Gå til innhold

Fins det en solid og rimelig 2,5" ekstern disk?


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha to eksterne disker koblet til en Pioner DEH-X8500DAB bilspiller, med rundt 15 000 spor på hver. Det er smått irriterende, men spilleren leser ikke mer enn 15 000 spor fra en harddisk, så jeg må nøye meg med det (biblioteket mitt er på rundt 150 000 spor). Får se nøye over hva jeg bruker...

 

Det vil si at det er snakk om rundt 100-150 gig, altså ikke veldig mye. Men vet noen om en helst forholdsvis rimelig ekstern disk som jeg kan kjøpe? Problemet er at den bør være forholdsvis solid, for denne spilleren står ikke i bilen. Den står i båten, en Ibiza 19 sport. Og jeg vil ikke ha noen hakking eller ødelagte disker, selv om jeg hopper på bølgene (som jeg ofte gjør...når kona ikke er i båten!). Jeg vil selvsagt montere dem i en eller annen form for skumgummiholder, men den demper ikke alt. Men er det kanskje nok til at en disk ikke får problemer? Jeg vet ikke hva sånne eksterne disker er laget for å tåle når de snurrer...

 

Jeg vet jeg kan kjøpe SSD, men jeg ville helst kommet billigere unna enn det. To disker, i tillegg til alt det andre jeg har brukt på dette anlegget, bli noen kroner.

Endret av Pallantir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...