Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Deodorant som fungerer?

s0lberg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er rimelig lei sånne stygge "svetteringer" på diverse skjorter og tror ikke jeg svetter noe spesielt mer en andre.

Så er det noen som har tips til deodoranter som fungerer på dere?

Forresten, God jul :)

Solberg

Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...
Skrevet

Funka det ikke ettersom du tok opp en gammel tråd? Har sett en stor tråd angående dette en gang, du kan sikkert søke deg fram til det. Jeg bruker Cosmica creme uparfymert(på apoteket), lyseblå med hvit topp.

Skrevet

L'oreal Men Expert er de beste jeg har funnet de siste 5 årene iallefall;

http://www.loreal-paris.co.uk/men/deodorant/roll-on.aspx

Disse er for meg utrolig mye bedre enn axe (som jeg brukte før) og de andre butikkmerkene, og er også normalt priset (ca 40/stk) i motsetning til mange av de andre fra kosmetikkmerker.

Det er ikke så mange steder som har de, men passer på å kjøpe med hvis jeg er på Colorline eller lignende - der koster de 29,- og har 3-for-2 tilbud innimellom.

-Har kjøpt de på både Rema og Spar/Meny, så det er litt opp og ned hvilke butikker som fører de.

Skrevet

Vil ikke påstå at den gjor underverker den Cosmica fra apoteket. Men kjøpte meg et nytt merke igjen, for se om denne gjør susen. Denne ble også kjøpt på apoteket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...