Gå til innhold

Anaio skal bli supersterk!


Anaio

Anbefalte innlegg

I går:

Frontbøy til boks, 50kgx5, 52.5kgx5, 55kgx5, x5 - teknikken sitter godt. Står litt smalt, men det går.

Glutebridge: 120kgx8, 127.5kgx6, x6, 132.5kgx8 - wii

Plankevariantfunz - datcore

RDL, 90kgx8, 92.5kgx8, 95kgx8

Kettlebellswings, 12kg, 3x10 - sliter litt med teknikken enda, blir mer bøylignende enn ønskelig.

Glutehamraise +5kg, 3x8 - fittetungt etter glutebridge og RDL.

 

I dag:

Benk, 40kg, 4x6 - treg progresjon, fml.

Pullups, 12 - 8 - 7 - 5 - endelig progresjon, gjenerobret pullupsrekorden i jenteklassen på gymmet.

Pushups i slynger +5kg, 10 - 8 - 8

Enarms skulderpress, 10kg, 3x8 - drøyt tungt etter pullupsa.

Let me ups, 3x10 - brukte siste rest her, ryggen min asked for mercy.

Plate pinches 10kg, 3runder/vei - grepstrening, kjenner ting i underarmene jeg ikke visste var mulig.

 

Pluss en god del gåing. House-tid!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal få lagt ut film av den foroverbøyde roinga (nawt pendlay) også, BUT. Hvordan får jeg kuttet videoen (altså få bort slutten og bort med lyden) og lagt den inn her? Anaio er jente, og blond.

WINDOWS MOVIE MAKER!? Så adder du bare en superduperkulereennkulest sang over lyden ;)

Lenke til kommentar

Da skal jeg klare å få gjort det! Takk for hjelpen, kommer godt med, kunne tenke meg å legge ut litt teknikkvideoer etterhvert også :)

 

On a cheerier note, 95kg gikk opp i markløft i går. Tre måneder siden siste vanlige markløft, så jeg er fornøyd. Wii.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Kattene har ikke spist meg.

 

Vært flink til å løfte siden sist har jeg også vært. Satser mer mot styrkeløften nå, så har kjørt femdagers-mengder. Tungt, men gøy! 1RM'ene er foreløpig 92.5kg bøy, 110kg mark og 57.5kg benk. Markløften går forbanna tregt, bøyen går straka vegen, benken er bare jentehorefitte.

 

Ellers har jeg gått opp et helt kilo siden sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...