Gå til innhold

Lærling Statoil 2013


Anbefalte innlegg

Jeg var på intervjuet først, men så fikk jeg tilbud fra en annen bedrift i ettertid så kontaktet jeg de som intervjuet meg, men du kan sikkert kontakte Hilde og. Hun hjelper deg sikkert.

 

Greia er at du ikke skal gamble med andre tilbud, så Statoil vil at du tar kontakt hvis du får andre tilbud.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var på intervjuet først, men så fikk jeg tilbud fra en annen bedrift i ettertid så kontaktet jeg de som intervjuet meg, men du kan sikkert kontakte Hilde og. Hun hjelper deg sikkert.

 

Greia er at du ikke skal gamble med andre tilbud, så Statoil vil at du tar kontakt hvis du får andre tilbud.

 

Hvilken dag kontaktet du Statol?

Prøvde å kontakte de, men hilde var på ferie. Hvilket fag filk du lærling som?

Lenke til kommentar

Sendte mail og spurte i dag og da fikk jeg til svar at de hadde kalt inn alle de trengte til intervju og var dermed ferdige med den prosessen. Så de som var aktuelle hadde alt fått mail om intervju.

 

Ok, jaja :) Da må alle som har blitt innkalt ha lykke til :) Hvem sendte du mail til forresten? Jeg har også sendt mail, men ikke fått noe svar.

Lenke til kommentar
Hmm, jeg ringte inn til Statoil nå, og fikk greie på at jeg ikke kom videre fordi jeg ikke har ungdomsrett! Litt rart, når jeg vet at de har tatt inn lærlinger uten ungdomsrett de siste årene?

 

var det lærlingeplass eller innkallelse til intervju du ikke fikk på grunn av ungdomsrett?

jeg har vert på intervju, men har ikke ungdomsrett lengre jeg.

Lenke til kommentar

Virkelig? Det var innkallelse til intervju!

 

Jeg og to til i klassen min har heller ikke ungdomsrett! Når jeg snakket med

statoil fikk vi beskjed om at mest sannsynlig var det som var grunnen til at vi ikke fikk intervju.

De var bare en liten kvote med folk uten ungdomsrett som blir tatt, så nåløyet for oss uten ungdomsrett har

nok vært veldig lite, desverre. Mye av grunnen til dette er krav til opplæringa og ikke like mye økonomisk støtte til bedriften for personer uten rett. Med andre ord vil vi koste mer å lære opp for bedriften en 17åringer med skolerett.

Lenke til kommentar

Jeg og to til i klassen min har heller ikke ungdomsrett! Når jeg snakket med

statoil fikk vi beskjed om at mest sannsynlig var det som var grunnen til at vi ikke fikk intervju.

De var bare en liten kvote med folk uten ungdomsrett som blir tatt, så nåløyet for oss uten ungdomsrett har

nok vært veldig lite, desverre. Mye av grunnen til dette er krav til opplæringa og ikke like mye økonomisk støtte til bedriften for personer uten rett. Med andre ord vil vi koste mer å lære opp for bedriften en 17åringer med skolerett.

 

Merkelig dette med ungdomsrett. . .

I min klasse er vi 8 stykk som har fått intervju hos Statoil(høyt snitt), og jeg må si, ingen av oss har ungdomsrett :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...