Gå til innhold

Anaio skal bli supersterk!


Anaio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker! Var andre gangen med frontbøy i går, merker godt i dag at jeg har hatt ei stang over skuldrene, for å si det sånn. But: No painz, no gainz! Ett-beins hipthrust med bw har jeg som filler på den ene dagen, utover det klarer jeg fortsatt ikke ett-beins med stang uten å kompensere med korsryggen. Etterhvert, though!

Lenke til kommentar

Benkpress, 40kgx5, x5, x5, 42.5kgx4, x4

En-arms roing, 25kg, 4x8

Militærpress, 25kgx8, x8, x5 - vrange saker i dag

Floorpress, 12kg, 3x8

Foroverbøydroing, 60kgx8, 70kgx8, 72.5kgx8

 

Floorpressen er motorisk utfordrende, men satser på at det vil bedre både koordinasjonen og styrken etterhvert. Anaio er som sagt motorisk utfordret og er uvenn med hantlere generelt. Begynner med benk to ganger i uka for å se om det kan bedre gainza der også.

Lenke til kommentar

Er jeg? Wii!

Jeg er faktisk ikke helt sikker. Tenkte å ta pendlay i dag faktisk, siden underhåndsgrepet begynner å bli tungt på foroverbøyd, og da tok jeg 50kgx8 før jeg konkluderte med at jeg var for støl i ræva til å stå i pendlaystilling, så jeg vil tippe et sted rundt 55kgx8 ville vært ideelt.

Lenke til kommentar

70kg i roing? Kan eg spørre, uten å bli henrette, korleis teknikken din er?

Utfører du den på denne måte: http://fitnessbloggen.no/ovelser/pendlay-roing/ ?

 

Ingen tvil om at du er ganske sterk til å vere jente uansett.

 

Nei, jeg kjører "vanlig" foroverbøyd, ikke pendlay :) Holder korsryggen stabil, fører stanga inntil og treffer rett under navelen, vil tro teknikken er grei!

Lenke til kommentar

Mandag:

Frontbøy til boks, 50kgx5, 52.5kgx5, x5, 55kgx5, x5.

Bulgarsk utfall, 40kgx5, 45kgx5, x5, 47.5kgx5 - tungt

RDL, 90kgx8, 95kgx8, 97.5kgx8

Hanging leg raises 3x10

Forsøk på ettbeins hipthrust 3x8

 

Tirsdag:

Militærpress, 25kg, 4x8

En-arms roing 25kg, 4x6

Floorpress, 14kg, 3x8

Pendlay, 45kg, 3x10

Pushups på medisinball, 3x10

 

Militærpressen går drøyt tregt fremover, ganske frustrerende. En-arms roinga er også litt håpløs, seks reps på 25kg er litt lite, men klarer ikke seks på 27kg heller. Motorikken kommer seg på floorpressen, og pendlay anbefales ikke til slutt.

 

Skal få lagt ut film av den foroverbøyde roinga (nawt pendlay) også, BUT. Hvordan får jeg kuttet videoen (altså få bort slutten og bort med lyden) og lagt den inn her? Anaio er jente, og blond.

 

Also cats:

post-262464-0-08119200-1365013540_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...