Gå til innhold

[Løst] Den store LG Nexus 4 tråden...


Nystic

Anbefalte innlegg

Denne kunne absolutt vært aktuell for meg hadde jeg ikke blitt lurt av Google da jeg kjøpt Galaxy Nexus sist. Siden jeg hadde en annen versjon av telefonen måtte jeg vente enormt lenge på alle oppdateringer, hadde jeg ønsket å være sist i køen kunne jeg like gjerne kjøpt noe med produsentenes egne grensesnitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne kunne absolutt vært aktuell for meg hadde jeg ikke blitt lurt av Google da jeg kjøpt Galaxy Nexus sist. Siden jeg hadde en annen versjon av telefonen måtte jeg vente enormt lenge på alle oppdateringer, hadde jeg ønsket å være sist i køen kunne jeg like gjerne kjøpt noe med produsentenes egne grensesnitt.

Det var jo kjent fra starten av da den kom og var ganske enkelt å hoppe over til yakju.. Samt at det var Samsung sin avgjørelse ikke Google sin.. Samme som at Nexus 4 blir solgt av Google selv til snaue 2000,- i USA, England, Frankrike og Tyskland mens LG selger den her og i resten av landene til 4000,-..

Lenke til kommentar

Denne kunne absolutt vært aktuell for meg hadde jeg ikke blitt lurt av Google da jeg kjøpt Galaxy Nexus sist. Siden jeg hadde en annen versjon av telefonen måtte jeg vente enormt lenge på alle oppdateringer, hadde jeg ønsket å være sist i køen kunne jeg like gjerne kjøpt noe med produsentenes egne grensesnitt.

 

Det er bare sutrungene som ikke gadd å bruke 10 minutter på å endre litt på ting som klagde på dette.

Selvsagt uten grunn da Google la alt til rette for å fikse som man ville.

Lenke til kommentar

Denne kunne absolutt vært aktuell for meg hadde jeg ikke blitt lurt av Google da jeg kjøpt Galaxy Nexus sist. Siden jeg hadde en annen versjon av telefonen måtte jeg vente enormt lenge på alle oppdateringer, hadde jeg ønsket å være sist i køen kunne jeg like gjerne kjøpt noe med produsentenes egne grensesnitt.

 

Google har uttalt at alle oppgraderinger kommer rett fra dem til alle Nexus 4 mobiler uavhengig av hvor de er kjøpt:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...