Gå til innhold

Lærling Statoil 2013


Anbefalte innlegg

Noen som har no kontaktinfo til Conoco?

La merke til at jeg ikke har fått noen bekreftelse på at de har mottat søknaden min.

Står jo at den er til behandling når jeg logger inn hos Conoco.

 

Noen som har hørt noe fra Conoco? I hvilke fag?

 

En i klassen skal inn 22. Kran

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har no kontaktinfo til Conoco?

La merke til at jeg ikke har fått noen bekreftelse på at de har mottat søknaden min.

Står jo at den er til behandling når jeg logger inn hos Conoco.

 

 

 

En i klassen skal inn 22. Kran

 

Hvilke snitt og fravær har hun/han i klassen din som har fått intervju?

Lenke til kommentar

hvis du går på hjemmesiden til conoco, under mine søknader står det andre gjennomgang for deg også?hvis jeg trykker på andre gjennomgang kommer det opp:

Videre gjennomgang av ditt kandidatur blir nå foretatt, og en representant fra ConocoPhillips vil ta kontakt med deg for å diskutere den videre fremdrift.

Lenke til kommentar

Hvilke snitt og fravær har hun/han i klassen din som har fått intervju?

 

4,6 og 0 i fravær har han :)

 

hvis du går på hjemmesiden til conoco, under mine søknader står det andre gjennomgang for deg også?hvis jeg trykker på andre gjennomgang kommer det opp:

Videre gjennomgang av ditt kandidatur blir nå foretatt, og en representant fra ConocoPhillips vil ta kontakt med deg for å diskutere den videre fremdrift.

 

Står det samme hos meg ja :)

Men alle andre i klassen min fikk mail når de sendte søknaden om at de takket for interessen og at de hadde motatt søknad.

Den har ikke jeg fått, så lurer jo på om de har fått søknaden :p

Lenke til kommentar

4,6 og 0 i fravær har han :)

 

 

 

Står det samme hos meg ja :)

Men alle andre i klassen min fikk mail når de sendte søknaden om at de takket for interessen og at de hadde motatt søknad.

Den har ikke jeg fått, så lurer jo på om de har fått søknaden :p

kan ikke huske å ha fått noen bekreftelses mail jeg heller :p men jeg kan jo se at den ligger inne under minesøknader :) vi får håpe på det beste :) Endret av KnutHøi
Lenke til kommentar

De ringte nettopp fra Conoco, og ba meg på intervju i elektrikerfaget :) Er så sykt stolt over meg selv, og jeg drømmer om å få reise offshore! Noen som vet om conoco dekker reise? Noen andre som har erfaring med jobbintervju i conoco/statoil som har noen tips?

Gratulerer! ConocoPhillips vil dekke reiseregningene dine. Du får mest sannsynlig informasjon om dette på intervjuet! Lykke til på intervjuet!

Lenke til kommentar

Når jeg hadde intervju angående læreplass i Conoco (riktignok noen år siden nå) fikk jeg info om reiseregning der samt skjema som kunne sendes inn i ettertid.

 

Angående tips vil jeg anbefale å sette deg litt inn i bedriften, hvor de er i media og verdiene deres + ta en kikk på standard jobbintervjuspørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...