Gå til innhold

Når noen prøver å drite deg ut

Lars26

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen prøver å drite deg ut, hvordan kommer du deg ut av det?

Bare lag eksempler på situasjoner og skriv ned måter å drite ut han som prøver å drite deg ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Spørs litt hvordan de prøver å drite deg ut. Om de sier noe fornærmende om deg for å få en latter funker det ofte å si: "ba-dom-pom-pish" ala trommelyd.no

edit: da så klart med et ansiktsinntrykk som tilsier at du er veldig lite imponert.

Endret av Laurb
Skrevet

Det jeg pleier å gjøre er å ta fra dem spøken. Ser gjerne hvor de er på vei med historien/kommentarene sine. Da bare hopper jeg inn og forteller videre mens jeg overdriver og utbroderer historien.

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med "selvironi"?

Bjarne liker ei jente.

En dag henger Bjarne med jenta og en som heter Knut.

Knut prøver å drite ut Bjarne ved å si "Bjarne er helt gal etter deg, han har hengt opp bilder av deg på veggen som han har printa ut fra facebook"

For å komme best ut av det må Bjarne svare noe som "Ja, jeg har hele veggen full nå, holder på å bygge et alter i bakhagen også"

Det er et eksempel... Spill med, gjør det til noe morsomt.

Skrevet

...for eksempel, ja.

De aller fleste som prøver å drite ut andre gjør det for å få en eller annen form for oppmerksomhet. Om en ikke lar de få den gleden, eller enda bedre; stjeler oppmerksomheten de var ute etter, da gidd de ikke holde på særlig lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...