Gå til innhold

Sony Xperia Z – Sonys nyeste flaggskip

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på en unboxing nå fra en retail boks fra UK og der er det ingen lade krybbe;

Blir litt småmuggen om det er noe man må betale mye ekstra for kjenner jeg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på en unboxing nå fra en retail boks fra UK og der er det ingen lade krybbe;

Blir litt småmuggen om det er noe man må betale mye ekstra for kjenner jeg.

Det varierer fra land til land og operatør/butikk. Kunder i bla. Tyskland, Belgia og Nederland får ladekrybben med i esken, men igjen så varierer det sterkt.

Skrevet

Hvor fikk du tak i Xperia Z? Trodde ikke den kom ut før til torsdag.

Kjøpte fra Expansys! Fikk den i helga. Det var ikke med Dockingstasjon, men en ok NFC/Bluetooth-høyttaler.

Skrevet
Hvor fikk du tak i Xperia Z? Trodde ikke den kom ut før til torsdag.

Komplett har endret fra ubekreftet 6. mars til bekreftet 6. mars på leveringsdato så nå er det bare å krysse fingrene for at det stemmer :-)

Skrevet

Kjøpte fra Expansys! Fikk den i helga. Det var ikke med Dockingstasjon, men en ok NFC/Bluetooth-høyttaler.

Ser han Singh Electroniks på lillestrøm har fått den inn til stiv pris 5999.

Skrevet

Det varierer fra land til land og operatør/butikk. Kunder i bla. Tyskland, Belgia og Nederland får ladekrybben med i esken, men igjen så varierer det sterkt.

Hvis man ser på Amobil sin "test" så er ladekrybbe med i esken. Esken er også større i forhold til de jeg har sett på andre "unboxing" videoèr !
Skrevet

Hvis man ser på Amobil sin "test" så er ladekrybbe med i esken. Esken er også større i forhold til de jeg har sett på andre "unboxing" videoèr !

Jepp, men Amobil fikk en testutgave av telefonen, så vi skal ikke se bortifra at Sony la med docken også; for testens skyld. Men igjen så avhenger det sikkert hvor man kjøper telefonen. Når jeg kjøpte Galaxy Note, så fikk jeg en flipcase med i esken, og det var tydligvis noe de fleste som kjøpte den i begynnelsen fikk, men ikke alle fikk den.

Skrevet

Det der gjelder vel Xperia V ikke Z.

Ja, ikke bare det.. Sånne tråd kan man finne om alle mobiler, Galaxy S3, Note 2, iPhone 5 osv osv you name it. Folk som har problemer skriver jo på sånne forum for å få hjelp.. De som ikke har noe problem, skriver ikke tråd bare for å gi ros liksom.

Skrevet

Nettopp bestilt en xperia Z. Jeg skal og få tak i ett pulsbelte.

Er det noen som vet hvilke pulsbelter som kan brukes til denne telefonen ?

Link - Ja takk ;)

Skrevet

Nå står det "Varene pakkes" på bestillingen min hos CDON.

Ingen forandring hos min bestilling ho cdon, kjenner jeg er en smule utolmodig ja :)

Skrevet (endret)

Min bestilling hos Komplett (lagt inn 18.02) har nå fått status: Plukket! Mulig det blir kort dag på jobben i morgen :-D

Edit: Og der var den sendt \o/

Endret av LtdEdFred

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...