Gå til innhold

Path of Exile - Lyst til å prøve ?


Anbefalte innlegg

Problemet med cash shop er at mange av oss er supportere, og vi fikk gratis penger vi kan bruke i cash shop. Dermed må vi bruke alle de pengene først før vi trenger å betale penger til GGG til noe som helst. :)

Vel nå var da serverne stabile under closed beta så når de sliter nå så sier det seg da at det er ikke lite nye spillere som jeg håper støtter dem også

 

Synes Piety var lett, den vanskeligste moben jeg har møtt 1 mot 1 er Kole i Lunaris, synes hitboxen på den ene skillen hans virket litt buget. Som Marauder med bare leap strike som gap closer/escape var det vanskelig i og med at han hittet en god del mer enn meg bare jeg kom nært han.

Tror ikke ex ladder rank 3 på hardcore sier det samme som ble drept av piety ^^, vet ikke helt hvilken difficulty han var på da det skjedde

Endret av Xprez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

da har jeg kommet til act 3 men en jeg starta i dag. vanskelig å slutte når man er i gang. ble ekstremt stress i pyramiden i act2 for å ta bossen. plutselig kom d en beskjedd at det var 15 min til restart av sørver og det va millevis til waypoint. stresa som en helt kom meg til bossen. drepte han og ha 2 min til gode. så jeg fikk dagens dose med stress der for å slippe å bruke over en time til å komme opp til han igjen

Lenke til kommentar

De må ha utvidet serverne sine ekstremt i løpet av de siste 10 minuttene, var under 1000 i queue når jeg joina nå. :p

Ble instantly disconnecta og er nå 12k i queue...

 

Hvis jeg ikke kommer inn på en stund lager jeg bare trade thread på poe forumet, kan sikkert få et par forskjellige orbs av det jeg har.

For det meste low lvl gear, blant annet en 3l lvl 24 claw med rundt 80 phys dps og 8 % crit chance, en lvl 34 claw med 37 % phys increase har 52 ish dps

Lenke til kommentar

Vel nå var da serverne stabile under closed beta så når de sliter nå så sier det seg da at det er ikke lite nye spillere som jeg håper støtter dem også

Det er så, men jeg vil tro folk som betalte for å støtte den i closed beta er mer interesserte i å bruke penger allerede enn folk som bare så vidt har hørt om spillet. ;) Men for all del, jeg håper de klarer seg. :)

 

 

 

Stor pågang i kveld ;)

Haha, tror ikke helt over halve jordens befolkninger er foran deg i køen. :p
Lenke til kommentar

nå er jeg lettere irritert, dc under 3 piety forsøk på hardcore.

første gikk jeg glipp av killet, andre vart det dc på 5% å på tredje dc når vi holdt på å bli carrya av en snill lvl 59 kar ....

Om du blir irritert over å få dc er det kanskje ikke lurt å spille hardcore så tidlig i open beta. Det er en grunn til hvorfor de kaller det open beta, og ikke release. ;)
Lenke til kommentar

Om du blir irritert over å få dc er det kanskje ikke lurt å spille hardcore så tidlig i open beta. Det er en grunn til hvorfor de kaller det open beta, og ikke release. ;)

Det eneste problemet er server loaden under eu peak, fra midt på natten til sent på ettermiddagen så går alt stabilt og godt, det eneste som irriterte meg var timingen på de dcene, hadde vært ok med det om det hadde skjedd etter killet med nok tid sånn at det ikke havnet innfor rollback.

Endret av Xprez
Lenke til kommentar

Storkoser meg med spillet, hørte om det først i forrige uke, og har spilt siden i går, men har ikke kommet særlig langt. Enten så dc-er jeg takket være serverne, ellers så dc-er jeg takket være nettet mitt. Hadde vært morsomt og spilt med noen vel og merke, vennene mine som spiller har spilt noen dager og er langt foran meg føles det som. Er jo bare lvl 11 selv ...

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser det er level ikke særlig interessant i PoE. For det først er det nesten umulig å nå max level, og for det andre kan man samle så mange skill gems, våpen, armor osv etterhvert at det blir enda morsommere å starte en ny karakter. Jeg har en ranger på lvl 31 i Act 3, men har samlet så mange skill gems at jeg kan starte en ny karakter med minst dobbelt så mange skills å velge i som i første runde, og enna er det veldig mange skills igjen å finne. Det igjen gjør at jeg kan bygge den nye karakteren på en helt annen måte enn den første, fordi jeg nå kan fokusere på andre skills og få en helt annen måte å spille på. :)

Lenke til kommentar

Joda, ser den, men det er fortsatt kjipt å ikke kunne bruke ting fordi jeg ikke er høy nok level, eller at jeg har forvillet meg inn i områder med monster som har høyere level enn meg. :p

Synes ikke jeg gjør annet enn å kite, og da jeg starta en marauder sist jeg disconnecta, fant jeg ikke det noe særlig heller. Witch var greit nok, men tror jeg holder meg til rangeren til jeg finner det for godt å prøve duelist eller shadow.

Lenke til kommentar

Har en Dualist, dual sword, og har ikke opplevd at jeg må kite. Det er ett og annet unntak f.eks. når man møter store grupper eller en (mini)boss. Monster med høyere level har heller ikke vært ett problem, men så har jeg stort sett rensket hvert område for monster før jeg går videre, så jeg har nok vært på ca samme level som monstrene. Nå har jeg passert dem (i act 2) pga all dc, som gjør at jeg har måtte gå igjennom samme område flere ganger (er ikke alltid jeg gidder å prøve å logge på igjen med en gang) og ikke har funnet ett waypoint i tide.

 

Fire trap er veldig praktisk, man tar ikke skade fra sin egen felle, så sleng en ved føttene dine og sloss i flammene. Fungerer også som en grei "granat".

Lenke til kommentar

Har en Dualist, dual sword, og har ikke opplevd at jeg må kite. Det er ett og annet unntak f.eks. når man møter store grupper eller en (mini)boss. Monster med høyere level har heller ikke vært ett problem, men så har jeg stort sett rensket hvert område for monster før jeg går videre, så jeg har nok vært på ca samme level som monstrene. Nå har jeg passert dem (i act 2) pga all dc, som gjør at jeg har måtte gå igjennom samme område flere ganger (er ikke alltid jeg gidder å prøve å logge på igjen med en gang) og ikke har funnet ett waypoint i tide.

 

Fire trap er veldig praktisk, man tar ikke skade fra sin egen felle, så sleng en ved føttene dine og sloss i flammene. Fungerer også som en grei "granat".

Ah. Jeg har en lvl 13 ranger med bue. Bare jeg viser trynet mitt i Ship Graveyard, får jeg så hatten passer. Var også et sant helvete på Prisoner's Gate med de bikkjene og de hoppende geitemennene (som jeg håpet jeg slapp å se mer etter at jeg slutta med D3), så jeg sprang stort sett gjennom der for å finne WP-en i Ship GY.

 

Bruker fire trap og rain of arrows til jeg går tom for mana, potter opp og spammer videre. Det er en 50% sjanse for at jeg dør mens dette foregår.

 

Skifter jeg til dual swords, får jeg høyere dps og litt mer defense, men dør enda kjappere, siden jeg er i nærheten av monstrene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...