Gå til innhold

Path of Exile - Lyst til å prøve ?


Anbefalte innlegg

Gjorde akkurat ferdig Vaal på cruel. Døde en gang, fikk lagspike rett før han slo i bakken, forventet ikke å bli one-shotta, bortsett fra den lille hendelsen hadde jeg mye mer problemer med Vaal på normal.

 

Er ikke sikker på om jeg skal gjøre ferdig cruel med marauderen i morgen eller fortsette med meelee rangern min, bortsett fra at man er squishy i starten, er egentlig melee ranger ganske bra, man kan fort få boosta damagen sin med et tidlig poeng i heart of the panther eller hva det heter, for så å bygge mot duelist/marauder.

 

Hvis noen har lyst kan de legge meg til in game.

Marauder: Errrgent

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte opp rangeren min til ca 20 i dag, før jeg tok en pause for å levle ei witch sammen med en kompis. Føler meg mye mindre squishy når jeg spiller heksa enn rangeren. Samt at jeg gjør mer skade, bare synd at brorparten av monstrene jeg støter på enten resister cold eller fire, og det er de to skolene jeg har satsa på.

 

I ettertid innser jeg at jeg burde gått for lightning i tillegg. :p

Lenke til kommentar

Ja, det er nok ikkje dumt. Ein må jo ikkje specce passives i den retningen nødvendigvis. Korleis får gems xp? Må ein bruke dei eller kan eg setee inn ei eller anna cold skill i en item og den vil gå opp i level uten å vere i bruk? Og har antall skill gems noko å seie for kor raskt kvar enkelt får xp?

Lenke til kommentar

Man må bare ha gem i slots på equipment du bruker for at de skal lvle. Jeg synes det virker som om fire er den dårligste magien. Status effektene til frost og lightning er mye bedre synes jeg.

 

Edit: Det har heller ikke noe å si hvor mange skills du bruker, gems lvler like fort uansett.

Endret av Yngve05
Lenke til kommentar

(Edit: Litt sen)

Du trenger ikke bruke skills, det holder med at de er puttet i en slott. Gems i de(t) våpnet du ikke har aktivt får også xp. F.eks. så har jeg ice arrow, fork og en gem til i bua mi, de går opp i level selv om jeg utelukkende bruker dual sword.

 

Så det er bare å fylle opp med det man har plass til, tilfelle du bytter senere, bortsett fra de du vil beholde på ett lavere level (se kommentar lengre ned ;) )

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Ah, praktisk. Noe som igjen minner meg på at jeg trenger skremmende mange superior items og rød-grønn-blå-linkede items for å crafte whetstones og chromatic orbs for å mekke våpen og armour med nøyaktig de slottene jeg vil ha. Holdt på i to timer i går for å få en grønn socket på den ene buen min. Fikk bare blå og rød opp og i fuckings mente.

Lenke til kommentar
Så det er bare å fylle opp med det man har plass til, tilfelle du bytter senere.
Nja, bedre skill gems krever mer mana. Det kan være en fordel å ha noen skill gems på lavt nivå, så du kan spamme de uten å tenke så mye på å slippe opp for mana. Dette er spesielt viktig om du bruker en aura, da denne låser en del mana og dermed gir deg mindre du kan bruke til andre ting.
Lenke til kommentar

Er det en "den store path of exile tråden" tråd her på forumet? eller er dette den eneste?

 

Uansett, er nå på lvl 25 med min ranger (hardcore såklart), kan ikke si annet enn at jeg digger dette spillet!

Hele item/skill/node systemet er jo bare så genialt!

 

Vil man miste karakterene når det går ut av beta btw? :)

Lenke til kommentar

Snakker om act 3. I act 2 fant jeg alltid parties og folk å spille med og gjorde unna hele greia i kveld.

Starter på act 3, og her finner jeg enten ikke parties, ellers så blir jeg kicka fra dem når jeg først finner et.

 

Samt at jeg går tom for mana fortere enn svint. Må få spekket meg inn i det tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...