Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har vert sammen med dama mi i ca 4 år nå.

Og jeg er ulykkelig.

 

Det 2 året fikk jeg en mistanke om at hun hadde noe på gang pga noen venner av henne hadde tipset meg.

 

Etter en lang, smertefull og hard diskusjon med henne så innrømte hun at hun hadde over en periode på 6 mnd hatt sex med 9 av mine beste venner (barndomskompiser) 10 stk hvis jeg teller med min yngre bror.

 

Jeg elsker henne, men nå hater jeg henne samtidig.

 

I tillegg så har jeg ikke noe liv å gå tilbake til hvis jeg dumper henne, fordi hun har knust allt som jeg hadde fra før.

Det finnes ikke ord for hvor ødelagt jeg er blitt. Jeg har slitt på meg sosialangst, minimum selvtillit, må ha sovepiller for å kunne sove, depresjoner, panikkangst og listen fortsetter.

 

Hva hadde dere gjort i min situasjon?

 

Mann 27

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg troller ikke.

 

Jeg snakker ikke med dem som en gang var kompisene mine. og jeg snakker ikke med broren min.

 

Har tenkt på tanken om å starte et nytt liv... men det er så vanskelig. Jeg vil heller miste hukommelsen og begynne på nytt på den måten.

 

Det er ufattelig hvor vondt og vanskelig det er å være meg i disse tider. Det burde vært straffbart å utsette noen for det jeg har vert ute for.

Lenke til kommentar

Å starte på nytt i en ny by er tungt. Det veit jeg alt om. Men tro meg, det er verd det.

Jeg tror aldri du kommer til å klare å bygge opp tilliten igjen. Det eneste som kommer til å skje er at hatet ditt og den dårlige selvtilliten kommer til å få lov til å vokse seg sterkere.

 

Gjør deg selv tjenesten det er å komme seg vekk.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg har også et firma som er lokalisert her jeg bor nå. Det gjør det enda vanskligere for meg å flytte. Men hvis jeg flytter så mister jeg allt jeg har levd for i alle disse år. Jeg føler meg hjemme her jeg bor. Hun tar jo ifra meg allt. Faen for et liv

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har vert sammen med dama mi i ca 4 år nå.

Og jeg er ulykkelig.

 

Det 2 året fikk jeg en mistanke om at hun hadde noe på gang pga noen venner av henne hadde tipset meg.

 

Etter en lang, smertefull og hard diskusjon med henne så innrømte hun at hun hadde over en periode på 6 mnd hatt sex med 9 av mine beste venner (barndomskompiser) 10 stk hvis jeg teller med min yngre bror.

 

Jeg elsker henne, men nå hater jeg henne samtidig.

 

I tillegg så har jeg ikke noe liv å gå tilbake til hvis jeg dumper henne, fordi hun har knust allt som jeg hadde fra før.

Det finnes ikke ord for hvor ødelagt jeg er blitt. Jeg har slitt på meg sosialangst, minimum selvtillit, må ha sovepiller for å kunne sove, depresjoner, panikkangst og listen fortsetter.

 

Hva hadde dere gjort i min situasjon?

 

Mann 27

 

Hva jeg hadde gjort? Jeg hadde faktisk blitt veldig lykkelig!

 

Nå har du muligheten til å sile vekk 9 venner, en bror og en løs jente fra livet ditt. Disse har vært som parasitter på deg, ikke rart du har det tungt!

 

Kutt kontakten med alle og du vil finne deg nye venner og en ny kjæreste som elsker deg. På grunn av dette har du faktisk muligheten til å få deg et skikkelig liv, og du er heldig som får denne muligheten mens du enda er i 20 årene.

 

Det du er utsatt for her er kjedelig men det er likevel BARNEMAT siden du fremdeles har MULIGHET til å få et godt liv igjen. For noen blir livet for alltid ødelagt og de sliter, du derimot kan få det akkurat så fint og kjekt som du tillater deg selv.

 

Lykke til!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg forslår også at du flytter til en ny by, langt bort. Start helt på nytt. Det er kjempevanskelig, men også veldig lærerikt - og det vil gi deg kjempemye.

 

Pass på å bli med på ALT av invitasjoner og slikt som nye jobbkollegaer kommer med, det er kjempeviktig i forhold til å få nye venner!

 

Du kommer til å forbli ulykkelig dersom du blir med damen din.

Endret av exonum
  • Liker 4
Lenke til kommentar

DU har sluttet og snakke med broren din som gjorde en feil (som i seg selv ikke er kult) men ikke dama som tydligvis har forført alle rundt deg... det synes jeg er sykt.

Så mange som det var tviler jeg på at vennene og broren din er det største problemet, det er nok kjærringa. Ikke at det unnskylder vennene og broren din, for de gjorde noe som ikke er lett å tilgi. Men det dama di gjorde vil jeg si er utilgivelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du har kun ett liv, og du bestemmer selv hvordan du vil ha det. Jeg vil foreslå det samme som de fleste andre her inne. Kom deg bort og start på nytt. Det finnes så utrolig mange herlige mennesker, og flere "fisk" i havet når det gjelder nye potensielle kjærester.

Jeg gikk igjennom noe av det samme som deg, utroskap og tap av venner. Men jeg tok mitt eget råd, flyttet til en annen by (som jeg aldri hadde bodd i før, og jeg ikke kjente en sjel i) Selv om selvtilliten min var knust, og jeg var mistenksom og sjenert, så endret dette seg raskt ved å si til meg selv at på denne måten oppnår man ingenting. Å ta seg sammen, smøre på et smil, oppsøke mennesker, gjøre ting du liker og starte på nytt kan jeg med god erfaring understreke at er det beste. Etterhvert vil selvtilliten komme smygende, og kanskje bli enda bedre enn det du hadde som utgangspunkt før alt det fæle skjedde.

"Man er sin egen lykkes smed" ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har vert sammen med dama mi i ca 4 år nå.

Og jeg er ulykkelig.

 

Det 2 året fikk jeg en mistanke om at hun hadde noe på gang pga noen venner av henne hadde tipset meg.

 

Etter en lang, smertefull og hard diskusjon med henne så innrømte hun at hun hadde over en periode på 6 mnd hatt sex med 9 av mine beste venner (barndomskompiser) 10 stk hvis jeg teller med min yngre bror.

 

Jeg elsker henne, men nå hater jeg henne samtidig.

 

I tillegg så har jeg ikke noe liv å gå tilbake til hvis jeg dumper henne, fordi hun har knust allt som jeg hadde fra før.

Det finnes ikke ord for hvor ødelagt jeg er blitt. Jeg har slitt på meg sosialangst, minimum selvtillit, må ha sovepiller for å kunne sove, depresjoner, panikkangst og listen fortsetter.

 

Hva hadde dere gjort i min situasjon?

 

Mann 27

 

Jeg har vert i en ganske lik situasjon som deg, fant ut at dama hadde vert utro mot meg i flere måneder med en kollega av henne. Vi hadde vert i lag omtrent like lenge som du har.

 

Hun sa det var et engangs tilfelle og at det aldri kom til å skje igjen... Det aller verste jeg gjorde, var å ta henne på ordet og tilgi henne! Ikke lenge etterpå fant jeg ut at hun hadde fortsatt var utro, og jeg bestemte meg endelig for å gjøre det slutt. Det er det tyngste jeg noen gang har gjort, for etter å være sammen så lenge så deler man et liv sammen og man føler man er helt alene når det er slutt....

 

Det beste du gjør for deg selv er å gjøre det slutt, og kutte kontakten helt! Jeg gjorde også tabben med å gå med på å "være venner" etter bruddet, so bare gjorde at det tok enda lengre tid for å komme over hun.

 

Når du snakker om depresjon og sosial angst så føler jeg meg mye igjen, og ærlig talt så er jeg ikke helt kvitt disse følelsene selv om det er en del år siden nå. Noe som hjelper er å snakke om det til andre, om det så er familie, venner eller psykolog. Jeg snakker igjen av erfaring at å holde ting inne gjør det ikke bedre.

 

Når dette skjedde med meg så flyttet jeg til en ny by kort tid etter, pga studie. Det tvang meg til å bli kjent med nye mennesker, og jeg ble gradvis mer utadvent pga. det.

 

Jeg trur ikke at du nødvendigvis må bytte by, men kanskje prøve å bli kjent med nye mennesker i nytt miljø? Som å joine en fritidsklubb eller noe? Finn noe å fylle hverdagene dine med, istedet for å få rundt hjemme og gruble på hvordan du har det.

Anonym poster: 31aac3e86bcb8c957668529f93d91e1a

Lenke til kommentar

Sex med 9 av vennene dine + broren din? Haha, det er faktisk på grensen til komisk.. Har hørt mye dritt om jenter, men dette er faktisk noe av det verste.

 

Liten tvil om at du bør glemme disse personene, men det er kjæresten din som er den verste her.

 

Be henne dra til helvete.. også må du huske på å fortelle bekjente av dere hvorfor det ble slutt mellom dere. Så kan du ødelegge litt for henne også.. noe hun har gjort seg fullt fortjent til.

 

Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...