Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

jeg synes det så tøffere ut uten netting i front, men det er ikke noe særlig med vifter uten netting.

så jeg monterte på Akasa 140mm Aluminium Støv Filter, den er rimelig fin og man ser igjennom nettingen.

nettingen er montert på siste bildene.

Skrevet

takk for det calvinator. eneste som er litt dumt er at nå er det sommer snart. og da spiller jeg ikke mye.

da nyter jeg heller været ute.

så jeg får se om jeg kjøper hovedkort til høsten, da bør asus ha kommet med noe tøffe modeller med lga 1150 socket, (haswell) så det blir nokk ikke så mye aktivitet på denne siden om sommeren.

Skrevet

sant det, men om sommeren så har jeg så veldig mye og gjøre med bil prosjekter så da glemmer jeg heller pc'n en liten stund. men kommer det et intel haswell hovedkort fra asus som har ferdig vannblokk, og som jeg liker, så begynner jeg og kjøpe mere deler så jeg få start på den :)

allt blir oppdatert her :)

takk for alle kommentarer

• 3 måneder senere...
Skrevet

derfor jeg skal ha så mye ram er bare for moro. jeg har ikke bruk for så mye men synes det er tøft,

og når jeg først bygger så bygger jeg slik jeg vil ha det.

den temp måleren som jeg har er fra fra ebay. men på techbay får du tak i noe lignende http://techbay.no/product.html/innovatek-temperaturmaler-0-80c-sort?category_id=39

men den på techbay har ikke temp sensor som den jeg har. den jeg har fra ebay har sensor som er i kontakt med vannet. den temp måleren har ikke noe navn. jeg kan prøve og finne link til den måleren jeg kjøpte fra ebay.

men jjeg skal ikke montere den måleren enda. pcn skal kjøres uten en stund først.

Skrevet

jeg fant heller ikke noe enda om hvor jeg kjøpte temp måleren. jeg husker ikke hva jeg søkte på. men jeg skal gå igjennom regningene, kanskje det står noe der.

jeg sender deg en melding om jeg finner igjen siden der jeg kjøpte min.

• 2 uker senere...
Skrevet

Usikker på om du bør bruke kokende vann, varmt skulle holde imo. Hvis du vil bruke vannet flere ganger under skylling, kan du sile igjennom et kaffefilter, disse er også fine til og rengjøre komponentene før kjølepasta, da de ikke loer.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så mye å spare på når man bruker rent batterivann eller destillertvann, men om man bruker sånn EK ferdigblandet, så koster det jo over 100 pr liter. Der kan man spare litt ved å filtrere bort shit og rusk.

• Liker 1
Skrevet

kaffe filter hørtes ut som en bra ide, da slipper jeg og bruke opp så mye destillert vann. men usikker på om jeg skal koke vannet. kan vel prøve først uten og koke vannet.

takk for tips. får prøve og gjøre dette en dag det regner. jeg har så mye annet og gjøre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...