Gå til innhold

Lærling Statoil 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kuttene rammer hovedsakelig HR o.l, ikke stillinger knyttet opp mot fagbrev. Statoil tar uansett inn langt flere fagarbeidere enn di har bruk for, for å gi folk muligheten til å få ett fagbrev rettet mot petroleum.

 

Ja, men prosessen rundt inntak av lærlinger er kanskje utsatt på grunn prosessen som foregår rundt kuttene.

Lenke til kommentar

Kuttene rammer hovedsaklig støtte/service enheter pga omorganisering og forsøk på å gjøre ting mer effektivt. En del unødvendige lederstilligner skal også bort og enkelte stillinger outsources til fordel for billigere arbeidskraft i India. Til gjengjeld opprettes det en del stillinger igjen pga omorganiseringen,.

 

Vedlikehold/drift kuttes ikke i heletatt, da det er behov for disse til den fysiske driften.

Lærlingadministrasjonen rammes heller ikke av dette, problemet deres er at de for tiden sliter med sykdom. :)

Lenke til kommentar

Kuttene rammer hovedsaklig støtte/service enheter pga omorganisering og forsøk på å gjøre ting mer effektivt. En del unødvendige lederstilligner skal også bort og enkelte stillinger outsources til fordel for billigere arbeidskraft i India. Til gjengjeld opprettes det en del stillinger igjen pga omorganiseringen,.

 

Vedlikehold/drift kuttes ikke i heletatt, da det er behov for disse til den fysiske driften.

Lærlingadministrasjonen rammes heller ikke av dette, problemet deres er at de for tiden sliter med sykdom. :)

 

Aha, okey :)

Lenke til kommentar

Jeg søkte Prosessoperatør, men har ikke hørt noe enda... Håper det er utsatt i tilfelle.. Heller det enn å ikke få plass i det hele tatt :)

 

jeg ser du er fra Bergen. Jeg har vært på intervju til statoil i Bergen som prosessoperatør i februar. Hvis du ikke har vært på intervju til nå så tviler jeg på at du vil bli innkalt. De har reist videre til stavanger OSV.

 

Men lykke til videre :-)

Lenke til kommentar

jeg ser du er fra Bergen. Jeg har vært på intervju til statoil i Bergen som prosessoperatør i februar. Hvis du ikke har vært på intervju til nå så tviler jeg på at du vil bli innkalt. De har reist videre til stavanger OSV.

 

Men lykke til videre :-)

 

Synes bare det er rart at jeg ikke har fått tilbakemelding i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...