Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Er det lov å røyke weed i Amsterdam?


Fysikk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker du å røyke eller å drikke alkohol? Vel siden du liker å dope deg, så kan du like gjerne ta noen piller amfetamin!

 

Hvis du ikke ser den vesentlige forskjellen på en som ruser seg på narkotika, som hasj/marijuana, og en som er beruset på alkohol eller som har tatt en sigarett, da sliter du. Det er en grunn til at de som røyker "weed" o.l. blir psykotiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke ser den vesentlige forskjellen på en som ruser seg på narkotika, som hasj/marijuana, og en som er beruset på alkohol eller som har tatt en sigarett, da sliter du. Det er en grunn til at de som røyker "weed" o.l. blir psykotiske.

 

Vel jeg ser en forskjell: Nikotin er mye mer avhengighetsskapende, faren min som er lege sier at det faktisk er nesten avhengigskapende som heroin. Alkohol er jo en gift rett og slett. Svært skadelig for fysisk og psykisk helse, og når man drikker alkohol (eller stor mengder) så opplever man en personlighetsforandring og gjør mange rare og dumme og til og med farlige ting.

 

Marijuana derimot er ikke dødelig, eller ta må du få i deg usannsynlig store mengder cannabis -som igjen er umulig ettersom at man vil kaste opp før den tid.

 

Jeg lurer på hva som har drept flest personer: Etanol eller TCH. Da både ved at man får overdose, det senker livskvaliteten og hva man gjør under selve rusen. Etter hva jeg har hørt så gjør ikke cannabis deg så aggressiv som alkohol kan gjøre.

Endret av ThaHoward
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis du ikke ser den vesentlige forskjellen på en som ruser seg på narkotika, som hasj/marijuana, og en som er beruset på alkohol eller som har tatt en sigarett, da sliter du. Det er en grunn til at de som røyker "weed" o.l. blir psykotiske.

 

Unnskyld? Du skal ikke dra flere under en kam? Jeg kjenner folk som røyker på daglig basis i USA og de er langt fra psykotiske ! Det er også bevist at hasj/weed har positive virkninger på kroppen, blant annet at det forebygger kreft.

 

 

Mvh Faller

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis narkotikahunder markerer på deg, så gir dette politiet skjellig grunn til mistanke(etter deres definisjon) for at du har brutt loven og de vil komme til å gå til ransaking av hjemmet ditt og sannsynligvis også arbeidsplassen din(om du jobber da). De kan også pågripe deg. De behøver ikke ransakingsbeslutning fra retten, men vil hevde de forfølger deg "på ferske spor" og at det er "fare ved opphold". De kan ta beslag i hva de måtte ønske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...