Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer så sykt fort


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 19 år som for tiden har ett ganske ''seksuelt'' forhold med ei jente som jeg kjenner. Hun har sovet over hos meg ganske ofte i det siste, og vi har hatt sex så og si hver gang. Problemet er at når vi kommer til det å ha sex og jeg er inni ho, så kommer jeg etter så lite som 1 minutt. Jeg skjønner det virkelig ikke, hun er ikke den første jeg har sex med og jeg klarer å holde meg mye lengre når jeg er alene og runker.

 

Kan det ha noe med at vi ligger å kysser og koser ganske lenge før vi kommer til sexen, og jeg ligger der og er hard hele denne tiden? Noen tips til hvordan jeg kan forbedre dette? Det er ganske så flaut. Anonym poster: 0e1ef83036a4faab77fc015ddefac370

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har erfart dette selv, og sliter fortsatt med det. Mitt råd er å ikke fokusere på at dere skal ha sex. Dette høres rart ut, men når jeg nærmer meg, så fokuserer jeg heller på å tenke på noe annet, som hva man skal gjøre i morgen, hva man skal gjøre i ferien osv.

 

Jeg har en liten tanke om at det er det jenter "sliter med" når det kommer til sex. Jeg tror dem synes det er like godt som oss en gang i blandt og jeg har vært borti ei jente som kommer på under ett minutt, og måneden etter kan bruke 20 minutter.

 

Også prøv, hvis du er på topp, at du begrenser hastigheten til at du er stabil.

 

Håper svaret mitt hjelper :)

Lenke til kommentar

Har dere prøvd to runder? Hun får deg til å komme (runker deg eller suger deg, f.eks) så kan dere ''bygge opp'' stemningen igjen og prøve å ha sex. Når du allerede har kommet kort tid før så skal du holde lenger andre gang. Dette kan også gjøres flere ganger og på mange forskjellige måter.

 

Dere kan f.eks ha sex til du kommer, så kan du ''fokusere'' på henne ved å f.eks slikke og fingre henne, kanskje inkludere en vibrator eller dildo, så når du føler at du er 'klar' igjen så er det bare å pule på igjen. Det viktigste å huske på er at du ikke bare kommer, ruller deg rundt på rygg og sovner. Det er også jævla irriterende, bare så det er sagt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synest det er ganske irriterende å tenke på at jeg kanskje kan ha ''prematur ejakulasjon'' som du nemnte, The Silencer. Jeg er bare en helt vanlig gutt på 19 år som har ganske lite erfaring innen sex, før denne partneren som jeg har nå så har jeg bare hatt sex med en annen jente før, og det er noen år siden.

 

Når jeg har sex med denne jenten, så er det i grunnen ganske kjedelig og rett frem. Vi ligger inntil hverandre i sengen og koser og kysser ganske lenge, så er det jeg som egentlig tar alt iniativ. Jeg kysser hun, tar av henne kledene, beføler hun, fingrer henne og slikt. Hun der i mot gjør i grunnen ingenting, ligger der og tar det i mot, om dere skjønner. Men hun har tydligvis lyst å ha sex med meg siden det er hun som bruker å ringe og det er ofte henne som tar iniativ når det kommer til å spørr om hun for eksempel kan sove over.

 

Vi har ikke prøvd to runder, hun har ikke runket eller sugd meg og om jeg husker riktig så ha ikke jeg runket desse dagene vi har hatt sex. Kan dette ha noe å si? Synst det fortsatt virker ganske unormalt at jeg kommer så raskt, er liksom snakk om å kommeg meg inn i hun, ta noen få ''rykninger'' så kommer jeg. Anonym poster: 0e1ef83036a4faab77fc015ddefac370

Lenke til kommentar

Jeg prøvde kondom bare 1 gang, og ALDRI mer igjen.

Du får IKKE noe ordentlig sex-opplevelse med kondom. Nei, det får man ikke.

 

Men dette er noe du kanskje ikke liker? Derfor vi har egen smak og behag.

 

Foresten hva mente du med TS?

Endret av Erner73
Lenke til kommentar

Du kan øve på dette når du ronker. Har selv trent de siste 6 årene og kan pule til damene ikke orker mer. Du må øve på å neste komme for så å bygge opp igjen. Etterhvert greier du å "sperre" utløsningen og det blir som å spole tiden tilbake og du kan fortsette. Det er veldig viktig å være mentalt forberedt på dette for hvis du mister fokus så funker det ikke. Du vil også greie å komme myyyye hardere når du får til dette :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...