Gå til innhold

Lærling Statoil 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du/dere som har søkt kranfaget, hvilke karakterer ligger dere på :)?

 

Jeg fikk fritak fra alle fellesfagene 1.året (Teknikk og Industriell Produksjon), med unntak av matematikk.

Fikk 6 i alle programfagene, og 6 i matematikk.

 

Til jul nå (Industriteknologi Vg2) fikk jeg to 5'ere og to 6'ere i programfaga, 5 i norsk skriftlig, 6 i norsk muntlig, 6 i engelsk, 6 i kroppsøving og 6 i samfunnsfag (5,67 i snitt).

 

 

Du også søkt kran?

Endret av r-andersson
Lenke til kommentar

De har pleid å ta inn ca. 2-3 personer til intervju pr. stilling alt ettersom. Hvis det er veldig jevnt tar de gjerne inn flere på intervju.

 

Dette er årets lærlinginntak:

Automasjon: 20

Elektro: 13

Industrimekaniker: 24

kjemiprosess: 77

kokk: 2

Kontor- og administrasjon: 3

Kran- og løft: 5

Laboratorie: 8

Logistikk: 6

Sikkerhetsfag: 1

 

Nå som de første intervjuene er gitt ut, betyr dette at alle de ønsker er tatt inn til intervju eller er det flere inntak til intervju? Ser vell for meg at sjansen er borte når jeg ser andre i samme fag som meg har fått intervju..

Lenke til kommentar

Nå som de første intervjuene er gitt ut, betyr dette at alle de ønsker er tatt inn til intervju eller er det flere inntak til intervju? Ser vell for meg at sjansen er borte når jeg ser andre i samme fag som meg har fått intervju..

 

Jeg har søkt Kran faget og har fått mail om at rekrutteringsprosessen vil bli utsatt til etter påske pga. forsinkelser. Så de har ikke kommet til det faget jeg har av interesse enda:) Denne mailen var spesielt for Kranfaget.

Endret av Bruker912
Lenke til kommentar
Nå som de første intervjuene er gitt ut, betyr dette at alle de ønsker er tatt inn til intervju eller er det flere inntak til intervju? Ser vell for meg at sjansen er borte når jeg ser andre i samme fag som meg har fått intervju..

Jeg kan desverre ikke gi deg et godt svar her,ettersom jeg ikke jobber med selve inntaket, men med generell profilering av lærlingeordningen/bedriften. Jeg får jeg ikke så mye informasjon som jeg skulle ønske.

Men så lenge de holder på å intervjuer er det håp.

Hva er snittet ditt i programfagene?

Lenke til kommentar

Jeg kan desverre ikke gi deg et godt svar her,ettersom jeg ikke jobber med selve inntaket, men med generell profilering av lærlingeordningen/bedriften. Jeg får jeg ikke så mye informasjon som jeg skulle ønske.

Men så lenge de holder på å intervjuer er det håp.

Hva er snittet ditt i programfagene?

Jeg har 5 i programmfagene :) + 5 i almennfagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...