Gå til innhold

alle hater cs1.6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

at

Det er ikke verre enn at hvis de nye "oppdateringene" gjør spillet uspillbart så vil det fortsette å florere med cs 1.5 servere i lang tid fremover. Så lenge The All-Seeing Eye filtrerer ut 1.6 servere så er jeg fornøyd :)

 

 

Hadde det nå enda vært så lett... du må huske på at Valve går over til SteamID nå og slutter med WonID, dvs. at man ikke får spilt 1.5 som benytter seg av WonID. Går ca. 1-2 uker før de stenger Won for godt. :-?

Lenke til kommentar
Jeg har lastet ned steam, men får ikke spillt!

D eneste som står er "Preparing to play Counter-strike" og blir aldri ferdig!

Hva er d som er gale??? :grumpy:

Da laster den ned cs. Det tar ca. 10-12 t. La det gå over natta.

 

Men hva med oss som har isdn??

Hvis det tar så lang tid med adsl (antar jeg), hva med isdn??

En uke?

Dårlig gjort av valve å bare bruke steam synes jeg. :grumpy:

Lenke til kommentar

rener: Du må bare vente. Steam trenger å laste ned spillet før du kan spille det :p

 

Blueeagl: Alle spill som før gikk på WON, altså HL-modder, går nå over til Steam. I Steam kan du velge hvilken mod du skal spille. inkludert HL-multiplayer, for de som er int. i det :p

 

Jeg har spilt beta'n, men spillet var ikke "så" dårlig... Bare synd at 1.5 blir tatt ned, nå som 1.6 kommer, for det hadde vært bra og hatt mulighet til å spille begge. Men, vi kan da fortsatt spille 1.5 på lan ;)

Lenke til kommentar
Jeg har lastet ned steam, men får ikke spillt!  

D eneste som står er "Preparing to play Counter-strike" og blir aldri ferdig!

Hva er d som er gale??? :grumpy:

Da laster den ned cs. Det tar ca. 10-12 t. La det gå over natta.

 

Men hva med oss som har isdn??

Hvis det tar så lang tid med adsl (antar jeg), hva med isdn??

En uke?

Dårlig gjort av valve å bare bruke steam synes jeg. :grumpy:

 

Jeg har adsl. Valve skal jo ha regnet med at folk har adsl tror jeg. Vis du har isdn vil jeg råde deg til å vente med å laste ned cs før om noen uker. Rimeli mange som laster det ned nå for dagen.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig nytt og forskjellig i cs 1.6. Jeg har bare hørt om skjoldet, og noe snakk om et nytt våpen til hver. Noen som har mer informasjon og gidder å forklare meg dette?

 

Gjør oss alle en tjeneste, og S T F W!

 

 

Hæææ, hvorfor skal jeg gjøre deg en tjeneste og S T F W (uansett hva det betyr). Gidder du ikke svare meg så er det ingen som tvinger deg. Jeg spurte bare om et normalt spørsmål.

 

Men du svarte vel kanskje for å få litt flere inlegg??

 

Og jeg tviler på at det er mange flere en deg som drar nytte av at jeg S T F W.

Lenke til kommentar
Gjør oss alle en tjeneste, og S T F W!

 

Sitat fra Nettikette:

Vær snill og grei  

 

Dette hørest ut som Kardemommeloven, men det er faktisk det som kommer til å ta deg lengst. Følg retningslinjene, og du kommer langt. Brukerne på forumet er ofte mer velvillige og skriver lengre og mer utfyllende svar, dersom du alltid holder en høflig tone.

Lenke til kommentar
Jeg har lastet ned steam, men får ikke spillt!  

D eneste som står er "Preparing to play Counter-strike" og blir aldri ferdig!

Hva er d som er gale??? :grumpy:

Da laster den ned cs. Det tar ca. 10-12 t. La det gå over natta.

 

 

 

 

jeg la inn 1,6 via steam i går kveld.. nå har det snart gått 24 timer og den står på stedet hvi........

 

 

ting tar tid...........

Lenke til kommentar

Først idag innså jeg hvor UTROLIG MANGE talentløse og sutrende unger det egentlig er i det norske cs samfunnet (og andre steder).

Jeg visste det var mange, men de 2 siste dagene har de virkelig blomstret.  

 

Folk sutrer over 1.6, som de gjorde da 1.5 kom, da 1.3 kom og da 1.0 kom..  

Og det er de samme kommentarene hver gang.  

 

"hvor finner jeg url ?! !?"  

"1.6(5,3,0) suxxxxxx"  

"****** det suger"  

"Skjoldet(kanke hoppe osv) suger"  

 

Men det som virkelig slår meg denne gangen er at folk griner som besatte allerede ved installeringen. Hva med å bruke hode i 2 sekunder? Tenk på at det sitter x antall andre snørrunger andre steder i verden og prøver å laste ned det samme spillet?  

 

Og alle sier at Steam suger, hva med å sperre opp øyene og se dette fra litt andre vinkler? Som fra valve sitt ståsted, tror dere ikke at valve prøver å gjøre spillet bedre og vet hva de gjør?  

Steam er saklig genialt må jeg si, tingen er bare den at folk er nye med programmet og ikke vet hvordan man skal bruke det..  

 

Men poenget her var, at idag, har jeg sett rekord mange sutrende snørrunger på 16 - 17 år som oppfører seg som de skulle være 6 år.  

 

Skjerp dere.

:woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...