Gå til innhold

Feilen funnet, fikses straks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ekstremt happy da jeg plukket opp min splitter nye HTC 8X! :) Etter 1 uke med den har jeg nå en iPhone 5...
Uffda, kondolerer - feillevering?

 

Ja det kan man vel konkludere med... Føler at en av de viktigste funksjonene på en telefon er at man kan ringe med den.. Og når en Windows Phone ikke kan åpne office-dokumenter på nett så gir ikke det et veldig godt først inntrykk. (ps. alt dette fungerer smertefritt på en iPhone)

 

Ingen stor eple-fan, men det jeg er en stor fan av er ting som fungerer som forventet:)

 

(Langt svar på kort spm. :S )

Lenke til kommentar
Var ekstremt happy da jeg plukket opp min splitter nye HTC 8X! :) Etter 1 uke med den har jeg nå en iPhone 5...
Uffda, kondolerer - feillevering?
Ja det kan man vel konkludere med... Føler at en av de viktigste funksjonene på en telefon er at man kan ringe med den.. Og når en Windows Phone ikke kan åpne office-dokumenter på nett så gir ikke det et veldig godt først inntrykk. (ps. alt dette fungerer smertefritt på en iPhone)Ingen stor eple-fan, men det jeg er en stor fan av er ting som fungerer som forventet:) (Langt svar på kort spm. :S )

 

Forsøker du å trolle? WinPhone kommer med INKLUDERT Office-app! Som synkroniserer sømløst med alle dine enheter over SkyDrive, altså web, pc, nettbrett, mobil. Fungerer også i nettleseren på telefonen i tillegg.

Don't feed the troll.. failed.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Var ekstremt happy da jeg plukket opp min splitter nye HTC 8X! :) Etter 1 uke med den har jeg nå en iPhone 5...
Uffda, kondolerer - feillevering?
Ja det kan man vel konkludere med... Føler at en av de viktigste funksjonene på en telefon er at man kan ringe med den.. Og når en Windows Phone ikke kan åpne office-dokumenter på nett så gir ikke det et veldig godt først inntrykk. (ps. alt dette fungerer smertefritt på en iPhone)Ingen stor eple-fan, men det jeg er en stor fan av er ting som fungerer som forventet:) (Langt svar på kort spm. :S )

 

Dette skjønner jeg ikke.

 

Min HTC 8X synker utmerket mot Outlook. Alle mine Office dokumenter synker mot SkyDrive. Telefonen er utmerket å ringe med, kontakter kan organiseres i rom eller grupper og "pinnes" til forsiden for uendelig enklere tilgang enn på en Iphone.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg trodde også at min WP7 restartet, men det jeg har oppdaget er at mobilen switcher over til flymodus et kort øyeblikk, før den switcher tilbake og viser påloggingskjermen (SIM-kode).

 

Vet ikke om dette er samme feil, men jeg trodde også i lang tid at den hadde restartet når jeg plutselig måtte inn med pin.

 

Irriterende, men heldig vis et svært sjelden problem for min del...

Lenke til kommentar
Var ekstremt happy da jeg plukket opp min splitter nye HTC 8X! :) Etter 1 uke med den har jeg nå en iPhone 5...
Uffda, kondolerer - feillevering?
Ja det kan man vel konkludere med... Føler at en av de viktigste funksjonene på en telefon er at man kan ringe med den.. Og når en Windows Phone ikke kan åpne office-dokumenter på nett så gir ikke det et veldig godt først inntrykk. (ps. alt dette fungerer smertefritt på en iPhone)Ingen stor eple-fan, men det jeg er en stor fan av er ting som fungerer som forventet:) (Langt svar på kort spm. :S )

 

Nå har jeg ikke WP8, men WP7.5, men jeg har ikke noe problem med å søke opp et random .doc dokument på internett for så å åpne dette. Blir overrasket om dette ikke fungerer på WP8.

 

Videre er det helt uproblematisk å ringe med WP7, noe jeg også blir overrasket hvis ikke fungerer på WP8.

 

Mitt inntrykk er at WP fungerer utmerket, og informasjon er i stor grad veldig tilgjengelig i forhold til iOS.

 

Det er godt mulig du har fått et mandagsprodukt, men det du skriver gjenspeiler i alle fall ikke virkeligheten.

 

Man må imidlertid gi WP en uke eller to for å bli vant til de tingene som fungerer forskjellig om man er innkjørt på en annen smart telefon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...