Gå til innhold

Anaio skal bli supersterk!


Anaio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 år senere...

 

Åh, se så svak jeg var i 2013  :rofl:

Lenge siden sist.

 

Har vært opptatt med 400stp, katter og trening. Har også blit sju kilo tjukkere. Men nå har jeg funnet tilbake til internett!

 

Edit: Siden det er en loggbok. Begynte med styrkeløft, vant mange pokaler fordi jeg var #litenogtynn, 1RM nå er 150 - 150 - 70, men nå er jeg ikke junior lenger og taper i alt, dessuten orker jeg ikke konkurrere så mye etter styrkeløft ble hipt. Like svak i benk som alltid, knærne mine hater meg og sånn går nu dagan. Trener alt fra tre til fem ganger i uka avhengig av program og studiemengde, har progresjon lik null. Jobber delt mellom barneavdelingen og nyfødt intensiv, tok en bachelor i statsvitenskap og en i sosiologi i tillegg for the lulz, men egentlig skal jeg begynne på en master i biostatistikk og epidemiologi fordi sykepleie innebærer for mye dumme folk. Har også, ikke uforventet, skaffet meg MERE KATT. 

 

Kattekvinnen, inn.

post-262464-0-07308900-1446742849_thumb.jpg

Endret av Anaio
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kjekt å høre.

 

Det e klart, fokuset på treningå må virkelig væra der, hvis det skal bli noe framgang. Og spesielt når du har kommet til 370kg på totalen. Det komme rett og slett an på kor mye me vil.

 

Du har jo alltids kattane da.

Har du bytta språk?

 

Jeg prøver å vedlikeholde styrken der den er og satser på at jeg får progresjon når jeg flytter til Tromsø og ikke har en dritt annet å gjøre enn å tilrettelegge livet mitt rundt gainz og snø. Har du blitt sterkere?

 

Kattene er egoister, de vil bare ha meg for maten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjekt å høre.

 

Det e klart, fokuset på treningå må virkelig væra der, hvis det skal bli noe framgang. Og spesielt når du har kommet til 370kg på totalen. Det komme rett og slett an på kor mye me vil.

 

Du har jo alltids kattane da.

Har du bytta språk?

 

Jeg prøver å vedlikeholde styrken der den er og satser på at jeg får progresjon når jeg flytter til Tromsø og ikke har en dritt annet å gjøre enn å tilrettelegge livet mitt rundt gainz og snø. Har du blitt sterkere?

 

Kattene er egoister, de vil bare ha meg for maten.

 

Eg bytte mellom bokmål og Haugesundsdialekt litt når det passe meg.

 

Å ikkje ha noe aent å gjør enn å løfta hjelpe sjølsagt. Eg har definitivt blitt sterkare ja, sakte men sikkert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...