Gå til innhold

alle hater cs1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i sta var det noen som starta en kanal på Q-net (irc)

 

#savn.1.5 i løpet av 5 min var det 1000 (et tusen) idlere. Når det nådde ca 1100 ble alle på kanalen kicka, med en msg som sa at su hadde brutt q-net reglene....

Litt feil. Kanalen var faktisk 1 time gammel om ikke mer når det skjedde, og jeg støtter QuakeNet fullt ut på stengingen ettersom det var enormt mye reklame/spam for kanalen. Både på hjelpekanaler og andre store/små kanaler.

Lenke til kommentar
Litt feil. Kanalen var faktisk 1 time gammel om ikke mer når det skjedde
Et fett, 1100 idlere er mye forde...

 

jeg støtter QuakeNet fullt ut på stengingen ettersom det var enormt mye reklame/spam for kanalen. Både på hjelpekanaler og andre store/små kanaler.
Jaja, helt enig i den, men det var ikke det som var pointet...
Lenke til kommentar
Har jo vært sutring ved nesten hver eneste versjon siden cs kom ut, det er jo ikke noe nytt, folk liker ikke forandring, slik er det bare.

 

AtW

 

Riktig, hadde de likt forandringer så hadde de nok hoppet over til et bedre spill :lol:

Nok et bevis på at selv om CS er det mest spilte spillet online, så er det nødvendigvis ikke det beste.

 

Anyway :-) Versjon 1.6? noe nytt og spennende?

Lenke til kommentar

Riot Shieldet er faktisk ganske effektivt, du må bare lære å bruke det! I starten kostet dette 1000 $ noe som jeg synes var veldig billig, for det var jo så utrolig bra! De har nå satt opp prisen til 2100 $ tror jeg det var, og det er en mer foruftig pris! Skjoldet kan bare brukes med pistol, altså enholdte våpen.

 

Skikkelig morro å pulic ihvertfall, sammen med Desert Eagle er denne kominasjonen farlig god!

Lenke til kommentar
Tror dem har med slik "riot shield" men jeg vet ikke helt hva det er godt for..

 

Anyways.. cs har jo sugd siden 1.0

Stopper vel kuler da.. De har jo pratet om dette siden før beta 6 ihvertfall..

 

Uansett, som noen andre er inne på: jeg tror aldri det har blitt sluppet en ny versjon av CS uten massiv klaging.. Etter en stund blir folk vant til endringene og spiller ufortødent videre (helt til neste versjon)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Hva i søren mener du vi skal gjøre da?

 

Spille cs og holde kjeft kanskje?

 

Somsagt allti mye klaging på nye versjoner.. Det har det vært siden beta 5...... Selv synes jeg at den beste cs. versjonen var beta 7 eller noe :)

Da jeg følte meg mest hjemme.. Vet ikke åssen WonIDen blir konvertert til steamID.. har jo selv orginal WonID, vet ikke åssen jeg får meg steamID... dem sier jo at wonID banlister ikke kan konverteres til steamID banlistsystemet... Lurer på hvordan utskiftningen kommer til å forgegå da.. At man logger seg inn i steam, skriver opp wonID/key, og får en ny steamID onScreen?

 

Quintilian

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...