Gå til innhold

Samletest: Vi kårer Norges beste nettbrett


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg skal kjøpe meg et nettbrett i romjula eller nyåret.

Men etter å ha lest her blir man jo veldig i tvil på hva man skal kjøpe,siden mange er uenige i testen...

 

Håper noen her kan tipse meg til det perfekte brettet for meg..

 

Det jeg er ute etter er et med GOD klar skjerm,perfekt til filmtitting,rask surfing,grei lagringsplass eller mulighet for minnekort,WIFI OG Simkort.

 

Hadde det ikke vært for at Apple tydligvis har bannet torrentklienter som Bittorrent og Utorrent,hadde jeg kanskje gått for den,men det kan jeg ikke,da torrentklienten er mye brukt av meg (Nei,ikke ulovlig nedlasting)

 

Håper noen kan tipse meg,da testens vinner tydligvis ikke er den man bør gå for...

Lenke til kommentar

Samsung har mest reklame også. Kan det være derfor diverse nettsider kårer de til vinnere? Hvorfor selger Apple flere nettbrett ?

Selv har jeg Androidbrett, og ikke av de nyeste heller og er fornøyd med det.

Hvorfor selger Apple flere nettbrett. Markedsføring, brukervennlig (med visse få unntak som menigmann nok ikke bryr seg om) og ikke minst STATUS. Status er ikke til å kimse av, jeg har truffet nok av de som hverken har erfaring med nettbrett eller smarttelefon og som ikke har peiling på spesifikasjoner men de har fått med seg (blitt innbildt) at det er iPad som er tingen.

Lenke til kommentar

Og i tillegg scorer Apple høyest på brukertilfredshet.

Hvorfor klarer ikke de andre produsentene det?

Som han skriver før deg, status og markedsføring er ikke til å kimse av. Når du brenner av flere tusen på noe som gjør deg "kul" har du nærmest ikke lov til å være misfornøyd.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...