Corey Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 Haha! Dette er helt latterlig! Fortjent er det også!
Latias Skrevet 24. november 2012 Forfatter Skrevet 24. november 2012 Lol, Mackie får målet sitt denne gangen ja. Fy faen altså.
""" Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 Uff, det der var blodtrist forsvarsspill av Man Utd. Ingen som viste interesse for å stoppe QPR, jo.
ReaveЯ Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 (endret) Fletcher er søppel. Få han ut pls... Scholes.... Endret 24. november 2012 av -bLaZiNg^DuCk-
Tåkefyrste Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 Som rein sentral midt vil eg nok heller hive inn Ando eller Clev. De kan hive innpå hva som helst for min del bare de får ut fucking young.
Latias Skrevet 24. november 2012 Forfatter Skrevet 24. november 2012 At Scholes er suspendert mot West Ham er det beste som har skjedd så langt den første timen.
theHerd Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 De kan hive innpå hva som helst for min del bare de får ut fucking young. Kanskje han kan hive seg selv ut?
archanios Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 Young bør ut ja. Har ikkje levert noko på lange tider. Fletcher er ikkje i den forma at han kan dominere ein kamp endå og bør også ut temmeleg snart. Om vi kan få inn litt meir fart og bevegelse saman med Scholes, så kan det hjelpe litt på, men det har mykje med innsatsen til alle utpå der å gjere. Mange som ikkje verkar interesserte i å kjempe på og då får ein nokre smellar imot.
Snurreleif Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 Redknapp er fortsatt allergisk mot engasjement.
Corey Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 At Scholes er suspendert mot West Ham er det beste som har skjedd så langt den første timen. Det beste som har skjedd er at Young gikk ut! Vil aldri se den pysa i rød drakt igjen!
ReaveЯ Skrevet 24. november 2012 Skrevet 24. november 2012 Er ikke lett med så bedritent forsvar også. Alltid ha skade på beste forsvarsspillerne. Typisk det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå