe litt med klokken i 3D11 og 3D11 Extreme :roll:

 

 

 

 

Meget pent! Tror jeg har vært sinnsykt heldig med kortet mitt gitt. 1375 på core er ikke allmennkost på et vanlig 780Ti kort. :p

 

1375 på core er pent på ett vanlig kort ja, hva kjører du med på vcore? 1,212?

Lenke til kommentar

 

 

 

Plassering på Hall Of Fame! yay :w00t:

Grattis :thumbup:

 

Måtte inn og sjekke selv :p

Vanlig FS med 2 GPU'er

Ser ut som Nizzen må jobbe litt med klokken i 3D11 og 3D11 Extreme :roll:

 

 

 

 

Meget pent! Tror jeg har vært sinnsykt heldig med kortet mitt gitt. 1375 på core er ikke allmennkost på et vanlig 780Ti kort. :p

 

1375 på core er pent på ett vanlig kort ja, hva kjører du med på vcore? 1,212?

 

Ja, 1.121v. Kan dermed ikke kjøre med så mye under gaming. Kan kjøre 1345 stabilt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

 

Ser bra ut men du må jo kprøve å klokke kortet litt?

 

Skjermkortet? Litt skeptisk etter jeg så anmeldelsen til LinusTechTips @3:40. De mente kortet allerede er max klokket av Gigabyte, de klarte ikke få noe mer ut av det. (de kjørte ett "Reference card" opp til samme specs).

 

Hvilke clocks kjører det på? core og mem?

Tviler på at det er makset, du har vel mulighet til å øke vcore på det litt antar jeg?

 

Linken du har lagt ut til scoren er feil/funker ikke, har du slettet scoren?

 

http://www.3dmark.com/fs/1738790 med ett 780 Ti Classified

Endret av Minhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...