Gå til innhold

Klage på Grandiosa, er denne klagen god nok?


Hexafix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått Sjoko melk og Tine Lett melk med Greiner i, ( ja det er sant)

 

Jeg har fått en tuborg flaske som luktet drit av, ( den var ikke utgått men blandet med noe faenskap)

 

Og jeg har fått Tuborg boks dette året som er halv full og en som var tom for kullsyre, eller ødelagt boks.

 

Man må jo klage for og fikse dette

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Du som er forumveileder kan jo si hvor vi eventuelt kan putte en sånn tråd der vi samler sånne ting i en tråd?

 

Denne tråden har vart fire sider uten å bli flyttet på, så tipper den kan ligge i denne kategorien. Om man ikke er fornøyd med en vare man har kjøpt går det som en reklamasjon, som igjen går under forbrukerrett. Om en annen veileder/moderator har et bedre forslag blir den i verste fall bare flyttet på. Er bare at noen tar initiativ til å lage en slik tråd. :)

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Denne tråden har vart fire sider uten å bli flyttet på, så tipper den kan ligge i denne kategorien. Om man ikke er fornøyd med en vare man har kjøpt går det som en reklamasjon, som igjen går under forbrukerrett. Om en annen veileder/moderator har et bedre forslag blir den i verste fall bare flyttet på. Er bare at noen tar initiativ til å lage en slik tråd. :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1478173

 

Fiks relgene hvis du ikke er enig!

Lenke til kommentar

Jeg vil med dette klage på Grandiosa Pizza. Dette gjelder en Grandiosa. Da jeg åpnet den så var plasten rundt hullete så det så nesten ut som denne hadde gått gjennom en hakkemaskin.

 

(...)

 

Hva koster en Grandiosa? Kr 30,-?

 

Spør deg selv om tiden du bruker på å skrive klage er verd det. De fleste ville kibbe pizzaen i søpla om den var uspiselig, spise noe annet og bruke tiden på noe som faktisk betyr noe i stedet. Evt. gå til butikken og be om en ny.

 

Hvorfor henger du deg opp i denne pizzaen?

 

For øvrig tror jeg alle større matprodusenter jevnlig får slike klager, kanskje fortrinnsvis fra fjortiser som vil være kule og få noen gratisgreier i kompensasjon. (Det var enkelte som gjorde dette på ungdomsskolen.) Hvor lang tid tror du de bruker på en slik klage? Ett minutt? To?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For øvrig er du best tjent med å korte ned klagen en del hakk. Du utmaler klagen så mye at det blir vanskelig å ta den seriøst. Samtidig utelater du jo det vesentligste, nemlig hva du faktisk ønsker å oppnå ved å klage.

 

Du burde endre fra dette:

 

Jeg vil med dette klage på Grandiosa Pizza. Dette gjelder en Grandiosa. Da jeg åpnet den så var plasten rundt hullete så det så nesten ut som denne hadde gått gjennom en hakkemaskin. Det er vel en grunn til at det ligger plast rundt pizzaen og den skal vel egentlig være helt tett for å bevare kvaliteten. Dette er ikke første gangen jeg har fått hull i plasten. Siden jeg trodde og håpet på at det skulle være et enkelt tilfelle så tenkte jeg at det var noe som skjedde en gang. Jeg spiser ikke noe mer eller mindre grandiosa nå enn før men jeg legger fort merke til feil og når jeg har kjøpt og betalt for å få et produkt så har jeg forventinger om at det skal være et skikkelig produkt. Forventer enda mer når de fleste varene jeg handler er overprisede. Konsekvensene for meg er dårligere kvalitet på maten. Pizzaen var ikke bortskjemt men virket gammel, tørr og nedsatt smak. Siden jeg ikke har så veldig god råd så var denne pizzaen det eneste alternativet. Jeg var også svært sulten siden jeg hadde venta så lenge som mulig med å spise denne pizzaen. Det skulle være et høydepunkt men i stedet for så ble det en skuffelse for meg. Derfor ble det konsekvenser ved at jeg måtte gå sulten enda lenger enn det jeg hadde regnet med. Jeg måtte jo ha noe å spise nesten uansett så jeg måtte "som sagt" bare steke den og spise det jeg klarte. Jeg har i fra før en svekket tillitt til Grandiosa på grunn av feil som at det mangler ost i midten slik at man ser hele bunnen og når den er ferdig stekt så smaker det mer tomatpurrè. Nå er ikke jeg nybegynner på pizzasteking så jeg vet akkurat hvordan en ferdig stekt pizza skal være. Den eneste årsaken til at folk sier at dem ikke liker grandiosa er at folk steker den feil og da steker dem gjerne for lite og da blir den ikke så god som en grandiosa som er riktig stekt. Så Grandiosa er egentlig alltid en god pizza men bare når den er riktig stekt. Men jeg vil gjerne vise til vedlegg med bilde av plasten og produkt ID og jeg håper at det er forståelse for hvilke konsekvenser det ble for meg. Det er ikke bare deres skyld at konsekvensene for meg ble store men jeg mener at dere også har et lite ansvar i dette og når man ikke er mett og god så er man sulten og ond så det er alvorlig.

 

Til noe som dette:

 

"Jeg klager herved på en Pizza Grandiosa kjøpt [dato] på [butikk, sted]. Plasten var hullete og kvaliteten på pizzaen derfor lav. Jeg antar dette skyldes en feil fra fabrikken. Jeg nevner dette fordi jeg vil gjøre dere oppmerksom på feilen - og ber vennligst om en ny pizza eller noe annet i kompensasjon."

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hva koster en Grandiosa? Kr 30,-?

 

Spør deg selv om tiden du bruker på å skrive klage er verd det. De fleste ville kibbe pizzaen i søpla om den var uspiselig, spise noe annet og bruke tiden på noe som faktisk betyr noe i stedet. Evt. gå til butikken og be om en ny.

 

Hvorfor henger du deg opp i denne pizzaen?

 

For øvrig tror jeg alle større matprodusenter jevnlig får slike klager, kanskje fortrinnsvis fra fjortiser som vil være kule og få noen gratisgreier i kompensasjon. (Det var enkelte som gjorde dette på ungdomsskolen.) Hvor lang tid tror du de bruker på en slik klage? Ett minutt? To?

For øvrig er du best tjent med å korte ned klagen en del hakk. Du utmaler klagen så mye at det blir vanskelig å ta den seriøst. Samtidig utelater du jo det vesentligste, nemlig hva du faktisk ønsker å oppnå ved å klage.

 

Du burde endre fra dette:

 

 

 

Til noe som dette:

 

"Jeg klager herved på en Pizza Grandiosa kjøpt [dato] på [butikk, sted]. Plasten var hullete og kvaliteten på pizzaen derfor lav. Jeg antar dette skyldes en feil fra fabrikken. Jeg nevner dette fordi jeg vil gjøre dere oppmerksom på feilen - og ber vennligst om en ny pizza eller noe annet i kompensasjon."

 

Å bry seg og lese dine bidrag er mindre verdt enn å stirre i veggen og ikke tenke på noen ting i flere minutter. Tror du jeg gadd å bruke mer enn 1 minutt på å lese ditt? Tror du at du er mer enthusiastisk enn det jeg er?

 

Jeg brukte ca 5 minutter på å skrive klagen. Jeg brukte noen minutter på å laste inn sidene til Stabburet samtidig jeg skrev på grunn av svake signaler om sommeren.

 

Tror du at jeg tapte på dette? Når man har jævla mye tid så hjelper det ikke å være svak og ha lite energi slik som du. Det er derfor du er lat. Akkurat det du gjør ved å kritisere meg på den pessimistiske måten du gjør så får du lite tilbake og da er det du som er taperen her.

 

Og du blir ikke til noen mindre taper siden jeg fikk et gavekort på 1000 kr i posten for å klage og jeg var litt usikker på om jeg skulle nevne dette for da kan det hende at du føler deg enda mindre verdt igjen. Eller kanskje du blir provosert? Stakkars gutt....

Lenke til kommentar

Er gøy å kalge du får mye rart :D Eldorando er geniale på det! Stabburet er geniale! Fikk mat boks ifra de som jeg faktisk bruker i dags dato!

 

Tine pleier å gi deg 100,- uansett hva slags produkt.

 

Som sagt er bare å klage.

 

Beste var vel ifra Grans er det ikke de som har tropico? Noen år siden 2-3(?)

Skulle åpne en flaske der tropico limited edition så sprakk glassflasken på toppen. Jeg drakk utrolig nok ifra den uten å merke at toppen hadde rykket. Fikk i meg glassbiter. Tok Grans en dag så ringte de meg opp ifra ledelsen!

 

Snakket lenge med de og spurte om alt gikk bra og alt mulig. Hadde dokumentert flasken med bilder og vitner. Hadde litt blod ifra leppen også som de fikk bilde av. Lurte på om jeg hadde vært hos Legen og hadde hatt noen utgifter og name it! Fikk en kasse tropico av dem!

 

Det som skjedde med den kassen var at en til røyk, da tok Grans å stoppet HELE bedriften en dag sikkert noen timer og fant ut at kutteren eller hva det var kuttet 0.2MM for mye noe som gjorde at glasset ble skørt.

 

Beste kundeservicen ever! Kan si jeg kjøper brus ifra dem i dags dato! Ettersom jeg veit de tar kundene på alvor.

 

Faren min tok en spøk ettersom på Grandiosa står det bruk Tine rømme så faren min ringte inn til Staburret og spurte om han kom til å dø hvis han brukte Q rømme. Saken skulle bli tatt videre. Litt morsomt, fikk brev tilbake og takket for alt og name it. Husker ikke hva som sto der.

 

 

Jo mer man klager jo bedre blir produktene! Tenkte bare på de glassflaskene jeg åpnet tenkt hvis det var en liten unge. Jeg gjorde at Grans tok saken alvorlig ifra første stund. Det koster å stoppe produksjonen!

hahaha, takk for en god latter på slutten. Faren din er artig og det er sikkert du også.

 

Siden du forstår mer enn de fleste om hvorfor det er lurt å klage på dårlige produkter så vil jeg bare si at det finnes mye dårlig kjøtt og mye falsk mat så det er vel egentlig bare kreativiteten som setter grense på hva det går an å klage på og dersom man har vært mye ute å reist og kjenner differansene så er det veien til enthusiasme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Å bry seg og lese dine bidrag er mindre verdt enn å stirre i veggen og ikke tenke på noen ting i flere minutter. Tror du jeg gadd å bruke mer enn 1 minutt på å lese ditt? Tror du at du er mer enthusiastisk enn det jeg er?

 

Jeg brukte ca 5 minutter på å skrive klagen. Jeg brukte noen minutter på å laste inn sidene til Stabburet samtidig jeg skrev på grunn av svake signaler om sommeren.

 

Tror du at jeg tapte på dette? Når man har jævla mye tid så hjelper det ikke å være svak og ha lite energi slik som du. Det er derfor du er lat. Akkurat det du gjør ved å kritisere meg på den pessimistiske måten du gjør så får du lite tilbake og da er det du som er taperen her.

 

Og du blir ikke til noen mindre taper siden jeg fikk et gavekort på 1000 kr i posten for å klage og jeg var litt usikker på om jeg skulle nevne dette for da kan det hende at du føler deg enda mindre verdt igjen. Eller kanskje du blir provosert? Stakkars gutt....

 

Tror du bør lære å ta en "reality check". Du har startet en tråd på forbrukerrettsforumet hvor du ber om innspill på en klage. Til din informasjon kan jeg en ting eller to om forbrukerrett, og som sagt var klagen din heller dårlig. Jeg ser også at andre har kommentert i samme retning som jeg.

 

Det var ditt spørsmål, og du har ingen grunn til å beklage deg over at svaret ikke var slik du ønsket. Jeg ser at du har reagert tilsvarende ved andre kritiske kommentarer.

 

Hvis du vokser opp så lærer du kanskje å skjønne forskjell på bagateller og det som betyr noe. Hadde du vært noenlunde voksen til sinns hadde du også sett hvordan klagen din var mindre enn fullgod - bl.a. fordi et evt. budskap drukner i dine personlige betraktninger over pizzasteking m.v. og fordi du stakkarsliggjør deg selv i klagen. Grandiosa var et "høydepunkt"?! Jeg viser til det du selv skriver i siste setning i innlegget ditt over.

 

Og "taper"...? Jeg nøyer meg med å si at det ikke er jeg som lar meg vippe av pinnen av en mangelfull frossenpizza til tretti kroner eller deromkring.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Tror du bør lære å ta en "reality check". Du har startet en tråd på forbrukerrettsforumet hvor du ber om innspill på en klage. Til din informasjon kan jeg en ting eller to om forbrukerrett, og som sagt var klagen din heller dårlig. Jeg ser også at andre har kommentert i samme retning som jeg.

 

Det var ditt spørsmål, og du har ingen grunn til å beklage deg over at svaret ikke var slik du ønsket. Jeg ser at du har reagert tilsvarende ved andre kritiske kommentarer.

 

Hvis du vokser opp så lærer du kanskje å skjønne forskjell på bagateller og det som betyr noe. Hadde du vært noenlunde voksen til sinns hadde du også sett hvordan klagen din var mindre enn fullgod - bl.a. fordi et evt. budskap drukner i dine personlige betraktninger over pizzasteking m.v. og fordi du stakkarsliggjør deg selv i klagen. Grandiosa var et "høydepunkt"?! Jeg viser til det du selv skriver i siste setning i innlegget ditt over.

 

Og "taper"...? Jeg nøyer meg med å si at det ikke er jeg som lar meg vippe av pinnen av en mangelfull frossenpizza til tretti kroner eller deromkring.

Dette får du ta moderatørene for. Det er fordi både overskrift og lokaliseringen av tråden er endret og det var det ingenting som jeg hadde noe med å gjøre men dersom du ser litt ellers i tråden.

 

Jeg håper egentlig at du ser at det var flere tap enn 30 kroner men det er kanskje vanskelig å se noe som du ikke kan ta eller kjenne på?

 

Det sørste tapet var at jeg måtte gå kjempe sulten enda lenger da jeg allerede var kjempe sulten i fra før og når man blir sulten så tappes kroppen for energi og man dør gradvis. Ikke bare det men det er lettere å fryse, vanskelig å sove, vanskelig å jobbe, vanskelig å bruke hue og det er ikke lett å gjøre noe som helst.

 

Og jeg henger meg ikke opp slik som du gjør fordi jeg liker å ta et steg videre slik at jeg hopper over det som ikke fører til noe fordi jeg sitter ikke her å skriver på kødd dersom du tror det og når du skriver på den måten som du gjør så lurer jeg på hvor du egentlig vil? Jeg ville ta med alt jeg følte for å skrive ned og sende slik at jeg skulle utløse følelser hos folk som behandlet klagen i håp om at det kunne være en søtere hevn.

 

Men jeg gidder ikke å forklare ting som du ikke skjønner.

 

Egentlig så motsier du deg selv flere ganger og det ser jeg på et tegn som dumhet, svakelighet og mye sløvhet.

 

Det er folk som jobber med dette og enten så har dem lite å drive med og kjeder ræva av seg fordi flertallet er som deg og gidder ikke å klage. eller så har dem fullt kjør hele tiden fordi folk finner seg ikke i sløvhet og 50-100 kroner i matpenger kan være mye penger for enkelte personer og det er mer vanlig enn unormalt. Enslige mødre, sosialklienter, tapere, syke folk, svake folk, emfoldige folk, gamle folk, folk med store behov, folk som har for liten inntekt, folk som går på NAV, folk som er hjemløse, folk som har brukt opp alle pengene sine, folk som har mye gjeld, folk som sitter i fengsel. folk som mister jobben og folk som blir lurt.... bare for å nevne noen og 90% av Norges befolkning passer til en eller flere av disse forslagene. Jeg regner med at du er eller kommer til å bli en av dem og gjerne før du har skjønt det selv dersom du noen gang skjønner det....

 

----

 

Jeg håper ikke at flertallet vil få problemer med å se at det var mer enn 50 kroner som ble tapt? Pengene er bare et flere aspekter som gik og ble tapt. Følelsene mine sitter for alltid og det er de jeg skulle fått erstatning for fordi det plager meg mest av alt.

Lenke til kommentar

"Tørr og nedsatt smak."

 

Høres ut som en perfekt beskrivelse på alle frossenpizza, inkludert alle typer grandiosa jeg har smakt noen sinne.

 

Forøvrig en latterlig klage. For det første trenger de ikke hele livshistorien din. Nesten det samme som å oppsøke en bananprodusent og si at bananen er bøyd feil vei. Det er klager som dette som gjør at en kundebehandler i slike saker får lyst til å si opp jobben sin til fordel for noe bedre. Det blir som å jobbe i en butikk, bare at man ikke nødvendigvis må møte kunden ansikt til ansikt for at det skal være en irriterende og plagsom kunde. Men selvfølgelig, alle bedrifter som vil drive seriøst prøver å innbille seg at kunden har rett, selv om du ikke har det. Det er forøvrig en filleting å henge seg opp i. Tipper du kunne fått refundert pengene eller kjøpt fått en ny pizza uten "hullete" plast fra butikken, bare lever den slik den er, og ikke spis den opp neste gang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva koster en Grandiosa? Kr 30,-?

 

Spør deg selv om tiden du bruker på å skrive klage er verd det. De fleste ville kibbe pizzaen i søpla om den var uspiselig, spise noe annet og bruke tiden på noe som faktisk betyr noe i stedet. Evt. gå til butikken og be om en ny.

 

Hvorfor henger du deg opp i denne pizzaen?

 

For øvrig tror jeg alle større matprodusenter jevnlig får slike klager, kanskje fortrinnsvis fra fjortiser som vil være kule og få noen gratisgreier i kompensasjon. (Det var enkelte som gjorde dette på ungdomsskolen.) Hvor lang tid tror du de bruker på en slik klage? Ett minutt? To?

 

Ganske åpenbart et ønske om at produsenten skal møte kunden med 100 nye grandiosa i erstatning.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

(...)

Jeg håper egentlig at du ser at det var flere tap enn 30 kroner men det er kanskje vanskelig å se noe som du ikke kan ta eller kjenne på?

 

Det sørste tapet var at jeg måtte gå kjempe sulten enda lenger da jeg allerede var kjempe sulten i fra før og når man blir sulten så tappes kroppen for energi og man dør gradvis. Ikke bare det men det er lettere å fryse, vanskelig å sove, vanskelig å jobbe, vanskelig å bruke hue og det er ikke lett å gjøre noe som helst.

(...)

 

Jeg håper ikke at flertallet vil få problemer med å se at det var mer enn 50 kroner som ble tapt? Pengene er bare et flere aspekter som gik og ble tapt. Følelsene mine sitter for alltid og det er de jeg skulle fått erstatning for fordi det plager meg mest av alt.

 

Hvis du ble så hardt rammet av en sub-standard Grandiosa, får det meg til å tenke. For her har jeg sittet på jobb frem til nå kl. 21:22 uten å ha fått tid til mat siden lunch. Jeg må jo bli traumatisert. Det må jo bli en meterlang klage av dette. Og millionbeløp minst.

 

Når jeg tenker meg om, bør jeg vel ha krav på milliarder etter å ha utholdt militærøvelse uten hverken mat eller søvn i dagevis....

  • Liker 4
Lenke til kommentar

jeg har sendt ny klage til stabburet nå fordi nå er jeg forbannet

 

Hei

 

Jeg har i fra før klaget på Grandiosa med Biff og Løk fordi det var hull i plasten rundt pizzaen. Da fikk jeg et gavekort på 100 kroner i posten og det er greit. Ca 5 dager etter jeg sendte inn klage så kjøpte jeg en ny pizza med Biff og Løk. Den var det også hull på plasten rundt og kvaliteten var betydelig redusert. Jeg fikk flere tanker og lurte på hvorfor det fortsatt var slik selv om jeg hadde meldt i fra om dette ved å klage. Da hadde jeg heller ikke batterier på kamera slik at jeg ikke kunne ta bilde av den og jeg var opptatt med ting som jeg hadde å gjøre selv og rette opp i konsekvensene som jeg fikk fordi klagen min fortsatt ikke var fulgt opp. Jeg ventet i ca 5 dager til og kjøpte en Grandiosa Biff og Løk og da var det tett plast og pizzaen var vel bevart av kvaliteten som tett plast er med på å bevare.

 

Nå er det ca 2 uker siden jeg fikk en pizza som det var tett plastikk rundt og den var det også god kvalitet på. Jeg tenkte kanskje at siden jeg betaler og har klaget så er dette noe som er skjerpet og jeg skulle forsøke å stole på Grandiosa igjen. Nå har jeg akkurat pakket opp en ny Grandiosa pizza Biff og Løk som det var hull i plasten på. Jeg har ingen andre muligheter akkurat nå fordi jeg må ta hensyn til folk som sover slik at jeg må vente til i morgen med å spise dersom denne er helt uspiselig. Jeg er mildt sagt forbanna på at dere ikke følger opp klagene mine alvorlig og jeg taper mer enn 100 kroner på et produkt som ikke er optimalt. Jeg taper energi som igjen fører til tapt arbeidstid og mindre effektivitet som igjen fører til mindre produksjon. Jeg er frilanser og arbeider med egne prosjekter og når jeg ikke får spist så får ikke jeg produsert noe heller. Jeg skriver klagen i frustrasjon, sult og stress og jeg hadde ikke hatt noe mer eller mindre å irritere meg over uansett akkurat nå og da må dere regne med at jeg kommer til å ta dette langt på vegs. Jeg fikk et gavekort på 100 kroner og det er greit men jeg hadde flere tap, ettervirkninger og konsekvenser som gjør at det er for lite og det er nødvendigivis ikke økonomisk erstatning jeg trenger slik at jeg tror at dette kan bli vanskelig men dersom jeg kunne fått et lite dryss av gavekort så kan det hjelpe godt til både videre samarbeid og vårt interaktive forhold som leverandør og kunde. Når dere er en matleverandør så har dere også et ansvar og da er det ikke noe som er mer viktig enn å sørge for at dere leverer trygge og optimale produkter og jeg vil at dere skal arbeide mer med dette i fremtiden. Folk lever av maten og i vårt samfunn så går man på jakt i butikkene og så lenge dere leverer mat så må dere også ta et ansvar for folk. Eneste ansvaret mitt er å kjøpe det jeg trenger selv og da er deres ansvar å alltid kunne gi meg et godt produkt og dersom dere ikke får til dette så må dere erstatte mine tap og jeg mener at dere fortsatt ikke har gjort dette.

 

Siden jeg ikke har noe annet og ikke har tilgang på å bruke kjøkkenet igjen før om 9 timer i skrivende stund så må jeg forsøke å spise det jeg kan spise og det er bedre å spise gammel og dårlig mat enn å ikke spise noe i det hele tatt. Det er bedre å samle innsekter og legge dem på en tallerken å spise enn å ikke spise i det hele tatt og det er slik jeg føler det om deres grandiosa og det betyr at det er konsekvenser for meg men jeg må kunne stole på det jeg handler og jeg må spise usansett og da blir det deres ansvar for at jeg får et bra produkt dersom dere vil fortsette å ha meg som kunde og en fornøyd kunde kommer alltid til å skape flere kunder så det er viktig at jeg ikke blir mer misfornøyd slik at jeg slutter å dyrke deres produkter i fremtiden og det er likefør jeg blir så misfornøyd. Jeg regner med at jeg kommer til å være kunde så lenge jeg lever og jo lenger jeg lever jo bedre er det for deres inntekter og da er det viktig at dere kan levere produkter som gjør folk glade og føler seg trygge for det er like sunt som godt kosthold. Når jeg blir irritert og konsekvenser er at jeg ikke får spist så er det med på å reduserre livskvalitet og det kan føre til kortere levealder for meg. Den dagen jeg går bort så mister dere en kunde og dere ønsker vel å bevare kundene deres?

 

Andre gang som jeg fikk hull i plasten så ble jeg bare så forbanna at jeg slang pizzaen i gulvet slik at den knuste og alt fyllet ble kasta rundt i hele rommet. Når dere får en klage så skal dere gå umiddelbart til handling og det bør ikke gå mer enn 1 dag før dere gjør noe men her så har det gått minst 5 dager og jeg opplever samme feil igjen. Det er for dårlig.

 

Jeg klager ikke for morroskyld så jeg håper at dere viser meg at dere tar meg og deres kunder på alvor og det jeg opplever er ting som jeg ikke kan leve med over lang tid så det er viktig at dere tar meg på alvor i dette eller så kommer dere til å miste meg for godt fordi jeg kan også få en følelse av å bli oversett og da vil ikke jeg ha noe mer til overs for produkter i fra Stabburet.

 

Det er slik at det viktigste jeg har i livet så er det maten. Det er det mest viktige som er av alt. Og slik er det også for folk ellers og penger er ikke verdt noe dersom man ikke får kjøpt noe og da går det ikke an å ta det som en selvfølge at det alltid skal være mat å få kjøpt for det er ingen selvfølge for et menneske å få mat og spise seg mett til enhver tid. Det er alltid de sterkeste som vinner mest og penger er det samme som styrke som gjør en sterk og det er også et våpen og jo mer penger jo sterkere er våpenet. Siden jeg har lite penger så betyr det at jeg er svak og da kan ikke jeg bruke noen alternativer og det er derfor det blir så store konsekvenser for akkurat meg og det er derfor dere får et større ansvar for akkurat meg. Jeg er såpass svak at jeg faktisk kan tjene på å klage nesten uansett hvor lite jeg får tilbake for dette og de sterke og de sterkeste ville ikke ha tjent på å klage fordi dem har nok styrke i fra før og når man taper mer enn man tjener så er det aldri noe som lønner seg. De ville heller ha tapt på å skrive en slik klage og det er fordi jeg tror fortsatt ikke noe på at dere virkelig bryr dere om deres kunder og hva slags ansvar dere egentlig har i Stabburet og dette gjelder alle produsenter og leverandører av mat og drikke.

 

Som "sagt" så fikk jeg et gavekort på 100 kroner fra dere i posten og det var også noe som jeg ble veldig glad for selv om 100 kroner er veldig lite. Jeg vet ikke om det er standard å gi dette men jeg føler fortsatt at jeg ikke har fått dekka mine utgifter og tap skikkelig. Jeg har også fått 2 nye pizzaer som har vært på samme måte. Da føler jeg også at dere ikke har fulgt opp og heller ikke tatt meg på alvor den første gangen jeg sendte inn klage. På grunn av det så føler jeg meg mer oversett og jeg merker det godt fordi jeg er for mye ensom i fra før i livet så det er ikke mer som skal til for at jeg føler meg usynlig og det er også vondt.

 

Jeg vil be om å få en erstatning og videre veiledning for å unngå produkter som ikke er korrekte i fremtiden.

 

Med vennlig hilsen

 

Espen Johansen

Furuliveien 38

3261 Larvik

Lenke til kommentar

Bruk din forbrukermakt og slutt å kjøp Grandiosa.

 

Og seriøst, tror du det tar en dag fra du gir beskjed til man ser endring i butikken? Gi det noen måneder. Og igjen skriver du en masse tull som ikke hører hjemme i en klage. Forøvrig høres 100 kroner ut som en god kompensasjon for en pizza du påstår var mindre god.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jøye meg, du trenger da ikke skrive en hel selvbiografi bare for å klage over et par grandiser(!!)

Du kunne med stor fordel kortet dette ned til max 10 linjer. Jeg tviler på de i det hele tatt kommer til å lese en så lang murstein av en sytete tekst. Og som Orjanp sier, det tar litt mer enn 5 dager fra en klage blir lest til du eventuelt vil merke forandringer. Tror du alle pizzaene i frysediskene ble produsert samme dag?

 

Hadde du brukt tiden og ressursene dine på å arbeide i stedet for å skrive raljeringsbrev til Stabburet, kunne du sikkert kjøpt en kasse med Grandiosa.

 

For øvrig virker det som du har temperamentsproblem som slenger grandisen i golvet så fyllet spruter fordi det er hull i plasten.

 

Til slutt skal du få et godt tips: Dersom mat er så ufattelig kritisk for at du skal få gjort frilansarbeidet ditt, bør du vurdere å ha mer enn en Grandiosa i fryseren/kjøleskapet/skapet ditt.

 

Get over it.

Endret av Fibonacci
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Til neste gang:

 

Jeg kjøper ofte Grandiosa Pizza.

Noen ganger tidligere har jeg lagt merke til at plastpakningen ikke er tett, men har latt være å reagere fordi mine erfaringer med produktet ellers har vært gode.

 

Da jeg kjøpte en Grandiosa [dato], best før [ugangsdato], var det store hull i plastpakningen, og pizzaen smakte ikke så godt som den pleier.

Siden det er langt til butikken, så kunne jeg ikke gå til butikken for å bytte den, og måtte gå uten ordentlig middag.

 

Siden dette ikke er første gangen jeg har opplevd dette valgte jeg denne gangen å klage, slik at dere får muligheten til å forbedre dere.

 

Vennlig hilsen,

Undertegnede

 

...

 

For øvrig kan man "bytte" i butikken, og frysevarer er geniale nettopp fordi man kan holde dem fryst lenge i sin egen fryseboks.

 

Det er ingenting galt med å åpne papp-pakningen utenfor butikken for å inspisere varene, og så bytte umiddelbart dersom plastpakningen er dårlig.

 

Personlig ville jeg ikke klart å skille mellom en god og dårlig frozzenpissa, men har erfaringer med vakuumslipp på kjøtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til slutt skal du få et godt tips: Dersom mat er så ufattelig kritisk for at du skal få gjort frilansarbeidet ditt, bør du vurdere å ha mer enn en Grandiosa i fryseren/kjøleskapet/skapet ditt.

 

Get over it.

Jeg har fortsatt lite penger fordi folk gidder ikke å betale meg.... Eller var det noe du ikke klarte å lese? har du leseproblemer? Jeg leser en tekst som er lang som klagen min på 2 minutter og da får jeg med alt. Men du er vel helt spastisk og sliter med å konsentrere deg i mer enn 2 minutter?

Lenke til kommentar

Bruk din forbrukermakt og slutt å kjøp Grandiosa.

 

Og seriøst, tror du det tar en dag fra du gir beskjed til man ser endring i butikken? Gi det noen måneder. Og igjen skriver du en masse tull som ikke hører hjemme i en klage. Forøvrig høres 100 kroner ut som en god kompensasjon for en pizza du påstår var mindre god.

Hva er det du tror for noe da? At de gir faen i å lese klager?

 

Det handler ikke bare om pizzaen. Det handler også om konsekvensene av dette som ikke hadde oppstått dersom jeg hadde fått et skikkelig produkt.

 

Det er bare sløvhet som gjør at det går flere dager før det skjer noe. Og det er typisk norsk sløvhet slik som du er. Du er sløv.... Akkurat som jævla mange andre nordmenn...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...