Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

takk for det calvinator. eneste som er litt dumt er at nå er det sommer snart. og da spiller jeg ikke mye.

da nyter jeg heller været ute.

så jeg får se om jeg kjøper hovedkort til høsten, da bør asus ha kommet med noe tøffe modeller med lga 1150 socket, (haswell) så det blir nokk ikke så mye aktivitet på denne siden om sommeren.

Lenke til kommentar

sant det, men om sommeren så har jeg så veldig mye og gjøre med bil prosjekter så da glemmer jeg heller pc'n en liten stund. men kommer det et intel haswell hovedkort fra asus som har ferdig vannblokk, og som jeg liker, så begynner jeg og kjøpe mere deler så jeg få start på den :)

allt blir oppdatert her :)

takk for alle kommentarer

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

derfor jeg skal ha så mye ram er bare for moro. jeg har ikke bruk for så mye men synes det er tøft,

og når jeg først bygger så bygger jeg slik jeg vil ha det.

 

den temp måleren som jeg har er fra fra ebay. men på techbay får du tak i noe lignende http://techbay.no/product.html/innovatek-temperaturmaler-0-80c-sort?category_id=39

men den på techbay har ikke temp sensor som den jeg har. den jeg har fra ebay har sensor som er i kontakt med vannet. den temp måleren har ikke noe navn. jeg kan prøve og finne link til den måleren jeg kjøpte fra ebay.

 

men jjeg skal ikke montere den måleren enda. pcn skal kjøres uten en stund først.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...