Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg lurer faktisk på det

Du kan jo prøve en såkalt måkeutdrivelse. Du simpelthen smører inn alle dørhåndtak i huset ditt med nugatti. Sjokade kan brukes til nød, men da kan jeg ikke garantere en måkefri fremtid. Bruk for all del IKKE ha-på, det kan trigge en mulig måke-frenzy, noe du absolutt ikke vil ha.

Dette ritualet har hvertfall hjulpet for meg tidligere.

Endret av Rotaderp
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Shitt, nå er du ille ute..

 

Ja faktisk.Alle vil jeg skal dø. Nå har jeg ialfall skjønt det

 

Jeg pleier å få besøk av måker når jeg trenger psykisk hjelp.

 

Tviler på at psykisk hjelp hjelper. Har jeg ingen erfaring med ialfall. Gjør egentlig bare alt verre

 

Snakker måken til deg?

 

Nei, heldigvis ikke

Lenke til kommentar

 

Du kan jo prøve en såkalt måkeutdrivelse. Du simpelthen smører inn alle dørhåndtak i huset ditt med nugatti. Sjokade kan brukes til nød, men da kan jeg ikke garantere en måkefri fremtid. Bruk for all del IKKE ha-på, det kan trigge en mulig måke-frenzy, noe du absolutt ikke vil ha.

Dette ritualet har hvertfall hjulpet for meg tidligere.

 

Haha vedig morsomt -.- og usnsett tviler på at de ansatte blir så glade om jeg smører nugatti over alt

Lenke til kommentar

Jeg har en praktisk forklaring på fenomenet

 

 

a) den prøver å fortelle deg det er mye sild i fjorden

b) den er syk, hutret & frøys og ville bare inn i varmen

 

:)

 

Skulle ønske den siste var forklaringen.. Men ser at den venter på noe. Og det er at jeg skal dø :(

 

 

Jeg mener det. Det er et enkelt rituale, og det kan i beste fall redde deg.

 

Hvorfr skulle det rituale hjelpe når måken allerede er inni avdelingen?

Lenke til kommentar

Hvorfr skulle det rituale hjelpe når måken allerede er inni avdelingen?

Det er jo nettopp dette som er cluet. Den er inne i avdelingen, og det er derfor man må bruke sjokoladepålegg, og ikke andre slags sukkerholdige pålegg.

 

Du kan jo eventuelt prøve å helle litt Mr. Freeze over dørhåndtakene, men det er litt vanskelig å få tak i nå på vinteren. Dårlig trend det der, jeg kunne egentlig ofte tenkt meg en leskende god is selv på vinteren.

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Hva betyr det når man ser fugler inne? Er det et slags tegn på noe? En beskjed?

 

Er vi i gang med dette igjen? Du spør de samme menneskene som før og du vil få samme tilbakemelding som sist.

 

Hvis du ser fugler som ingen andre ser, så er saken enkel:

 

Du hallusinerer! Du er psykotisk! Du er også inne på skjermet psykiatrisk avdeling! Ta hintet og begynn å ta med de logiske slutningene rundt din situasjon, fremfor å koke opp sannheter med folkene her inne som hverken har noe standard på den virkelige verden, kritisk tenkning eller sannsynlighetsberegning.

 

At du er psykisk syk vil du ikke høre og er ikke enig i. Det må jo da bety at du vet svaret på ditt spørsmål, siden du er så bestemt på hva denne fuglen er og ikke er.

 

Noen her inne kan sikkert koke opp et eller annet svar som passer deg. Hva skal det bli? Dødsfuglen? Livsfuglen? Englefuglen?

 

Hva er det som gjør at du ikke skjønner at når du ser døde mennesker og fugler inne på en psykiatrisk avdeling, så er du mentalt syk?

Endret av LiamH
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvorfor skal måken bry seg om deg, hvorfor er den din død den venter på?

Måker har en grunnleggende behov den må få dekket hvor av den største er behovet for mat og det andre behovet for å formere seg.

Førstnevnte behov er noe den forsøker å få dekket hele tiden året rundt mens det andre er noe den holder på med om våren.

Skulle ikke forundre meg om den finner mat i nærheten eller enda bedre, at noen mater den.

At du skal dø er det siste den bryr seg om eller ville ofret en kallori på da dette går på bekostning av egne primærbehov.

I tillegg er måker altetende så jeg ville satset på at den finner mat i nærheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...